Stránka 2 z 3

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 06:38
od MiguelB6
Oukej oukej :D bezva bezva hned na to mrknu dneska po práci a ještě jedna a poslední věc podle PC mi udává že turbo tlačí 2.4 baru někde jsem četl že je to kravina že maximalně 1.4 baru ( a nebo Milibaru to nevím ale nějakou takovou hodnotu mi to tam píše) Ale z jiného soudku trochu vám ještě popíšu problém Auto přestalo tahat teda tahalo ale nebylo to ono nemohl jsem zněj dostat to co jsem dostaval předtím takže maximálka nějakejch 180 a víc to nejede. Tak jsem rozebral turbíínu a podíval se do ní musím říct že nebyla skoro vubec zasviněná regulace chodila tak jsem to dočistil a poskládal v pořádí jak to bylo . jeďině co jsem neudělal je neotestoval baňku a tak jsem to ale vyřešil tak že jsem odpojil hadici od regulace a regulace spadla takže jsem veděl že regulace je v CAJKUUU no nic jdeme dál Váha vzduchu meřák na krokodílky a šup do kopce Pracovala uplně v pohodě házela hodnoty ale bylo to takové no prostě jsem ji propojil diodou aby měl stále velkej prutok :D a šel se project no víkon jsem stále hledal není to stále ono těch 180 max potom jako by neměl dech Chtěl bych udělat kompletní KIT na vzduch pořádne trubky a novej Intercoler ale kamarád ze servisu mi řikal že když budu mít po cestě nejaké čidlo o kterém nevím a nezapojím ho do sání tak to je na pytel takže nejdřívv budu kupovat měřák tlaku chci ho mrsknout někam před vzduchové svody abych mohl změřit tlak turba abych věděl že vzduchu má dostatek a proto se ptám kolik by měl dávat v Barech a další vec setkal se někdo s ucpaným katalizatorem že by dělal odpor vyfukovejch plynu a turbína by ve vysokejch otáčkách strácela odvod spalin a strácela by otáčky ????

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 11:19
od hucelnevim
ja mam mensi turbo nez ty a pozadavek je na 2100 mbar a tlaci mi naplno 2150 mbar.....ty jelikoz mas vetsi tak to bude v poradku ...dulezity je aby ti nefoukalo o hodne vic nez je pozadavek jednotky...kdybys dal ten log z tvy jizdy sem tak bysme mozna vycetli vic....dost se stava ze je v haji snimac polohy plynovyho pedalu a kdyz mas nohu na podlaze tak jednotce ukazuje ze je seslapnutej treba jen na 70% a tim padem to nejede protoze vlastne nemas plnej plyn :-D ....;-)

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 11:21
od hucelnevim
1,4 fouka 66 kw :-D obtok :-)

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 13:35
od Sedlo01
2,4bar je v pořádku je to hodnota relativní a musíš od ní odečíst atmosférickej tlak cca 1bar, tutíž to turbo opravdu tlačí přetlak 1,4bar.

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 19:46
od MiguelB6
tak díky dařbujánci akorád stále nechápu ten atmosferickej tlak přece když mi to měří 2,4 tak to musí prostě vylést i u svodu musí být 2,4 ale hádat se nebudu četl jsem to už hodně too a píšou že prostě tlak je 1,4 takže v pohodě dnes objednávám tuning budík a budu montovat abych se od nečeho odpíchnul no a ten LOG bych udělal ale já mám takovou kravskou diagnostiku za 40 papíru na všechny auta :D tady někdo psal od teplic že by se na to mrknul ale mužu říct že snímač na pedálu maká to si pamatuju že mi to tam lítalo krásně a hlavně by nešel do otáček kdyby byl v háji no hele provrtám EGR dám tam budík připojím ho do kabinky a uvidíme potom dám vedět přijde až ve středu a rád bych to vyreši l žase se snim prohnat po dálnici ve 240 jako předtim to byla nádhera když se splašil :D
Jo a ještě se chci zeptat slyšel jsem něco o ochrané 10 hodfinové době když auto dostává na pr**l tak si ubere výkon a je to nevratné je to pravda ?? a nebo duchodcová nemoc u aut co je na tom pravdy ???

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 23:06
od hucelnevim
no jestli to nekomu spadne do nouzaku a jede s tim jeste deset hodin tak to pak mozny je :-D

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 09.12.2013 23:48
od Sedlo01
To čidlo ti měří tlak, jednoduše si to otestuj, čidlo na snímání tlaku je na plastový trubce co vede za motorem, pokud ho vyndáš z tlakovýho systému tak ti pořád bude ukazovat tlak okolo 980mbar i když tam nic turbo netlačí když je venku. No a tenhle tlak musíš odečíst od toho co ti ta diag vyhodí. Když koukneš na volnoběhu na to kolik má turbo tak ti rozhodně netlačí jednu atmosféru :D

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 06:09
od MiguelB6
no tak to jsi mě dostal s tím tlakem nikdy bych to neřekl :D ale jo už to chápu :D tak to je bezva jinak v nouzaku jsem to měl jednou ale to jsem zdechnul natočil a jelo se dál to jsem měl prasklou hadici takovou tu esíčkovou hned za turbínou a tak jsem ji dával novou nechci nic řikat ale podle mě od té doby to začalo jít z kopce s autem ale víš co jezdil jsem do školy neproháněl jsme to po dálnici a tak jsme nemohl říct kdy to přesně bylo jenom vím že zakukala hadice od turba vo jsem měnil ale jestli jsem si rozhasil ŘJ tím že jsme jezdil ve vesnichích 50 a mimo 90 kazdej den 2 roky :D a jednou za měsíc dálnice tak to bych šel rovnou do nové Řj skusím tedy udělat LOG tlaku turba skrátka všechno udělam aby jste viděli a hodím to sem

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 06:38
od MiguelB6
Tak už mi jede budík na meření tlaku turba :D a aby toho nebylo málo koupil jsem i meřák podtlaku chcic se zetpat vím že ty hodnoty budou ruzné ale kolik tak cca je podtlak na volnoběh a kolik třebars při 3000 RPM máme někde nějakou tabulku ?? :)

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 09:54
od hucelnevim
minimalni podtlak bys mel mi -0,9 ...a myslim ze podtlak se nejak rapidne s otackama nemeni....aby ti to neobratilo podtlakovy hadicky naruby :-D ...log udelej kanalu 3, 10, 11...jestli ho teda budes delat

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 10:00
od Sedlo01
Myslíš podtlaku z tandemu? Tam se to měří na volnoběh a při asi 4000ot a ty hodnoty jsou dost rozdílný, ale nepamatuju si je.

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 10:08
od hucelnevim
dost rozdilny? ..... me se to nejak nezda aby tam byl nejakej velkej rozdil....ale budu verit :-) ...to ziju uz nejakou doby v mylce :-D

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 10:22
od Sedlo01
Myslim že to tu někdo psal, ale nemůžu to najít, určitě to změří a pak poreferuje, ale vem to logicky, tandem žádnou regulaci nemá a je přímo na vačce, takže s většíma otáčkama musí bejt zákonitě větší podtlak.

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 10:41
od hucelnevim
no ja jse si spis rikal ze kdyz se zeni podtlak tak se vpodstate zmeni vsechno ...ucinnost brzd regulace turba atd atd

Re: Hodnoty motoru

Napsal: 10.12.2013 10:42
od hucelnevim
ja jsem podtlak na tandemu nikdy nemeril to je fakt ale takovouhle dedukci jsem si to namaloval :-D