Stránka 3 z 3

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 10:00
od Satas
Ip Man píše:Ahoj luk.assy, rozdíly mezi 110kw, 120kw a 132kw jsem ti už trochu přiblížil vedle na passat clubu :) když jsi se o tento tip motoru zajímal. A taky jsme ti tam pár lidí doporučovali, že když už 2.5 TDI tak jedině a nebo spíš pokud možno jít do 132kw ! Proč? No protože je to poslední tip motoru s obsahem 2.5 a tudíž jak už to tak bývá, tak poslední je obvykle nejlépe vyladěný, prostě má vychytané mouchy. Tento motor je označen kódy BAU a BDH. Potom se začali objevovat motory 2.7 a 3.0 TDI. Pořadí s kódy BAU a BDH je opravdu v tom pořadí kdy se začaly montovat do aut, čili motory BAU jsou klasické 132 kw V6 TDI které se dávají místo AKE od roku 2003 do roku 2004 mají rolnové vahadla a nové duté vačky.Motor BDH je úplně poslední agregát 132kw co byl vyroben a vždy má rolny a chlazený EGR vodou apod. Jinak koncepce toho motoru je pořád stejná od začátku až do konce, akorátže mají tyto jiné hlavy s dutýma vačkama. Prostě BDH je nejvychytanější 2.5 tdi V6 motor za ty léta.
Mýlíš se sokolíku....posl V6 tdi 2.5 je BDG který jel do roku 08.

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 10:03
od Satas
spek3d píše:hele a kdyz hodim rj ze 132 na 110kw bude nejaka zmena?

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2
Zmena bude... nepojede to,pač se musí předelat celý řízení motoru.

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 11:33
od spek3d
Satas píše:
spek3d píše:hele a kdyz hodim rj ze 132 na 110kw bude nejaka zmena?

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2
Zmena bude... nepojede to,pač se musí předelat celý řízení motoru.
a nahodou bys nevedel na kolik chipuje jednotky abt?110kw verze.je z audiny ale nemelo by to vadit ne.

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 11:41
od pino.t
Neřekl bych, že ABT jen upraví jednotku a dál nic.
Podle mě to auto mělo trochu více úprav jako turbo, vstřiky, výfuk a k tomu byla naladěna jednotka.

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 12:15
od spek3d
jasny:-)

Odesláno z mého HUAWEI U8815 pomocí Tapatalk 2

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 14:25
od Ip Man
Satas píše:
Ip Man píše:Ahoj luk.assy, rozdíly mezi 110kw, 120kw a 132kw jsem ti už trochu přiblížil vedle na passat clubu :) když jsi se o tento tip motoru zajímal. A taky jsme ti tam pár lidí doporučovali, že když už 2.5 TDI tak jedině a nebo spíš pokud možno jít do 132kw ! Proč? No protože je to poslední tip motoru s obsahem 2.5 a tudíž jak už to tak bývá, tak poslední je obvykle nejlépe vyladěný, prostě má vychytané mouchy. Tento motor je označen kódy BAU a BDH. Potom se začali objevovat motory 2.7 a 3.0 TDI. Pořadí s kódy BAU a BDH je opravdu v tom pořadí kdy se začaly montovat do aut, čili motory BAU jsou klasické 132 kw V6 TDI které se dávají místo AKE od roku 2003 do roku 2004 mají rolnové vahadla a nové duté vačky.Motor BDH je úplně poslední agregát 132kw co byl vyroben a vždy má rolny a chlazený EGR vodou apod. Jinak koncepce toho motoru je pořád stejná od začátku až do konce, akorátže mají tyto jiné hlavy s dutýma vačkama. Prostě BDH je nejvychytanější 2.5 tdi V6 motor za ty léta.
Mýlíš se sokolíku....posl V6 tdi 2.5 je BDG který jel do roku 08.
Tak ale to jsem opravdu nevěděl, protože jsem si fakt myslel že je BDH poslední dva a půlka, a to že se vyráběla do roku 2008 8O už vůbec ne !
Jinak Satasy velký respekt před tebou, opravdu klobouk dolů ! Stejně to co vím o těchto motorech, tak vím jen většinou díky tvým článkům na Audi fóru ! :good: :potlesk:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 15:03
od Ip Man
Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 20.08.2013 17:36
od Satas
Ip Man píše:Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !
BDG 120kw přeci.... superb 1 facelift do roku 2008 tenhle motor mam v A8 udělanej na 165KW respekt netřeba delam jen to co me baví.Passat jak spravně píšeš je BDH 132 2005 stejně tak i A6 C5 2005

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 21.08.2013 10:48
od Ip Man
Satas píše:
Ip Man píše:Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !
BDG 120kw přeci.... superb 1 facelift do roku 2008 tenhle motor mam v A8 udělanej na 165KW respekt netřeba delam jen to co me baví.Passat jak spravně píšeš je BDH 132 2005 stejně tak i A6 C5 2005
Pravda, na Superba jsem zapomněl. Vlastně to všechno stejně vychází z jedné Platformy PQ45, na které sedí jak VW Passat, Audi A4, Audi A6 tak i "naše,, česká Škoda Superb !
PS: Stejně si ale vážím šikovných lidí jako jsi ty :wink:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 22.08.2013 06:20
od kdaki alias kuře
Ip Man píše:Přesto ale, logicky vzato je BDH poslední dva a půlka v Passatu B5, protože jestli se tento motor teda vyráběl dál až do roku 2008 pod kódem BDG, tak potom už jen a výhradně pro Audi ! Páč v polovině roku 2005 se už začaly vyrábět Céčkový Passaty ! :tongue: . A ty jak známo se už vůbec nenabízeli s šestiválcovými diesely !
Já mám v pašíku BDG éčko, r.v. 11/2004 :pleasantry:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 22.08.2013 14:29
od Ip Man
Ano, ano BDG je ale vlastně 120kw a ten se snad začal montovat do Passatů opravdu až jako poslední čili až po BDH 132kw.

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 26.08.2013 10:47
od tycon87
Já mám taky poslední 2.5V6 BDG v pašíku 120kw. U auta jsem nedávno přelítnul 3kilča km a auto je stále v nejlepší kondičce. :wink: Samozřejmě, že nešetřim na prevenci v servisu a dostává, co potřebuje. :wink:

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 06.11.2013 16:54
od MisakVW
Nicméně, jak "ty k auto, tak auto k tobě". Než jsem koupil 2.5 TDi, pročítal jsem si fora, rady a doporučení. Hodně jsem si četl příspěvky od Satase. Když jsem to shrnul a udělal jsem si závěr, je zbytečný jít do koupě s tím, že 110 kw je absolutní propadák a 132 kw trhák. Je to prostě o údržbě, která je sice opravdu náročná, citlivá a někdy i drahá, ale vyplatí se to. Ten zvuk po nastartování je příjemnou odměnou :D .
Takže prostě při koupi si dát pozor na ty vačky -> jestli z motoru není slyšet cvakání. Vykašlat se na Longlife servis, který je na h***o. Dodržovat intervaly výměny oleje po 10-11 tis. km. Po nastartování nechat např. 5-10 sekund probublat, do zahřátí točit do 1900 ot. (2000 ot.) max., ale u chvíli potom, co ručička vystoupá na 90 stupňů, protože olej se zahřívá pomaleji. Po rychlý jízdě nechat chvilku běžet na volnoběh (20 vteřin např.) ať se ochladí turbo. Jezdím takhle už rok s tímhle vozem, mám natočíno 154 xxx km a zatím bez problémů.

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 06.04.2017 18:22
od koldakolda
CHLAPI PUJDE mi čerpadlo z motoru který ma 132 kw audi A4 na motor 120 kw skoda superb??

Re: rozdíl mezi 110kW,120kW a 132kW

Napsal: 22.12.2017 19:38
od Frnakovnik
Zdar chlapi není někdo z Brna kdo má 2.5 132kw??? Mám starou 1.9 a dost uvažuju o koupi 2.5. A rád bych na ten motor mrkl popřípadě se svezl abych viděl jak velký je rozdíl. Mockrát díky za jakoukoli zprávu. Marek