Nouzovy rezim-skrz turbo?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 23.04.2013 11:23
Nouzovy rezim-skrz turbo?
Zdravim, casto se mi u meho Passatu rv01 96kw avf stava ze kdyz jedu nejcasteji na ctverku to dela, chci ji vytocit, tak zhruba kolem 3tisic mozna trochu vic tak spadne do nouzaku. Podtlakovy hadicky jsou meneni, snad vsechny teda a napichli na kompl turbo ukazuje trochu jiny hodnoty nez by melo, nekdy mensi a pri vyssich otackach vetsi plus samozrejme vyhodi chybu kvuli regulaci plniciho tlaku. Kde muze byt chyba? Mam se pripravit na repasi? :-\
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
mez překročena nebo nedosažena?(popř. další chyby?) Docela zásadní věc... nemusí to bejt hned turbo a i když byly měněný hadičky, může bejt problém v N75, váha, atd. ...
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Repas nejspíše ne. Jak píše Fanda, podle toho jestli mez překročena, nebo nedosažena, tak zatuhlá regulace turba, špatnej N75 nebo díra v tlakovým vedení.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 23.04.2013 11:23
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Mez překročena a jiné chyby nejsou. Map senzor je trochu od oleje a regulace chodi dobre, ale ma asi kratsi chod.
- smoula77777
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26.10.2011 22:43
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Já řeším momentálně podobný problém passat variant 1.9 tdi 81 kw ,turbo mi to hází do nouzáku,dnes jsem rozdělal a vyčistil turbo-bylo to už fakt potřeba když jsem ho rozdělal a viděl jak je zašvihaný,ale stejně mi ho pořád hází do nouzáku a nemá takový výkon jako dřív.
Diagnostika mi píše chybu:
00575 023F 2221 Tlak v sacím potrubí - regulační odchylka,
případně Plnicí tlak - regulační odchylka
Tlak v sacím potrubí -
- regulační hranice nedosažena/překročen
Takže teď půjdu po ERG ventil a pak po podtlak hadičkách a poslední možnost by byla špatná váha vzduchu. Nobo máte někdo ještě nějaký jiný nápad?
Diagnostika mi píše chybu:
00575 023F 2221 Tlak v sacím potrubí - regulační odchylka,
případně Plnicí tlak - regulační odchylka
Tlak v sacím potrubí -
- regulační hranice nedosažena/překročen
Takže teď půjdu po ERG ventil a pak po podtlak hadičkách a poslední možnost by byla špatná váha vzduchu. Nobo máte někdo ještě nějaký jiný nápad?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Taky se chystám vyčistit turbo jak si to povolil v pohodě bez autogenu???A jak si potom nastavil ty lopatky nebo to je jedno a samo se to nastaví????Díky za radu od zkušeneho
- smoula77777
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26.10.2011 22:43
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
No upřímně nejhorší bylo povolit matky kterými je spojen výfuk s turbem,Litinu já nemám moc rád a špatně se to povoluje,každopádně vše povoluj za studena jinak s tím nehneš!!! já i tak musel jednu matku odsekat sekáčem neb to zaboha nešlo povolit!!! a další nejhorší šroub je dole na vzpěře ke které je přidělané turbo ,přístup z pod auta, dá to práci ale nechá se to
Bacha i na povolení holendru vysokotlaké trubky (přívod oleje pro mazání turba),jde kolikrát špatně povolit tak ať tu trubku neuždímneš,stojí pak od 800 do 1700 kč) a jelikož je vysokotlaká tak nevím zda by ti jí pak někdo zavařil,asi ani ne hele.Jednou jsem pro ní jel až do Pardubic měli tam nejlacinější a skladem za 700 jinak všude za ní chtěly 1500kč
Nejdůležtější na tom je to sestavit turbo zpátky jak bylo,proto si vše poznač před rozebráním turba.(Obal,věneček viz foto aby to bylo přesně proti sobě)hlavně si to značení pak při čištění nesmaž ,můžeš si udělat klidně i rýhy.
Já použil bílou fixu a na turbu si udělal rysky jak na obalu tak na vnitřku,jinak to zkoumání jak to bylo zpátky potom je šílený ve zkratce poznač si každý díl než ho vyndáš jak byly proti sobě.
Jinak nic nenastavuješ jen to prostě musíš složit zpět jak si to rozebral a bude to ok.Pokud by jsi chtěl nastavit tlaky atd tak do toho se nepouštěj to je třeba na stolici a někde u odborníků!!!
A pokud si nebudeš jistej tak si to i foť,když nebudeš vědět tak ti fotka moc pomůže!!!!
Já dnes vyčistil i erg ventil,na ten se taky mrkni! Kdyby jsi se chtěl na něco zeptat tak klidně písni.
PS:dělal jsem takto turbo na seat Leon a na svém Pášovi 1.9 TDI 81kw a vše fičí jak blázen
Viz obrázek turbo poznačeno bílou fixou tam kde bude volný chlíveček pro packu viz druhé foto
PS: pokud jsi to ještě nikdy nerozebíral a nečistil tak začni brzy ráno ať to stihneš do tmy
Bacha i na povolení holendru vysokotlaké trubky (přívod oleje pro mazání turba),jde kolikrát špatně povolit tak ať tu trubku neuždímneš,stojí pak od 800 do 1700 kč) a jelikož je vysokotlaká tak nevím zda by ti jí pak někdo zavařil,asi ani ne hele.Jednou jsem pro ní jel až do Pardubic měli tam nejlacinější a skladem za 700 jinak všude za ní chtěly 1500kč
Nejdůležtější na tom je to sestavit turbo zpátky jak bylo,proto si vše poznač před rozebráním turba.(Obal,věneček viz foto aby to bylo přesně proti sobě)hlavně si to značení pak při čištění nesmaž ,můžeš si udělat klidně i rýhy.
Já použil bílou fixu a na turbu si udělal rysky jak na obalu tak na vnitřku,jinak to zkoumání jak to bylo zpátky potom je šílený ve zkratce poznač si každý díl než ho vyndáš jak byly proti sobě.
Jinak nic nenastavuješ jen to prostě musíš složit zpět jak si to rozebral a bude to ok.Pokud by jsi chtěl nastavit tlaky atd tak do toho se nepouštěj to je třeba na stolici a někde u odborníků!!!
A pokud si nebudeš jistej tak si to i foť,když nebudeš vědět tak ti fotka moc pomůže!!!!
Já dnes vyčistil i erg ventil,na ten se taky mrkni! Kdyby jsi se chtěl na něco zeptat tak klidně písni.
PS:dělal jsem takto turbo na seat Leon a na svém Pášovi 1.9 TDI 81kw a vše fičí jak blázen
Viz obrázek turbo poznačeno bílou fixou tam kde bude volný chlíveček pro packu viz druhé foto
PS: pokud jsi to ještě nikdy nerozebíral a nečistil tak začni brzy ráno ať to stihneš do tmy
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Kámo díky za radu a za fotky.No je mi jasný ,že to nebude jen tak abych neutrhal šrouby a tu podtlakovou hadici.Každopádně tohle se mi líbí když člověk je normalní a rád pomuže a poradí!!!!!Až to udělám dám fotky a ozvu jak jsem to udělal.Egr jsem už čistil hlavně ty svody zapečený olej fakt moc výborný!!!Tak jěšte jednou moc díky za radu!!!!
- smoula77777
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26.10.2011 22:43
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Nemáš vůbec zač - maličkost
ale jak říkáš,nejhorší to pro tebe bude povolit a dostat ven.
Ps: na čištění nepoužívej nic co obsahuje olej nebo by se mohlo zapéct,jsou tam vysoké teploty.
Já používal čistič na brzdové kotouče,nebo něco co odmašťuje !!!!
Tak ať se dílo podaří
ale jak říkáš,nejhorší to pro tebe bude povolit a dostat ven.
Ps: na čištění nepoužívej nic co obsahuje olej nebo by se mohlo zapéct,jsou tam vysoké teploty.
Já používal čistič na brzdové kotouče,nebo něco co odmašťuje !!!!
Tak ať se dílo podaří
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
Jo ,jo díky určitě to budu čistit odmaštovačem na brzdy to jsem měl v plánu.Pak dám vědět i foto jak jsem to vyčistil.
- smoula77777
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26.10.2011 22:43
Re: Nouzovy rezim-skrz turbo?
ok tak já budu pak zvědavej jak jsi teda dopadl a nezapomeň na Murpyho zákon,pokud to nejde po dobrém,vezmi větší kladivo