Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Já mám holt takovej divnej sloh
V podstatě jsem slušně napsal že když si koupíš těžkou ludru tak nemůžeš být "na prachy", že k tomu slouží jiný káry
V podstatě jsem slušně napsal že když si koupíš těžkou ludru tak nemůžeš být "na prachy", že k tomu slouží jiný káry
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Ona v předokolce zas tak těžká není, za 7l nafty (reálné měření) jsem jezdil s Omegou 2,5TD kombi, po chipu
Ale teď už to taky chápu, jen jak jsi vytáhl tu práci co by měl udělat - zkontrolovat nastavení apod, napsat kdo mu dělal chip na 170PS, tak to vyznělo že to nemá cenu, že ať si to klidně žere zbytečně
Jako pravda je že na spotřebu co má kamarád v Octě rotačce, která mi to nandá i na zrychlení se nikdy nedostanu. On když chce tak jede reál pod 4l Běžná jízda je do 4,5l
Ale teď už to taky chápu, jen jak jsi vytáhl tu práci co by měl udělat - zkontrolovat nastavení apod, napsat kdo mu dělal chip na 170PS, tak to vyznělo že to nemá cenu, že ať si to klidně žere zbytečně
Jako pravda je že na spotřebu co má kamarád v Octě rotačce, která mi to nandá i na zrychlení se nikdy nedostanu. On když chce tak jede reál pod 4l Běžná jízda je do 4,5l
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Jsme tady samí slušní asertivní kluci
Já mám káru ve 100% stavu, najeto pod 140000km a pod 7 se dostanu pouze na dálkové a to ještě musím jet tak do 140 na tacho..
Běžně jezdím po městě za 10-11, tzn. o 5 víc než když jsem měl rotačku
Já mám káru ve 100% stavu, najeto pod 140000km a pod 7 se dostanu pouze na dálkové a to ještě musím jet tak do 140 na tacho..
Běžně jezdím po městě za 10-11, tzn. o 5 víc než když jsem měl rotačku
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
A tím 100% stavem jsi si jistý? Máš tedy 4M 96kw Passata? Dělal jsi logy a kontroloval hodnoty vstřiků? Rozvodů? Dělal jsi nastavení vahadel seřizovacím šroubem u vstřiku? Protože je divné že by byly takové rozdíly ve spotřebě... A nebo opravdu jezdíš ostře, pak je to jasné, ale kdybys chtěl, musíš ject do 6,5l, do 7l město
Já mám na tacho 370 000km a kdo ví o kolik je to stočený- tenhle nájezd ročníku auta 2002 logicky neodpovídá - je to málo, takže jestli máš poctivku (což je málo pravděpodobné pokud máš Passata) měl bys mít hodnoty ještě lepší
Zrovna teď je na prodej Octávka II z roku 2005 s najetýma 760 000km - to tak odpovídá. 8let auta u koncernů = zpravidla tak 400 000km+
Jestli máš rok třeba 2003 = 10let stáří, a na tacho 140 000km = najelo to jen 14 000km/rok? I když to bylo nový a koupil si to nějaký podnikatel, stavební inženýr apod, prostě na dlouhé cesty mezi zakázkama či taxikář? Těch 140 000km najelo 85% Passatů během prvních 2-3 let
Já mám na tacho 370 000km a kdo ví o kolik je to stočený- tenhle nájezd ročníku auta 2002 logicky neodpovídá - je to málo, takže jestli máš poctivku (což je málo pravděpodobné pokud máš Passata) měl bys mít hodnoty ještě lepší
Zrovna teď je na prodej Octávka II z roku 2005 s najetýma 760 000km - to tak odpovídá. 8let auta u koncernů = zpravidla tak 400 000km+
Jestli máš rok třeba 2003 = 10let stáří, a na tacho 140 000km = najelo to jen 14 000km/rok? I když to bylo nový a koupil si to nějaký podnikatel, stavební inženýr apod, prostě na dlouhé cesty mezi zakázkama či taxikář? Těch 140 000km najelo 85% Passatů během prvních 2-3 let
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Jezdím jak důchodce a jo, mám 11.2003 model 2004 a najedu 10-15 ročně a z toho víc jak 50% jen po městě...
Když jsem tady prodával své 1,8T20V r.v.2000 měla najeto do 150000km, už nevím přesně..
Holt auto nepotřebuji nebo jedu Ibizou ST kombi 1.6 TDI 105k
Ta žere stejně jak předchozí rencek co měl 1,6HDi akorát těch 77kw je víc znát, Pašíka mám na to když jedu někam sám
bo nerad jezdím s lidma, pes na sedadle spolujezdce mi ovšem nevadí
Něco jak ve "Slavnosti sněženek"
Když jsem tady prodával své 1,8T20V r.v.2000 měla najeto do 150000km, už nevím přesně..
Holt auto nepotřebuji nebo jedu Ibizou ST kombi 1.6 TDI 105k
Ta žere stejně jak předchozí rencek co měl 1,6HDi akorát těch 77kw je víc znát, Pašíka mám na to když jedu někam sám
bo nerad jezdím s lidma, pes na sedadle spolujezdce mi ovšem nevadí
Něco jak ve "Slavnosti sněženek"
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
No tak nebudeme srovnávat Koktu s Prasetem. Váha a kultůra cestování je zcela jiná. Co se týká údržby tak dobrý, ale je to auto pro dva. No já bral hlavně čtyřkolu a navíc mi nešlo přes fousy že přijdu o zadní nezávislé zavěšení. Asi budu vyjímka, ale hlavně mi šlo o jízdní vlastnosti. No u houpavého Passata celkem zvláštní věc. Původně jsem chtěl Legacy, ale nějak nezbyly peníze. Tak hold za pár let při další obměně.
Ale k tématu: Samozřejmě zkontrolovat synchronizaci, nastavení seřizovacího šroubu vstřiků a log váhy. Pak je otázka co dělá ten "čip".
Ale k tématu: Samozřejmě zkontrolovat synchronizaci, nastavení seřizovacího šroubu vstřiků a log váhy. Pak je otázka co dělá ten "čip".
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Jenom tak pro upřesnění mám passata rok 2002 a má najeto aktuálně 332 000km a je to 100% ověřené po 1. majiteli, odpovídalo to nájezdu cca 30 000/rok což je reálný a hlavně celou dobu servis ve VW, takže všechno od 0 do 318 000 kdy jsem to kupoval je doložitelný, ale jak bylo řešeno 140 000km na 10 let starým autě bude mít akorát třeba můj táta kterej najede 8000km za rok, ale má benzéínovýho citroena a ne naftovej koncern Jinak souhlas s tím, že ocvtáka má málo místa vzadu - je to na úkor toho aby měli co největší kufr- já bych radši oželel 10cm kufru a měl o 10 cm místa víc vzadu
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Centrifuga -ano i takové vyjímky jsou, ale je divný že to má každý s kým se o tom bavím Někdo to skutečně má, jiný se pouze nechal oklamat...
Pro představu na Transporterclubu někdou koupil Multivana který byl stočený o zásadní počet km (přesně už si to nepamatuju ale bylo to dost). A všechny potvrzení, serviska, záznamy z VW, datumy, faktury, STK i Cebie sedělo. Jak je to možný? 1. majitel už počítal s tím kolik najede a PŘED KAŽDÝM servisem ve VW stočil tacho No a bylo to hotový I to se děje a čím dál častěji... Potom je to papírově neprokazatelný...
Jiný Multivan stočený o 600 000km z DE je taky zajímavost... A je toho hromada.
Já koupil T5 od souseda, 1.majitele. Za 4 roky měla najeto 220 000km a to ji měl jen jako takové né moc využité auto. Nemá cenu tady to dál rozebírat, končím tento
K tématu- jak jsem psal v prvním mém příspěvku tady a jak zopakoval M@ty Passat předokolka nemůže žrát přes 7l pokud s tím nejezdíš úplně jak dobytek
Pro představu na Transporterclubu někdou koupil Multivana který byl stočený o zásadní počet km (přesně už si to nepamatuju ale bylo to dost). A všechny potvrzení, serviska, záznamy z VW, datumy, faktury, STK i Cebie sedělo. Jak je to možný? 1. majitel už počítal s tím kolik najede a PŘED KAŽDÝM servisem ve VW stočil tacho No a bylo to hotový I to se děje a čím dál častěji... Potom je to papírově neprokazatelný...
Jiný Multivan stočený o 600 000km z DE je taky zajímavost... A je toho hromada.
Já koupil T5 od souseda, 1.majitele. Za 4 roky měla najeto 220 000km a to ji měl jen jako takové né moc využité auto. Nemá cenu tady to dál rozebírat, končím tento
K tématu- jak jsem psal v prvním mém příspěvku tady a jak zopakoval M@ty Passat předokolka nemůže žrát přes 7l pokud s tím nejezdíš úplně jak dobytek
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Jdu pro láhev tak jsem nakouk
K tématu- jak jsem psal v prvním mém příspěvku tady a jak zopakoval M@ty Passat předokolka nemůže žrát přes 7l pokud s tím nejezdíš úplně jak dobytek
Já zas nevěřím že nikdo, pokud teda nevyde z města 200-300km, nezajede s předokolkou 96kw ve městě pod sedum..
Když jsem teď jezdil 2x denně měsíc do práce(tedy 4x 25km + minimální pojížďky) tak jsem měl průměr na oněch 3400km dle tankování 7,2...
Ovšem cokoliv seřizovat nehodlám bo jede a startuje jak z praku a zastávám názor že když něco funguje tak se do toho nemá hrabat
Jediná úprava: softwarově omezený EGR změnou mapy(po 60000km a kontrole sání bez usazenin, jen mastnej povlak)..
Toť letos vše, už řvou, jdu chlastat, hezký silvestr všem !!!!
K tématu- jak jsem psal v prvním mém příspěvku tady a jak zopakoval M@ty Passat předokolka nemůže žrát přes 7l pokud s tím nejezdíš úplně jak dobytek
Já zas nevěřím že nikdo, pokud teda nevyde z města 200-300km, nezajede s předokolkou 96kw ve městě pod sedum..
Když jsem teď jezdil 2x denně měsíc do práce(tedy 4x 25km + minimální pojížďky) tak jsem měl průměr na oněch 3400km dle tankování 7,2...
Ovšem cokoliv seřizovat nehodlám bo jede a startuje jak z praku a zastávám názor že když něco funguje tak se do toho nemá hrabat
Jediná úprava: softwarově omezený EGR změnou mapy(po 60000km a kontrole sání bez usazenin, jen mastnej povlak)..
Toť letos vše, už řvou, jdu chlastat, hezký silvestr všem !!!!
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Jasan, tvoje věc Taky hezkýho silvestra a šťastný nový
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Tak jen k tomu seřizování vahadel vstřiků pokud Vám to startuje a jezdí tak do toho asi nelezte.V sobotu sem si taky říkal že bych se na to mohl mrknout podotknu že mě to hůř startovalo.Tak sem to seřídil a po ujetí asi 20ti km se mě rozvybrovalo auto a vahadlo a vačka v hajzlu.tak sem si říkal že sem do toho hrabal.Asi už ta vačka byla ko dýl ale tím seřízením sem tomu fakt pomohl
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
taky prileji olej do ohne dalka v pohode kolem 6l neni problem je to rychla jizda proste se neomezuju jinak s ohledem na to e v posledni dobe jezdim po meste a couracky mam dlouhodobku po 4tis km za tri mesice 7.2 a to mam pri zahratem motoru 0.6-0.7 hrabat do toho nebudu a jestli jsem chtel jezdit za 5 mel jsem si nechat golfa ale ja osobne jsem spokojen s ohledem kde bydlim cili v kopcovitem terenu a ne nekde na morave.pohadky typu pod pet normalni jizdou proste neberu
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Trhač: tak jsi asi mikrometrem na každém vstřiku (vahadle) zvlášť nenašel správně nejnižší polohu, protože jsi první od koho to slyším
d.d.t. - znovu zopakuji že zásadní vliv na to má i to jak je udělnaý SW - já měl na původním "špatně" udělaném SW 181koní a 379Nm s tím že požadavek na nafouknutí turba do tlaku byl až při poloze plynu 100%. Jinak se tak nějak couralo. Tak jako v sérii. A to mělo za následek, že si jel po dálnici, rovinka OK, to stačilo třeba dám příklad 2,5cm plynu na udržovacích 130km/h. Ale přišel kopec nahoru... Musel jsem přidat třeba další 2cm abych 130km/h udržel. Žádný kouř, nic, jen prostě díky tomu vylezla spotřeba protože ten tah musela dohnat nafta a i proto aby roztočila turbo.
Kdežto na tomto SW který je předělaný znovu a znovu od začátku, mám zatím jen 198koní a 495Nm, ale to jsou maximální hodnoty. Jde o průběhové hodnoty, kdy turbo má požadavek být natlačené daleko dříve, dávka paliva je také nastavena do nižších otáček - všechno je to mezi sebou ve všech mapách ŘJ provázané, a výsledek? Na 130km/h rovinka udržovací stačí třeba 1,5cm plynu a do kopce stačí přidat 1cm a drží. Uvedu hodnoty když jsem to zkoušel poprvé - z palubního PC, aktuální spotřeba: rovinka 130 udržovací - 3,9-4,2l. Do kopce nepatrně přidat plyn a vylezlo to dle kopce na 4,5-5,2l. Testováno na cestě Brno - Praha po D1 v listopadu. Podotýkám že to bylo první testování, takže jsem si užíval zrychlení, tah do kopce apod, takže to jsem do Phy přijel s průměrem 5,2l PC (5,8 - 5,9 reál)
S původním softem byla spotřeba okolo 5l na rovině jako udržovací, do kopce přes 8l aby to nezpomalilo....
Takže nejdřív je základ mít v pořádku HW (všechno to seřízení atd) a potom mít promyšlený SW.
Řeči kdybych řešil spotřebu, měl jsem si nechat golfa - jo dobrý... Ale to znamená že třeba nemáš Passata v TOP stavu a je ti to jedno, proč ne...
Ale víc to nebudu řešit, už je to slovíčkaření a pokud mi někdo nevěří, ať nevěří... Koukám že když člověk chce rozumně poradit, najde se x lidí co to zesměšňují... Připadám si jak na základní škole
Shrnul bych to tak že pokud je tu někdo kdo to prostě z osobních důvodů nehodlá seřizovat, ať ani nekomentuje. Dotázajícímu to moc nepomůže
d.d.t. - znovu zopakuji že zásadní vliv na to má i to jak je udělnaý SW - já měl na původním "špatně" udělaném SW 181koní a 379Nm s tím že požadavek na nafouknutí turba do tlaku byl až při poloze plynu 100%. Jinak se tak nějak couralo. Tak jako v sérii. A to mělo za následek, že si jel po dálnici, rovinka OK, to stačilo třeba dám příklad 2,5cm plynu na udržovacích 130km/h. Ale přišel kopec nahoru... Musel jsem přidat třeba další 2cm abych 130km/h udržel. Žádný kouř, nic, jen prostě díky tomu vylezla spotřeba protože ten tah musela dohnat nafta a i proto aby roztočila turbo.
Kdežto na tomto SW který je předělaný znovu a znovu od začátku, mám zatím jen 198koní a 495Nm, ale to jsou maximální hodnoty. Jde o průběhové hodnoty, kdy turbo má požadavek být natlačené daleko dříve, dávka paliva je také nastavena do nižších otáček - všechno je to mezi sebou ve všech mapách ŘJ provázané, a výsledek? Na 130km/h rovinka udržovací stačí třeba 1,5cm plynu a do kopce stačí přidat 1cm a drží. Uvedu hodnoty když jsem to zkoušel poprvé - z palubního PC, aktuální spotřeba: rovinka 130 udržovací - 3,9-4,2l. Do kopce nepatrně přidat plyn a vylezlo to dle kopce na 4,5-5,2l. Testováno na cestě Brno - Praha po D1 v listopadu. Podotýkám že to bylo první testování, takže jsem si užíval zrychlení, tah do kopce apod, takže to jsem do Phy přijel s průměrem 5,2l PC (5,8 - 5,9 reál)
S původním softem byla spotřeba okolo 5l na rovině jako udržovací, do kopce přes 8l aby to nezpomalilo....
Takže nejdřív je základ mít v pořádku HW (všechno to seřízení atd) a potom mít promyšlený SW.
Řeči kdybych řešil spotřebu, měl jsem si nechat golfa - jo dobrý... Ale to znamená že třeba nemáš Passata v TOP stavu a je ti to jedno, proč ne...
Ale víc to nebudu řešit, už je to slovíčkaření a pokud mi někdo nevěří, ať nevěří... Koukám že když člověk chce rozumně poradit, najde se x lidí co to zesměšňují... Připadám si jak na základní škole
Shrnul bych to tak že pokud je tu někdo kdo to prostě z osobních důvodů nehodlá seřizovat, ať ani nekomentuje. Dotázajícímu to moc nepomůže
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
ja ho mam v top stavu sice puvodni soft chip se chysta ale proste ja jedu necouram se a bohuzel tady u me zrovna rovinky moc nejsou a treba prahu kdybych jel podle pravidel udelam v klidu za 5.5 ale ja radsi pojedu za sest a bavi me to .-D a je zajimavy ze ti palubak takhle keca me ukazuje cca stejne spise o 0.1l vic nez je na nadrz.Vzdy davam plnou a davam jen kanystrovku nebo kdekoliv na pumpe ale dodavam vzdy vif a hlavne nikoho nehanim ze jede tzv za pet ale jakou jizdou ?? a v jakem terenu to je potom podstatny vliv na spotrebu,kola ci rakev atd veci je toho sposta jak jsi jiz napsal co ovlivnuje spotrebu
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Dotaz - Passat B5,5 96kW "seřízení motoru - spotřeba" ?!
Já se právě většinou taky necourám Rád si jízdu užívám, ale když normálně dodržuju předpisy a jedu tak jako ostatní v provozu, jedu za spotřebu co jsem psal Kola 205/55*16 (nejsem stylysta). Tankuju výhradně Vervu, nic jiného a nikdy nepřidávám žádné aditiva, ani v -25st.
Jinak když se ptáš na palubák - v sérii prý většinou ukazuje více než reál, po chipu méně než reál - mě o 12%. A nevýhoda je že u té B5,5 nafty se to nedá seřídit.
Jinak když se ptáš na palubák - v sérii prý většinou ukazuje více než reál, po chipu méně než reál - mě o 12%. A nevýhoda je že u té B5,5 nafty se to nedá seřídit.
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/