Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 25.03.2014 10:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Dunění tohodle motoru na volnoběh a při malým plynu rozhodně neni zapříčiněný jednohmotou. Teď jsem měnil dvouhmotu za jednohmotu a na volnoběh se volant vůbec netřepe a o motoru téměř nevim, to samí i nad cca 1800ot. Pod 1800když se tomu šlápne tak to logicky duní, protože to jednohmota nepobere.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 03.04.2014 23:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Ja uz som skusil vsetko mozne aj nemozne, mam pocit ze to bude v cerpadle... prvy valec ma najvacsiu korekciu a zvuk motora sa zmeni najmenej ked povolim trubku na vstrekovac (teda ho odstavim) tak mam pocit ze ide iba tak na polku, zvlastne bolo na stolici a nic tam nezistili iba ze mam KO trisky... asi kupim cerpadlo na skusku ... korekciu vstrekov mam cca
1) +1,10 2) +0,5 4) +0,05 netusi niekto ako zdiagnostikovat cerpadlo ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 04.12.2015 20:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Zdravim Pasataci, rad by som ozivil tuto temu. Podarilo sa uz niekomu odstranit to dunenie a vibracie ? tato moja 4kolka ma uz dostava do smutku ... nie a nie to najst chybu. Uz mi to vychadza len na vstrekovacie cerpadlo, aj ked ziadne znamky opotrebenia nevykazuje.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 04.12.2015 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Až někdo někdy napíše, že dunění nepřestalo ani poté, co dal nový komplet originál dvouhmotu, budu si myslet, že to bude něčím jiným :roll: (bavíme se o čtyřkole)

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 05.12.2015 04:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

No to by bolo asi najjednoduchsie riesenie ale vysolit 5 kil smahom ruky do 16 rocneho auta ... to by mi ho zena asi na druhy den podpalila ... ten zotrvacnik este ani raz nezaklepal, to dunenie som ako tak odstranil roznymi laboraciami ale vibracie do podlahy na tie som prikratky. Som proste na prasky ked si sadnem do golfa co ma jednohmotu a motor na klasickej gume zatial co ja som kupil origo hydrace za 90e kus a nic on tam nema ziadne vibracie ! Tie vibracie su sice jemne ale intenzivne priamo umerne otackam, pri pridani citelnejsie a po pusteni plynu jemnejsie ale nestratia sa ... pocit ako keby bol zotrval zle vyvazeny ale to by mi uz po tolkych km asi davno prdla klukovka. Dal som uz aj druhu 2hmotu ked som menil lamelu kupil som ju za 90 aj s pritlacakom vo fakt dobrom stave, lamela ako nova a pritlacak len jemne pribruseny od loziska, chlap mi dal aj 2 hmotu k tomu aj ked som povedal ze ju nechcem, ze on s nou nema co spravit a vdusoval sa ze je OK, tak som to riskol a dal som ju tam a vysledok uplne identicky, absolutne ziadna zmena. Keby aspon minimalna tak to hned pripisem tej dvojhmote. Je sice pravda ze moja povodna odkrutila 350tisic a ta druha urcite nemala o nic menej, ale nikdy ani jedna nezklepotala. Netusim kolko a ake mozu byt zavady tej dvojhmoty, ale ked vseci vsade omielaju ze to musi vydavat nejaky zvuk od klepotu cinkania az po neviem co, no tie moje zotrvaky nevydavaju nic. Este som sa docital ze sa moze dvojhmota zaseknut, moze to zaseknutie sposobit nevyvazenost ? to by vela veci vysvetlovalo ... Nasiel som na nete nejaku polsku firmu ktora nejakym sposobom "regeneruje" tie nestasne zotrvaky, a zacinam nad tym uvazovat...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 05.12.2015 09:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Z nějakých GO oprav, super náhrad a jetých dílů v perfektním stavu jsem už vyléčen. Jedině funglovky a originál díly a pokud možno staré zásoby.
Podle mého názoru je ono dunění u našich aut způsobeno nevyvážeností (v různém stupni intenzity) a nebo funkčnosti spojky(setrváku). U předokolky se to v začátečních stupních ještě nějak poddá, ale u 4x4 se ty vibrace šíří přes převodovku+torsen a kardan do dalších částí kastle.
Jednohmota (mám jí nyní) to samozřejmě nezlepší, protože vibrace vzniklé rozdílnou úhlovou rychlostí kliky během jedné otáčky motoru jdou přímo do převodovky a dál přes kardan. Mě to duní i když brzdím motorem. Jediné okamžiky, kdy to neduní jsou, když trefím polohu plynu přesně takovou, aby motor ani netáhl ani nebrzdil. Vůle v převodovce pak rozdíly v úhlové rychlosti pohltí a vibrace nejdou do hmoty převodovky a kardanu. Pak je v autě ticho.
Dalším problémem podle mne je, že materiál a objem karosérie je bohužel v takovém množství a složení, že rezonuje právě v otáčkách, o kterých se bavíme. Tudíž už přirozeně je auto připravené k dunění od výroby a tak stačí málo a vibrace(rezonance) jsou na světě.
Ale je to jen můj názor.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 08.12.2015 23:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Majkl ja som sa z nicoho neliecil, smykala mi spojka a kupil som fakt zanovnu, na pritlacnom taniery aj na lamele
bolo vidiet ze je to sotva zabehnute a predajca mi k tomu dal aj dvojhmotu s tym ze ak ju nezoberem
tak z ceny aj tak nespusti a vyhodi ju, ale vdusoval sa ze s nou nebol absolutne ziadny problem.
Tak som ju zobral a vymenil rovno aj tu a cakal som ze sa dunenie aspon trochu zmeni ci k lepsiemu alebo horsiemu
mi bolo jedno aspon by som si bol isty ze je to v tej dvojhmote ... ale rozdiel nebol absolutne ziadny, teda
okrem spojky-prestala smykat :) teda rozdiel ziadny v duneni co je divne, lebo nemozu byt obe v uplne rovnakom stave.
Tvoj popis dunenia uplne sedi, ked dam plyn do polohy ked motor ani netaha ani nebrzdi tak vsetko zmizne aj vibracie
aj pazvuky. Mozno to sposobuje primarny prenos NM do zadnej napravy ktora je len na tenkych gumach. Cize darmo je motor
na hydracoch ked tie torzne kmity sa prenasaju priamo do zadneho kardanu ktory na hydracoch nie je.
Kazdopadne nechcem skoncit ako tento dotycny, ktory predava povodnu dvojhmotu lebo si myslel ze nova mu spravi to trasenie :

http://auto.bazos.sk/inzerat/55645326/s ... -19tdi.php


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 09.12.2015 00:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Tak třeba já to dunění na PD vůbec neregistuji. Ale motor nejezdí pod 2tis. ot., měněné orig. hydra, spojka včetně dvouhmot. setrváku, vlnovec v kondici a vstřiky jsou v toleranci.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 09.12.2015 01:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Myslim ze pd je na tom celkovo lepsie ako rotacka...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 09.12.2015 12:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Ono si to taky pěkně zaduní ale někde okolo 1700 tis. ot. a tím že to v tomto spektru netrápím tak to ani neslyším.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní dunění při nízkých otáčkách
PříspěvekNapsal: 10.12.2015 00:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.08.2012

Příspěvky:

19

Napada ma este niektory z vnutornych homoklbov, najskor jeden z prednych. Zajtra skocim na zdvihak nastartujem a roztocim ich... Skusali ste to uz niekto takto na zdvihaku ? mam obavu aby som nieco neposral, predsa su vsetky klby v krajnych polohach ...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group