Hodnoty motoru

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Hodnoty motoru

Příspěvek od MiguelB6 »

Ahoj mám 1.9TDI PD 96KW myslím že AVF potřebuji se zeptat jestli hodnoty co mi dnes ukazala diagnostika jsou pohodě ????

Vstřikované množství 5,76 mg/H
VEntil plnícího tlaku 20%
Seřízení časování vstřiku -1,55¨ před Horní úvratí
Perioda vstřiku 6,63¨ KH (Klikoví Hřídele)
Synchronizační úhel 4,95 KH


vse se odehrává na volnoběh +- 819ot/min

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

urcite uhel synchronizace mas hodne spatne ...krajni hodnoty jsou MAX +-3° ......dej to na nulu a urcite ti klesne spotreba motor se uklidni a urcite bude i lip startovat
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od MiguelB6 »

Vau bezva a jáke je dávkování vstřiku na volnoběh ?? tolerance od do ??

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

jestli myslis to co je v kanalu 13 tak tolerance je +- 2,8 ....vag ti vic neukaze ...pokud tam mas nejakou takovou hodne podobnou hodnotu vstrik je po smrti
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od MiguelB6 »

Vstřikované množství - rovnoměrná regulace volnoběhu válec 1 - -0,61 Vstřikované množství - rovnoměrná regulace volnoběhu válec 2 -0,64 Vstřikované množství - rovnoměrná regulace volnoběhu válec 3 0,54 Vstřikované množství - rovnoměrná regulace volnoběhu válec 4 0,68 někdy mi vyběhne jedna hodnota i dvě přez 1,9 a takle když třeba je studenej a zavrtí sebou čistil jsem filtr naftovej protože novej jsem nekoupil a byla tam nafta takže asi víš co to dělalo klepalo to nmyslím jako že jel na tři ale už je to v poho ale hodnoty lítaj takle ruzně no

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

ty hodnoty vypadaj v poradku ...dej do kupy tu synchornizaci a urcite se to zlepsi ...4° je fakt hodne a ma to vliv na hodne veci
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od favoV6 »

sory,ale musim se smat koupil sisi passata a cstil jsi palivovy filtr?:D:D jak prosim te? kdyz vyklepes kabinak a vzduchac od listy a musek tak budis,ale co muzes na mokrem papire vycistit? navic chci rict,ze kdyz mas takovy auto,tak te snad 250 kacek nezabije ne?
nech si nastavit rozvody idelane tak -0,5 at to ma moznost si sedat k nule

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

to s tim sedanim k smerem k + neni pravidlo ...ja jsem si udelal rozvody a mel jsem synchronizaci -1,8 ....kdyz jsem se po 2000 km znovu podival tak jsem mel - 2,5 takze s timhle pravidlem bych byl opatrnej......a pokud neni uplne levej tak si to zvladne nastavit sam ...je to otazka 10 minut
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od MiguelB6 »

TAk páno vé nastavil jsem to na 0stupnů spotřeba na volnoběh vyskočila na CCA 8-9L takže divočina a ve nejstě z okolí mělníka ?? nebo praha ?? třeba máte lepší praxi stím já s es diagnostikou zatím učím a k tomu palivovému filtru Kde v Neděli koupíš palivovej filtr pokuď chceš se jenom vysmívat tak táhni do háje i se svojí matkou

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

ale notak hosi nebudte na sebe tak drsny .....mrkni nekdy na prispevky favoV6 a pochopis....to nic nemeni na tom ze bys ho nemel posilat do haje i s matkou...matka jeho za to nemuze :-D ....mas dalsi moznost napruzit kontakty na vstricich ...to je dalsi vec ktera nic nestoji a za ktera ti zabere pul hodky...a tu spotrebu na volnobeh jsi meril jak? ....koukal jsi na vagu? ...protoze to zere na volnobeh snad jedine tank ....pokud jsi teda nemyslel 0,9 a 0,8...ke me to mas daleko ja jsem z krupky
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od MiguelB6 »

:D jo jo to bylo jenom v zápalu boje já jsem už o tom četl to napružení kontaktu viděl jsem to i tady to napružení kontaktu ale nevím jak se to napruží :D dej mi trošku nápovědu sundám víko pod kterým jsou vstřiky a na něm jsou kontakty a co dááál :D

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od MiguelB6 »

a nebo mi napiš do zpráv t elefoní číslo

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

hele nic slozityho ...vytahnes ten konektor strcis do toho malej sroubovacek a pootocenim ty plisky zmacknes aby mely silnejsi dotyk kdyz budou napojeny na konektoru...az to rozdelas tak to pochopis.....zadna pakarna na tom neni...zadny chytaky na tom taky nehledej ...je to opravdu takhle jednoduchy
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od d.d.t33 »

a kdyz je nejhur tak to malinko proletuj :laugh: kapni tam trosku at je silnejsi kontakt

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Hodnoty motoru

Příspěvek od hucelnevim »

hlavne tim sroubovackem ten konektor neznic...musis opatrne ;-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“