Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 16.11.2013 00:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Dále pokud by to bylo tím vstřikem, tak by to ale zase nesyčelo, to zas může profukovat turbo (banka-táhlo), Je tam asi víc problému s přeplnováním, vstrikama a turbem, IC měl malou dirku tak taky musel vyměnit, ale problémy bohužel zůstaly.
Takže asi vyměnit gumovou trubku za EGR, vyměnit asi vadnej vstřik a stím turbem, to teda nevím


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 16.11.2013 09:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9499

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tobě jednoduše někde mizí tlak ze sání (pravděpodobně). Takže najdi díru a bude po problému :-)
Uvidíš, nakonec to bude prkotina za pár korun. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 16.11.2013 11:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

No já sem hledal a hledali jsme a nic, bud špatně nebo nevím. A ty máš svůj vlastní servis? Případně by si věděl, jak vyřešit problém? Kdybych měl cestu přes Vysočinu, že bych se zastavil...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 21.11.2013 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Tak mi dělal dnes další servisák na mém pašíkovi, bylo toho víc, byla prasklá zakroucená hadice, prý prasklina asi 10cm, přepláený všechny žhavičky nefunkční čidlo snímání teploty, ale ještě co je horší, tak je špatnej řídící vstřik, prej by ho bylo třeba vyměnit, docela mě překvapilo, že řešil tu prasklou hadici výměnou za jinou a dal tam nějakou trubku a stáhl kroužky a povídal že by do budoucna bylo dobré tu hadici dát origo, to jsem teda zas byl překvapen, zase se k tomu budu muset vracet, auto jinak má tah, ale hulí dál a to hlavně při startu vylítne černej dým a na zemi jakoby flek vysypanýho popela, děs.
Říkal, že na posledním válci jak je řídící vstřik, tak byla žhavička celkem dost nasátá naftou a říkal že by stím bylo potřeba něco udělat, že hrozí, že mi to může propálit i píst.
Tak co myslíe, koupit novej vstřik nebo sehnat použitý?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 21.11.2013 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9499

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Řídící vstřik je ten na třetím válci, nikoliv čtvrtém, ale to jedno.
Pokud je špatný tento vstřik, měla to nahlásit diagnostika. Bez něho ECU nemá informace o začátku ani délce vstřiku, což je jedna z klíčových veličin. Proto ti to může hulit - moc dlouhá doba vstřiku (moc paliva).
Zda nový nebo použitý záleží od financí, které do toho chceš/můžeš pustit. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 22.11.2013 01:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

JJ asi áno, pletu si to - jsem lajk. Je to ten s tím čidlem, na dignostice to byl právě ten který je vadný prý špatná tryska, ta koncovka. Povídal mechanická závada. Tak žjištoval jsem kolik to stojí a samotnéj vstřik je drahej, když koupím nějakej starší tak můžou být taky chycené, tak co je dát na repas?, nemuselo by to být tak drahé, ale asi se udělají rovnou všechny čtyři, vymění se jim ty tyčinky a mohlo by to být zase OK, snad by cena nemusela překročit 3000,-


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 22.11.2013 07:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9499

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Stále ti mám pocit, že nefunkčnost tohoto třetího vstřiku mechoš určil tím, že na diagnostice uviděl čtvrté políčko bez hodnot (proto to tvrzení, že čtvrtý vstřik je vadný). Ono u rotačky se nezobrazují hodnoty u všech čtyřech válců. Pouze u těch, které nejsou s řídícím vstřikem. Zobrazené hodnoty jsou porovnání vůči tomuto řídícímu vstřiku. On sám není k čemu porovnávat, proto to políčko je prázdné. U PD je to jinak.
Vadný řídící vstřik by se poznal na paměti závad, případně možná na předvstřiku - TDI-graf.
Ale to je jen moje domněnka, jak mi to celé vyzní. Možná to mechanik udělal tak, jak píšu a ty jsi to jen nesprávně popsal. Fakt nevím.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 22.11.2013 08:57 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

1720

Bydliště:

Česká Lípa

Jinak jak píšeš hadici - jestli byla prasklá ta zkroucená, tak jsem jí teď měnil (mě to teda problém s hulením a syčením vyřešilo) - čína stojí 1000-1300,- originál VW/ŠKODA vyšla 1850,- takže jsem dal origo a mám klid. To že ti tam někdo nabouchal nějakou jinou hadici - tak problémy neodstraníš, dej tam co tam má patřit a pak zjistíš jestli to bylo tim a nebo ne ... mohl ti tam dát jinou hadici a ta taky někde přisává a třeba netěsní a tím pádem problém nevyřešíš...

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

Škoda Superb II combi, 2010, 2,0TDi 125 kW, DSG, elegance+ - topic
Škoda Octavia II facelift, 2010, 1,9 Tdi 77kW, elegance

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 22.11.2013 20:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Tak mě vymizely ty problémy se syčením, tím že to padalo do nouzáku a mělo to zrátu výkonu, auto ted jede pěkně, jen to víc hulí když tomu víc osolím a nejvíc při předjíždění do kopců a taky při startu to dost zadýmí, problém s tahem jsem vyřešil, ta trubka tam je zatím provizorně, asi tam časem dám origo vzduch. hadici. Už to za jízdy ale dými nín, před tím servisem, mě to hulilo už při 2000 ot, ted ve vyšších ot. a to hlavně když sešlápnu plyn nadoraz, když ho přidávám pozvolna, tak to nehulí.

Já právě nevím, říkal mě že ta koncovka vstřiku bude mechanicky špatná, já přesně nevím jaké měl hodnoty na vagu, já u toho vubec nebyl, jen mi řekl, že je problém u řídíciho vstřiku a nemá na to mašinu aby ty vstřiky proměřil.
Já jsem dnes volal k jedné firmě co se zabývjí vstřikama a čerpadlama a řekli mi, že většinou zákazníků doporučují repas všech čtyř vstřiků, tak se tam pojedu v pondělí domluvit a uvidím, jak to bude, jestli by byl jen ten repas jednoho vstřiku o dost levnější tak možná naslepo udělat ten řídíci, povídali že se to pohybuje okolo 2000-4000 (všechny 4 vstřiky)
Podle příznaků je prostě zřejmé, že mám se vstřiky problémy i předchozí majitel povídal, že jeden je načatý. Auto má nalitané 255 tisíc, chcu ho nejmín do 450 tiscíc než shnije :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 24.11.2013 20:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Dnes jsem se naháněl se starší audi A4 dle ročníku šlo znát, že je to taky staré TDI bud 66 nebo 81 kw, naháněly jsme se dokopců, ale při plným knedlíku jsem mu ujížděl, tak měl zřejmě verzi 66kw, ale co bych chtěl říct, že jsem i při rychlejší jízdě nepocítil, že by mě auto kouřilo, když mám podezření na jeden vstřik.
Je možné že chvíli po opravě té vzduch.hadice bylo asi v sání případně ve výfuku asi nahromaděný popel po té prasklé trubce, je možné že už to kouřit nebude, skusím to zítra osolit na trojku do 3500 ot./min jestli něco vylítne nebo ne. Každopádně ale změřit vstřiky pojedu a případně udělam repas jednoho toho hlavního a nebo všech podle ceny.

Nevíte kde sehnat vzduch.trubku ta co je pod turbem, taková zakroucená? sice to nějak opravil, ale chcu tam origo trubku, nemůžu to sehnat, jen v Kelly starline za 970,- ale raději bych origo případně z vrakáče....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 24.11.2013 21:40 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

1720

Bydliště:

Česká Lípa

POZOR na jednu důležitou věc - mě to při prudkým zrychlení chvilku začoudilo a hned přestalo a nekouřilo, ale když jsem přidával jen zlehka tak to čadilo hodně !!! Bylo to tím, že turbo tlačilo furt naplno - pokud si jel na plněj kotel, tak fungovalo téměř správně, ale při pozvolným zrychlování to tlačilo stejně naplno a pak to teprve čadilo ... když jsem jel na dálnici i 180 tak to nehulilo ...

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

Škoda Superb II combi, 2010, 2,0TDi 125 kW, DSG, elegance+ - topic
Škoda Octavia II facelift, 2010, 1,9 Tdi 77kW, elegance

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 24.11.2013 23:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Přesně tyto příznaky jsme měl, ty už nemám, když jedu okolo 2000 ot/min už me to nečadí, předtím jo.
Ted dupu a nečadí, jen když dam opravdu knedl, ale to se mi už dlouho nepovedlo abych zjistil že to fakt hulí, musím vyzkoušet ranní start esi nevylítnou saze, ale taky je to už menší, skoro nezjistitelné, takže už jen ten vstřik, dle diagnostiky je problem se vstrikem udajně, no mechanici toho napovídají, každej říká něco jinýho a už nevím komu se dá věřit a komu ne.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 24.11.2013 23:51 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

1720

Bydliště:

Česká Lípa

Věřit takovýmu, kterej něco umí a kterej hledá pro zákazníka to nejlepší a nechce jen lehce vydělat prachy za nesmysl ... a takovejch je bohužel celkem dost ...

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

Škoda Superb II combi, 2010, 2,0TDi 125 kW, DSG, elegance+ - topic
Škoda Octavia II facelift, 2010, 1,9 Tdi 77kW, elegance

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 09.12.2013 13:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.05.2009

Příspěvky:

29

pred rokem,měl jsem podobný problém,hulilo to a netahlo,zaslepil EGR a byl klid,teda jen s tim hulenim,to ze to netahlo v servisu prisli na to ,ze mam vysypany katalizator,tak ho prostouchli ,nehuli a jezdi a mam klid
teda s timhle


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy s tahem a hulí jak lokomotiva
PříspěvekNapsal: 09.12.2013 22:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2011

Příspěvky:

45

Mě ted auto nehulí vůbec :D a žere jak má, dneska jsem byl na výměně váhy vzduchu, výměnný díl Bosch rovnou jsem tam picnul nový vzducháč a nevěřil jsem svým očím, jak mi ted auto pěkně tahá, hezky od spodu, předjíždení z otáček 1600-1800 i na pětku není problém, předtím to moc nešlo.

Trochu jsem strašil ze vstřikovačema a byl jsem je proměřit a říkali, že jim nakonec nic není tak je seřídily na potřebný tlak a jen pročistili ale i tak to bohužel něco stálo.

Ještě musím sehnat origo tlakovou nebo spojovací trubku tu zakroucenou co vede od turba, je tam dočasně nějaká co jsem psal v příspěvku výše.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group