Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 10:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

176

Bydliště:

Prague

Ip Man píše:
Ahoj luk.assy, rozdíly mezi 110kw, 120kw a 132kw jsem ti už trochu přiblížil vedle na passat clubu :) když jsi se o tento tip motoru zajímal. A taky jsme ti tam pár lidí doporučovali, že když už 2.5 TDI tak jedině a nebo spíš pokud možno jít do 132kw ! Proč? No protože je to poslední tip motoru s obsahem 2.5 a tudíž jak už to tak bývá, tak poslední je obvykle nejlépe vyladěný, prostě má vychytané mouchy. Tento motor je označen kódy BAU a BDH. Potom se začali objevovat motory 2.7 a 3.0 TDI. Pořadí s kódy BAU a BDH je opravdu v tom pořadí kdy se začaly montovat do aut, čili motory BAU jsou klasické 132 kw V6 TDI které se dávají místo AKE od roku 2003 do roku 2004 mají rolnové vahadla a nové duté vačky.Motor BDH je úplně poslední agregát 132kw co byl vyroben a vždy má rolny a chlazený EGR vodou apod. Jinak koncepce toho motoru je pořád stejná od začátku až do konce, akorátže mají tyto jiné hlavy s dutýma vačkama. Prostě BDH je nejvychytanější 2.5 tdi V6 motor za ty léta.

Mýlíš se sokolíku....posl V6 tdi 2.5 je BDG který jel do roku 08.

_________________
Servis V6-V8-R4 TDI-2.5-3.0-4.0-4,2,1.9,Servis xenonových světel,Elektrika,diagnostika VW group,piny,immo,Maxidoty,Servis Klimatizací


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 10:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

176

Bydliště:

Prague

spek3d píše:
hele a kdyz hodim rj ze 132 na 110kw bude nejaka zmena?

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2

Zmena bude... nepojede to,pač se musí předelat celý řízení motoru.

_________________
Servis V6-V8-R4 TDI-2.5-3.0-4.0-4,2,1.9,Servis xenonových světel,Elektrika,diagnostika VW group,piny,immo,Maxidoty,Servis Klimatizací


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 11:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2012

Příspěvky:

433

Bydliště:

mlada boleslav,loukovec,sukorady

Satas píše:
spek3d píše:
hele a kdyz hodim rj ze 132 na 110kw bude nejaka zmena?

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2

Zmena bude... nepojede to,pač se musí předelat celý řízení motoru.

a nahodou bys nevedel na kolik chipuje jednotky abt?110kw verze.je z audiny ale nemelo by to vadit ne.

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2

_________________
vyroba podlahovych kobercu pro superB,yetti,fabia2,oktavka2-kdyby nekdo shanel staci napsat.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 11:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.02.2008

Příspěvky:

5124

Bydliště:

Mám, PV

Neřekl bych, že ABT jen upraví jednotku a dál nic.
Podle mě to auto mělo trochu více úprav jako turbo, vstřiky, výfuk a k tomu byla naladěna jednotka.

_________________
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

_________________
Passat B2; B3; B4; B5; B5,5 V6 4motion; Jetta II is lost ;-(


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 12:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2012

Příspěvky:

433

Bydliště:

mlada boleslav,loukovec,sukorady

jasny:-)

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2

_________________
vyroba podlahovych kobercu pro superB,yetti,fabia2,oktavka2-kdyby nekdo shanel staci napsat.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2012

Příspěvky:

42

Satas píše:
Ip Man píše:
Ahoj luk.assy, rozdíly mezi 110kw, 120kw a 132kw jsem ti už trochu přiblížil vedle na passat clubu :) když jsi se o tento tip motoru zajímal. A taky jsme ti tam pár lidí doporučovali, že když už 2.5 TDI tak jedině a nebo spíš pokud možno jít do 132kw ! Proč? No protože je to poslední tip motoru s obsahem 2.5 a tudíž jak už to tak bývá, tak poslední je obvykle nejlépe vyladěný, prostě má vychytané mouchy. Tento motor je označen kódy BAU a BDH. Potom se začali objevovat motory 2.7 a 3.0 TDI. Pořadí s kódy BAU a BDH je opravdu v tom pořadí kdy se začaly montovat do aut, čili motory BAU jsou klasické 132 kw V6 TDI které se dávají místo AKE od roku 2003 do roku 2004 mají rolnové vahadla a nové duté vačky.Motor BDH je úplně poslední agregát 132kw co byl vyroben a vždy má rolny a chlazený EGR vodou apod. Jinak koncepce toho motoru je pořád stejná od začátku až do konce, akorátže mají tyto jiné hlavy s dutýma vačkama. Prostě BDH je nejvychytanější 2.5 tdi V6 motor za ty léta.

Mýlíš se sokolíku....posl V6 tdi 2.5 je BDG který jel do roku 08.

Tak ale to jsem opravdu nevěděl, protože jsem si fakt myslel že je BDH poslední dva a půlka, a to že se vyráběla do roku 2008 8O už vůbec ne !
Jinak Satasy velký respekt před tebou, opravdu klobouk dolů ! Stejně to co vím o těchto motorech, tak vím jen většinou díky tvým článkům na Audi fóru ! :good: :potlesk:

_________________
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

_________________
Operátor ve společnosti Pierburg s.r.o (výroba EGR ventilů)


Naposledy upravil Ip Man dne 22.08.2013 14:20, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 15:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2012

Příspěvky:

42

Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !

_________________
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

_________________
Operátor ve společnosti Pierburg s.r.o (výroba EGR ventilů)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 20.08.2013 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

176

Bydliště:

Prague

Ip Man píše:
Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !

BDG 120kw přeci.... superb 1 facelift do roku 2008 tenhle motor mam v A8 udělanej na 165KW respekt netřeba delam jen to co me baví.Passat jak spravně píšeš je BDH 132 2005 stejně tak i A6 C5 2005

_________________
Servis V6-V8-R4 TDI-2.5-3.0-4.0-4,2,1.9,Servis xenonových světel,Elektrika,diagnostika VW group,piny,immo,Maxidoty,Servis Klimatizací


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 21.08.2013 10:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2012

Příspěvky:

42

Satas píše:
Ip Man píše:
Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !

BDG 120kw přeci.... superb 1 facelift do roku 2008 tenhle motor mam v A8 udělanej na 165KW respekt netřeba delam jen to co me baví.Passat jak spravně píšeš je BDH 132 2005 stejně tak i A6 C5 2005

Pravda, na Superba jsem zapomněl. Vlastně to všechno stejně vychází z jedné Platformy PQ45, na které sedí jak VW Passat, Audi A4, Audi A6 tak i "naše,, česká Škoda Superb !
PS: Stejně si ale vážím šikovných lidí jako jsi ty :wink:

_________________
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

_________________
Operátor ve společnosti Pierburg s.r.o (výroba EGR ventilů)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 22.08.2013 06:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.05.2009

Příspěvky:

101

Bydliště:

Č.T. Sevwerní Moravwa

Ip Man píše:
Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !


Já mám v pašíku BDG éčko, r.v. 11/2004 :pleasantry:

_________________
The RED PASSAT V6 2,5 TDI
viewtopic.php?f=126&t=235510

_________________
Stavoš


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 22.08.2013 14:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2012

Příspěvky:

42

Ano, ano BDG je ale vlastně 120kw a ten se snad začal montovat do Passatů opravdu až jako poslední čili až po BDH 132kw.

_________________
Passat B5.5 Variant 3BG r.v. 2004 2.5 TDI 4motion manuální 6 kvalt 132 Kw = 180 ps kód motoru BDH

_________________
Operátor ve společnosti Pierburg s.r.o (výroba EGR ventilů)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 26.08.2013 10:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.04.2008

Příspěvky:

1339

Bydliště:

Světlá nad Sázavou, okr.Havlíčkův Brod

Já mám taky poslední 2.5V6 BDG v pašíku 120kw. U auta jsem nedávno přelítnul 3kilča km a auto je stále v nejlepší kondičce. :wink: Samozřejmě, že nešetřim na prevenci v servisu a dostává, co potřebuje. :wink:

_________________
Veškeré použité náhradní díly na vozy VW,Škoda,Seat, Audi!

Můj bývalý vůz: viewtopic.php?f=126&t=123228
Bylo moje:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=207158

_________________
VW passat B5,5 variant, HIGHLINE, 2.5 TDi 120kw, černá lokomotiva


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 17:54 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

06.11.2013

Příspěvky:

1

Bydliště:

České Budějovice

Nicméně, jak "ty k auto, tak auto k tobě". Než jsem koupil 2.5 TDi, pročítal jsem si fora, rady a doporučení. Hodně jsem si četl příspěvky od Satase. Když jsem to shrnul a udělal jsem si závěr, je zbytečný jít do koupě s tím, že 110 kw je absolutní propadák a 132 kw trhák. Je to prostě o údržbě, která je sice opravdu náročná, citlivá a někdy i drahá, ale vyplatí se to. Ten zvuk po nastartování je příjemnou odměnou :D .
Takže prostě při koupi si dát pozor na ty vačky -> jestli z motoru není slyšet cvakání. Vykašlat se na Longlife servis, který je na h***o. Dodržovat intervaly výměny oleje po 10-11 tis. km. Po nastartování nechat např. 5-10 sekund probublat, do zahřátí točit do 1900 ot. (2000 ot.) max., ale u chvíli potom, co ručička vystoupá na 90 stupňů, protože olej se zahřívá pomaleji. Po rychlý jízdě nechat chvilku běžet na volnoběh (20 vteřin např.) ať se ochladí turbo. Jezdím takhle už rok s tímhle vozem, mám natočíno 154 xxx km a zatím bez problémů.

_________________
VW Passat Variant 2.5 TDi, 4Motion, 110kw AKN
ALU MAM8, r20

_________________
Student VŠ, G4S-Požární a bezpečnostní zabezpečení


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group