Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 28.10.2013 20:16 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.04.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Praha

Zdravím mám passat 1,9 TDI 81 kw a druhé auto Alfa 147 1,9 JTD 85 KW a kdyz si sednu do Alfy tak auto jede jak z prachu turbo zabírá hned od zpodu .ale passat je takovej lenoch ten zabirá někde až přes 2 tisice otáček!Jde nějak regulovat Turbo aby zabiralo taky hned od zpodu nebo nechat chipnout ?????Ikdyž passat má udajně 280 tisic km????Diky za radu všem :sorry:

_________________
ridič


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 09:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Se nediv že to zabírá jak z praku, když to je o půl tuny lehčí auto. Kouknul bych na vag jaký dává turbo tlaky a podle toho se uvidí co dál, jestli tlačí málo, nebo se ti to jen zdá kvůli lepší dynamice alfy. stav km bych neřešil, pokud to nebere olej a motor je v pořádku

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 10:36 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.04.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Praha

Diky za odpověd jsem si vědem že Alfa a passat ješte combi je rozdil ve vaze ,ale fakt jenom stačí se dotknout plynu v Alfe a hned vystřelí a passat je takový otupělý až později je cítit zaběr turba!!!!Ještě jeden uplně blbí dotaz ten šroub s matičkou co je na turbu je k regulaci nebo k čemu to slouží???Díky za info

_________________
ridič


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 13:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

šroub s matičkou? Turbo se dá štelovat vysouváním a zatahováním táhla do baňky, velice jemně.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 18:07 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.04.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Praha

No sorry já nevědel jak to napsat aby si to pochopil.Jasně to jsme přesně myslel?A takže když stím budu štelovat tak to má vliv na tu akceleraci nebo to bude kouřit nebo co????Díky za pochopení Milan

_________________
ridič


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 19:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Regulaci má na starost ECU, nikoliv seřízení táhla. Tím lze jen doladit odezvu prvního "píku" při sešlápnutí plynu. Pokud by ti tlakovalo málo (oproti mapě), bude ti padat do nouzáku.
Spíše se zaměř na váhu, ta má velký vliv na požadavky tlaku při akceleraci.
Můžeš na zkoušku váhu nahradit diodou. V tu chvíli začne turbo tlačit rychleji - nečeká se na roztočení turba a tudíž omezení kouřivosti je mimo hru. Pokud nejsou v řitce vstřiky, tak to kouřivost za běžných okolností nijak významně nezvedne. Pouze při sešlápnutí plynu při vysokých otáčkách (třeba brždění motorem z kopce a následná akcelerace) vyloudí u AFN drobné zakouření, což je pochopitelné. Při rozjezdu "na krev" mi to skoro vůbec nekouří. Emisemi to prošlo s prstem v nose (pětinová kouřivost oproti povolené hranici-průměrný koeficient kouřivosti 0,22) a to nemám ani EGR ani kat.
Základem bude pro začátek dobrý log turba a váhy.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 20:13 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.04.2013

Příspěvky:

75

Bydliště:

Praha

Každopádně díky za odpověd zaměřím se na tu váhu vzduchu a pak písnu co a jak ??Diky

_________________
ridič


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 22:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2010

Příspěvky:

69

zdravím klubáci
nechci zakládat nové téma,tak se zdovolením navojtim sem :).prohnal jsem pašíka a náhle jako když spadne do nouzáku,ale vypnutí a zapnutí zapalování nepomohlo.od spoda je uplně mrtvej a začne se trochu hejbat až na třech tisících.ale dostat ho až do těchto otáček je skoro nemožný.je divný,že ani vag nehlásí žádnou chybu,krom špatně nastaveného předvstřiku,ale s tím už jezdím dlouho.podtlaky překontrolovaný,ventily-test akčních členů a makaj,táhlo regulace se hýbe po nastartování asi o centimetr.tak nevím zatuhlou regulaci tady spojujete s pádem do nouzáku a nějakou chybou na vagu,ale já to auto ani nerozjedu natož aby mi skočil do nouzáku na třech tisících :D a mohla by být zatuhlá regulace a vag by nezaznamenal žádnou chybu???nevim kde začít. díky

_________________
Passat B5 variant 1.9 TDI 81kw AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 29.10.2013 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Kolik ti ukazuje váha? :P

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 30.10.2013 04:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2009

Příspěvky:

320

venda81 píše:
zdravím klubáci
nechci zakládat nové téma,tak se zdovolením navojtim sem :).prohnal jsem pašíka a náhle jako když spadne do nouzáku,ale vypnutí a zapnutí zapalování nepomohlo.od spoda je uplně mrtvej a začne se trochu hejbat až na třech tisících.ale dostat ho až do těchto otáček je skoro nemožný.je divný,že ani vag nehlásí žádnou chybu,krom špatně nastaveného předvstřiku,ale s tím už jezdím dlouho.podtlaky překontrolovaný,ventily-test akčních členů a makaj,táhlo regulace se hýbe po nastartování asi o centimetr.tak nevím zatuhlou regulaci tady spojujete s pádem do nouzáku a nějakou chybou na vagu,ale já to auto ani nerozjedu natož aby mi skočil do nouzáku na třech tisících :D a mohla by být zatuhlá regulace a vag by nezaznamenal žádnou chybu???nevim kde začít. díky


začal bych u té váhy

_________________
VW PASSAT B5,5 Variant TDI 96 kW AVF, ESP, 8 Airbag, AC KLIMA, CENTRÁL DO, CONSTRUCT,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 03.11.2013 12:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2010

Příspěvky:

69

tak jsem udělal log váhy a na grfu se o proti požadované hodnotě skoro nehla... :D
vyměnil jsem za jinou,kterou jsem měl doma,ale ta je taky špatná-na ni mi to psalo chybu skrat na kostru :),
jelo to o trochu lépe,ale zase to kouřilo černě jak v pekle.tak musim koupit novou :(
nemáte někdo kontakt na prodejce za rozumný pěníz???díky

_________________
Passat B5 variant 1.9 TDI 81kw AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 03.11.2013 13:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Hoď sem ten log

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 03.11.2013 13:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2010

Příspěvky:

69

nejde mi to tam dát z pc :oops: ,tak jsem to vyfotil.snad z toho něco poznáš...


Přílohy:
PB030074.JPG
PB030074.JPG (766.77 KiB) Zobrazeno 1222 krát


_________________
Passat B5 variant 1.9 TDI 81kw AFN
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 03.11.2013 13:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Aj aj jaj :lol:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Regulace Turba
PříspěvekNapsal: 03.11.2013 15:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.07.2010

Příspěvky:

69

tak změna :D
ale stejně to musim vyfotit z pc to nejde
toto je váha a pak turbo:


Přílohy:
PB030075.JPG
PB030075.JPG (756.69 KiB) Zobrazeno 1205 krát

PB030076.JPG
PB030076.JPG (749.78 KiB) Zobrazeno 1205 krát


_________________
Passat B5 variant 1.9 TDI 81kw AFN
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group