rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od luk.ass »

nevím,jestli to tu někde je,ale nenašel jsem nic.jakej je rozdíl mezi 110kW nebo 120kW a 132kW?samozřejmě když nebudu brát v potaz výkon jsou mezi těmahle třema motorama nějaký velký rozdíly ať už třeba v poruchovosti?někdo mi říkal,že u těch mám pocit 110kW jsou špatný čerpadla nebo co...protože těch 132kW je velice málo v takový výbavě co já chci a naopak 110kW je hafo.
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od skacel99 »

110 kw by měla být rotačka a 132 kw PD.120 kw nevím,ale podle mě taky PD.Pokud nemám pravdu,někdo mě opravte

Uživatelský avatar
Shear_5
Profík
Profík
Příspěvky: 939
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ratíškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od Shear_5 »

U 120kW a 132kW má mnohem lépe řešené mazání - nějaká změna u sítka a kanálků, v tomto ohledu bude mnohem více vědět Satas, protože ty motory dělá, měl tu krásný topic o AKN (110kW). Podle mě není žádná 2,5 TDI montovaná v 3BG PDčko, pouze 1,9TDI a 2,0TDI jsou PDčka...

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od luk.ass »

jj díky,už jsem mu psal,tak snad odepíše a uvde mě do obrazu..díky moc
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

chalja
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 27.01.2013 17:12
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od chalja »

Mám vzato že 2.5 není PD ani jedno.. :smoke:
Obrázek

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od M@ty »

Je, ale ne 2.5TDI V6
2.5TDI R5...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

chalja
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 27.01.2013 17:12
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od chalja »

tak to nemám tušení. Narážel sem na V6 :good: .. Ahoj Maty :laugh:
Obrázek

Skol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.05.2012 08:04

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od Skol »

Ahoj,
Tak V6 jsou všechny rotačky, nějaké drobné konstrukční rozdíly tam jsou (najdi si topic od Satase o V6kách) ale nic dramatickýho, čím novější řada tím víc much je vychytaných. 110 má celkem nepříjemný turboefekt i když možná jsem jen jel v nějakém postiženém kusu. 132 mám pocit že je vždy quattro.
Spíš si polož otázku potřebuješ V6 ? Po delší době době co jezdím vytuněnou 132 (díky http://www.tdifun.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; pan ladič) bych už do toho znovu nešel. Výkon přes 200 koní mi přijde tak akorát aby tu těžkou krávu rozhýbal, do 100km/h se mnou zacvičí skoro všichni a na dálnici se dostanu minimálně. Jo je sice fajn že to jede po omezovač (250) a má pěknej zátah skoro všude ale je to vykoupeno spotřebou. Příští motor bude benzín, většinu tras mám do 30km a V6 se teprve po 15 dostává do provozní teploty (rozuměj do té doby jede se spotřebou 10/100 pak spadne na 8,5) ... což je dost, jinak svezení je to nádhený a zatím každej pasažér tipoval že je to benzín, na naftu to má velice kultivovaný chod.
OT: střídavě jezdím supa2 1,8TSI, spotřeba kolem 7, dynamika podobná, hluk menší, a poruchovost řádově menší než u TDI kde se může pokazit cokoliv zvlášť u V6 která je extrémně citlivá na údržbu a nikdy nevíš jak se k tomu předchozí majitel stavěl ... jen škoda že sup není čtyřkolka to by vyhrál na celé čáře

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od skacel99 »

Počkej, 132 kw verze je taky ještě rotačka? Jinak pěkně shrnuto :good: Ale zvuk to má stejně parádní :)

chalja
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 27.01.2013 17:12
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od chalja »

Skol píše:Ahoj,
Tak V6 jsou všechny rotačky, nějaké drobné konstrukční rozdíly tam jsou (najdi si topic od Satase o V6kách) ale nic dramatickýho, čím novější řada tím víc much je vychytaných. 110 má celkem nepříjemný turboefekt i když možná jsem jen jel v nějakém postiženém kusu. 132 mám pocit že je vždy quattro.
Spíš si polož otázku potřebuješ V6 ? Po delší době době co jezdím vytuněnou 132 (díky http://www.tdifun.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; pan ladič) bych už do toho znovu nešel. Výkon přes 200 koní mi přijde tak akorát aby tu těžkou krávu rozhýbal, do 100km/h se mnou zacvičí skoro všichni a na dálnici se dostanu minimálně. Jo je sice fajn že to jede po omezovač (250) a má pěknej zátah skoro všude ale je to vykoupeno spotřebou. Příští motor bude benzín, většinu tras mám do 30km a V6 se teprve po 15 dostává do provozní teploty (rozuměj do té doby jede se spotřebou 10/100 pak spadne na 8,5) ... což je dost, jinak svezení je to nádhený a zatím každej pasažér tipoval že je to benzín, na naftu to má velice kultivovaný chod.
OT: střídavě jezdím supa2 1,8TSI, spotřeba kolem 7, dynamika podobná, hluk menší, a poruchovost řádově menší než u TDI kde se může pokazit cokoliv zvlášť u V6 která je extrémně citlivá na údržbu a nikdy nevíš jak se k tomu předchozí majitel stavěl ... jen škoda že sup není čtyřkolka to by vyhrál na celé čáře
Sup2 a pašík B5.5 nemůžeš srovnávat.. Trochu jiná cenová.. Jinak dobře řečeno ;)
EDIT: Vlastně jsi to shrnul.. i proč chce V6.. zvuk, dynamika, nádherný svezení :)
Obrázek

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od M@ty »

Ani ne tak cenová skupina, ta je dle mě stejná (každé ve své době), ale Sup2 je stejně jako Passat 3C už trochu jiná koncepce s motorem a převodovkou napříč. Váha bude podobná, ztráty v převodech nejspíš nižší. Dá se srovnávat s Golfem a Ochcávkou. Podvozek je skoro stejný (vpředu MacPhaerson namísto víceprvkové u B5), část motorové palety je stejná, jen váha bude vyšší.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od luk.ass »

některým děkuju za odpovědi a některým bych rád připomenul,že se neptám proč V6 a jestli to potřebuju,ale jaký je rozdíl ve výše zmíněný motorizaci.ale i tak odpovím - ano,potřebuju V6,protože ten zvuk je nezaměnitelnej a už po něm toužím 2 roky a to od doby co jsem se ve dvaapůlce svezl (Superb I. 2.5 TDI V6).takže odpovědi stylu,že to bude mít drahej provoz nebo spotřebu nebo proč vůbec V6 atd,tak to sem nemá cenu psát,o servisu vím,o spotřebě taky a tu fakt neřeším...
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Ip Man
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 12.11.2012 04:16

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od Ip Man »

Ahoj luk.assy, rozdíly mezi 110kw, 120kw a 132kw jsem ti už trochu přiblížil vedle na passat clubu :) když jsi se o tento tip motoru zajímal. A taky jsme ti tam pár lidí doporučovali, že když už 2.5 TDI tak jedině a nebo spíš pokud možno jít do 132kw ! Proč? No protože je to poslední tip motoru s obsahem 2.5 a tudíž jak už to tak bývá, tak poslední je obvykle nejlépe vyladěný, prostě má vychytané mouchy. Tento motor je označen kódy BAU a BDH. Potom se začali objevovat motory 2.7 a 3.0 TDI. Pořadí s kódy BAU a BDH je opravdu v tom pořadí kdy se začaly montovat do aut, čili motory BAU jsou klasické 132 kw V6 TDI které se dávají místo AKE od roku 2003 do roku 2004 mají rolnové vahadla a nové duté vačky.Motor BDH je úplně poslední agregát 132kw co byl vyroben a vždy má rolny a chlazený EGR vodou apod. Jinak koncepce toho motoru je pořád stejná od začátku až do konce, akorátže mají tyto jiné hlavy s dutýma vačkama. Prostě BDH je nejvychytanější 2.5 tdi V6 motor za ty léta.
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

Ip Man
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 12.11.2012 04:16

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od Ip Man »

Jinak to že má 132kw tudíž je nejsilnější není kvůli těm vačkám, ale je to defakto jenom jakýsi takový tovární čiptuning a ještě má jinou váhu vzduchu od Hitachi 110kw jí má od Bosche.
Naposledy upravil(a) Ip Man dne 20.08.2013 14:14, celkem upraveno 1 x.
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

Skol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.05.2012 08:04

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Příspěvek od Skol »

luk.ass píše:některým děkuju za odpovědi a některým bych rád připomenul,že se neptám proč V6 a jestli to potřebuju,ale jaký je rozdíl ve výše zmíněný motorizaci.ale i tak odpovím - ano,potřebuju V6,protože ten zvuk je nezaměnitelnej a už po něm toužím 2 roky a to od doby co jsem se ve dvaapůlce svezl (Superb I. 2.5 TDI V6).takže odpovědi stylu,že to bude mít drahej provoz nebo spotřebu nebo proč vůbec V6 atd,tak to sem nemá cenu psát,o servisu vím,o spotřebě taky a tu fakt neřeším...
co takhle zkusit hledání ? to je takový to kouzelný tlačítko vpravo nahoře :)
ale jelikož jseš línej nebo tak něco tak tady máš link
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... %A1n%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“