Stránka 3 z 4

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 30.05.2013 19:32
od krupy
Tunningkiller píše:nevěříím:) taky sem mněl dvojhmotu a myslel sem že když dám jednohmotu že dunění přestane:):)
No jde o to, že majitel, od kterého jsem to kupoval mi říkal, že když tam měl dvouhmotu, tak mu to nedunělo, a až po výměně na jednohmotu to začalo. Ale nejsem žádný profík, tak nevím. Radši s tím pojedu za kamarádem do servisu. Každopádně pokud by se to opravilo, dám vědět :-)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 30.05.2013 19:44
od M@ty
No tak logiku to ma. Netlumene torzni kmity se prenaseji prevodovkou a kardanem na zadni napravu a duni cele auto. Sice je cely pohon na sientblocich, ale duni take cely. Tak se hold cast prenese do kabiny. Je dost lidi co nedoporucuji pevny setrvacnik na auto hnane obema napravami. I ja menil komplet sadu s novou dvouhmotou.

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 31.05.2013 07:07
od hanisz
Krupy ma auto ode mne a ja v te dobe nemel prachy na dvouhmotu (navic sem to nemel najak nactene z fora co to dela oproti jednohmote) menil sem prevodovku a kdyz to mel mechos dole tak rikal ze je setrvak zhoblovany na nyty.. sice to nic nedelalo ale sla rovnou komplet spojka a 40 tisic sem na oboji najednou nemel tak sla jedno :)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 31.05.2013 15:29
od majkl1
hanisz píše:Krupy ma auto ode mne a ja v te dobe nemel prachy na dvouhmotu (navic sem to nemel najak nactene z fora co to dela oproti jednohmote) menil sem prevodovku a kdyz to mel mechos dole tak rikal ze je setrvak zhoblovany na nyty.. sice to nic nedelalo ale sla rovnou komplet spojka a 40 tisic sem na oboji najednou nemel tak sla jedno :)
Tak doufám, že mi Krupy nepřijede omlátit o hlavu, co jsem ti tam tehdy řešil (už nevím, zámky nebo diody?) :mrgreen:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 31.05.2013 16:36
od hanisz
:D snad ne :D tak diody ve dverich uz nejsou ty spoje co na tom byly tak korodovaly.. tak sem tam dal zpet zarovky :) a zamky drzeli.. jen ta zpropadena kabelaz u komfortky :)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 31.05.2013 16:58
od majkl1
Jaký spoje? Vždyť jsem to dával do smršťovačky 8O Leda že bys měl na mysli ty spodní "lampičky". Ty mám sice taky ani né tak zkorodovaný, jako spíš zrezlý, ale stále svítí jako o život a to je tam mám déle než ty. Nehledě na to, že mám auto jako cedník. Při každým dešti mi tam prší střechou Asi to přetáhnu izolepou :mrgreen:

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 31.05.2013 17:51
od Tunningkiller
krupy píše:
Tunningkiller píše:nevěříím:) taky sem mněl dvojhmotu a myslel sem že když dám jednohmotu že dunění přestane:):)
No jde o to, že majitel, od kterého jsem to kupoval mi říkal, že když tam měl dvouhmotu, tak mu to nedunělo, a až po výměně na jednohmotu to začalo. Ale nejsem žádný profík, tak nevím. Radši s tím pojedu za kamarádem do servisu. Každopádně pokud by se to opravilo, dám vědět :-)

ok jsem zvedavej:)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 31.05.2013 22:14
od hanisz
majkl1 píše:Jaký spoje? Vždyť jsem to dával do smršťovačky 8O Leda že bys měl na mysli ty spodní "lampičky". Ty mám sice taky ani né tak zkorodovaný, jako spíš zrezlý, ale stále svítí jako o život a to je tam mám déle než ty. Nehledě na to, že mám auto jako cedník. Při každým dešti mi tam prší střechou Asi to přetáhnu izolepou :mrgreen:
ony svitili nebo by mozna i svitili dal ale dve z nich zeslably a svitili malo.. mam to nekde schovane a bolo to celou dobu super ale sralo me ze to sviti ruzne tak sem to vyndal ze to pouziju jinde a pak slo auto pryc :) myslel sem ty pod dverma.. ja od tebe snad jine nemel ne :)

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 08.06.2013 22:50
od priwi
Tak u mě po výměně druhýho silentbloku motoru stále duní. Zlepšili se vibrace na volnoběh, ale pořád je to ještě lehce v kabině cejtit a trochu vibruje volant, ale už ne tolik. Duní to jen když je motor v tahu, nejvíc v 1500ot. a v 2400ot. Kolem 2000ot. je celkem klid. Tak už nevim. :|

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 03.07.2013 18:35
od priwi
Tak hurá. Po výměně vlnovce (ač nebyl děravý, ale drnčel) a silentbloků na převodovce zmizelo dunění v kabině i drnčení a vibrace výfuku. Silentbloky na motoru mám jeden Swag, druhý Lemförder a na převodovce jeden Lemförder a druhý Febi (všechny mužů doporučit). Celkem 3350Kč + 620Kč vlnovec. Konečně spokojenost, teď by to ještě chtělo chip :-)

PS: Tak jsem to byl víc projet. Ještě to duní mezi 2000-2200 ot. v tahu, ale o poznání míň, než předtim. Jinak odspodu klid a nad 2200 ot. taky. I když stále to je o dost hlučnější, než Octavia se stejnym motorem. Každopádně přestal úplně vibrovat volant na volnoběh a při chcípnutí motoru se auto jen nepatrně zatřese.

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 12.12.2013 05:39
od spirib
Nazdars kolegovia, mam ten isty problem ... je to tiez passat AFN 4motion, zatial vymenete trisky(vstreky aj s cerpaldom boli skontrolovane na stolici) - volnobezne otacky zlepsenie o cca 50% oba predne silenty vymenene za TOPRAN :) to som este nevedel ze tie sielenty potrebuju $$ :) no nezmenilo sa nic, potom som zohnal originaly nevytecene ale zdaju sa mi az prilis makke na ukocirovanie toho tazkeho motora - ziadna zmena. Vlnovec je cisty ale idem ho preventivne vymenit. kazdopande vylucujem problem s motorom(resp vstrekovanim zmesou atd ...) lebo to iste robi aj ked o par % menej aj dole kopcom ked je plyn vypnuty a ak. spotreba je 0. Ale ci je to od vyfuku alebo od kardanu to neviem. Auto ma odjazdene 350 ale robi to co si pamatam uz od 200t samozrejme pri otackach cca 2000 je zvuk ala sepot kvetin.... ale ked spravim dojazd dole kopcom tak des zacina pri 1500 a stupnuje sa az k 1000 ked uz zacne davat cerpadlo. Este som zistil ze pri kritickych 1300 ked mam plyn tak akurad presne na davkovani ked motor nezrychuje ani neubera cize jemny dole kopec tak je to OK ako pri 2000. no urcite je to nejaka rezonancia ale odkial to uz je zahada zatial. Nenasiel sa medzicasom niekto kto to vyriesil ? teda okrem vlnovca, lebo vela ludom to nepomohlo a predpokladam ze ani mne, lebo na volnobeh od vlnovca nepocujem nic.

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 22.03.2014 18:57
od spirib
Zdravim, tak vymene : vlnovec - ziadne zlepsenie, nove silenty motora (original), laveho silentu prevodovky, predneho silentu kardanu - asi 50% zlepsenie.
Najblizsie idem este vymenit ten pravy silent na prevodovke a potom to asi vzdam... tato choroba 4x4 rotaciek ma privadza do sialenstva. myslim ze ostava uz len cerpadlo a to predvstrek (nemyslim pociatok vstreku lebo ten je OK) cerpadlo aj s triskami som mal na stolici a vsetko OK ale podla mna tam nekontroluju predvstrek iba hlavny vstrek aj ked mozno iba trepem ale myslim ze ten predvstrek ma za ulohu znizit detonacny hluk hlavneho vstreku. Prisiel uz medzicasom niekto na nieco ?

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 23.03.2014 14:12
od termotulen
Já jsem novému mechanikovi říkal, že mě to duní při otáčkách kolem 1600, když to tam podržím, tak to zadunnění je znatelnější, než když to osolím hned od spodku na dvojku trojku a říkal, že prej mám dlouhej vlnovec, že tam má být kratší, ale stejně se mi zdá, že by to mohlo dělat i něco ještě jinýho, např. mě někdy přerušovaně něco šmatle asi v čerpadle, nevím co to je, nejdřív jsem si myslel že šmatle volnoběžka, ale tu sem menil ted s rozvodama, tak asi čerpadlo a možná to bude mít příčinu v tom, že je špatný spínač brzdového válce, který může mít spojitost s tím čerpadlem, ale tohole jsme tenkrát nedořešily, tak nevím, tenkrát mi toto řekl, když to bylo napíchlý na vagu. Tenkrát jsem vymenil jen teplotní spínač se svíčkama.

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 24.03.2014 09:08
od hanisz
Ja se na to vykaslal vzdal to prodal a koupil jine auto :D..a je kliidek

Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách

Napsal: 24.03.2014 13:45
od silverous
Taky jsem mel problem s dunenim pri nizkych otackach a problem byl v nasavacim potrubi (mezi zacatkem sani cerstveho vzduchu a filtrboxem) To potrubi je tam asi 2x napojovane a casem v tech spojich vznikne vule, ktera zapricini to neprijemny duneni. Js ten spoj z jedne strany omotal izolackou a znovu potrubi spojil, slo to hodne ztuha, ale spoj byl pak pevny. Od te doby byl zase klidek. Uz se to zde ale asi taky probiralo.