Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 17:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Ahoj. Prosím o radu nebo podobnou zkušenost. Nedavno mi auto začalo dělat to, že když sešlápnu plyn a otačky se dostanou cca na 2500 - 3000 tak se ozve takové pískání. Stačí jen malinko povolit plyn a zmírní to nebo to přestane. Jde to z motoru jako ze strany od turba. Nemá někdo podobnou zkušenost nebo řešení?

Jen doplním, že EGR zaslepený není, vlnovec je nový.

Předem dík za postřehy a rady.

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 17:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2013

Příspěvky:

462

hledej dirku na hadicich :-)

_________________
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 17:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Ok. Prolezu je a uvidim jestli bude někde zrada! :-)

Díky.

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2008

Příspěvky:

174

jestli to nebude turbo uz nacle tohle myslim delaji lopatky me to taky trochu kvika :wink:

_________________
VW Passat B.5.5 Variant 4x4 2.5Tdi 132kw automat :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

pokud to píská a syčí tak to bude něqjaká dirka. Turbo se projevuje spíš houkáním jak sanitka.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.12.2013 12:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3091

Bydliště:

Karlovarsko

Sundej dekl pod motorem a vymontuj hadici od turba do pricky motoru. Musis ji pomackat a poradne prohlednout. Muze v ni byt mala prasklina.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.12.2013 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Tak dneska jsem koukal na ty hadice. Ta málá co je dole u IC tak je dost povysunutá z tý trubky a má ušoupaný jeden ten zámek. Objednal jsem jinou. Nicméně se mi zdá, že to pískání jde z druhé strany. Až jí tam budu dávat tak ještě kouknu na tu jak píše M@ty...

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.12.2013 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

me teda nic nepiska,ale kdyz jedu pod plnym plynem tka asi od 110 km za hodinu me to zacne neoc jakoby sycet,ale neni to klasicky syceni spis jakoby se otevrla nejaka prasklina ve vyfuku a ono to sycelo pres papir kdyz uberu zmizi to,ale opravdu musim stat na plynu dele,kkdzy jen vytocim motor na krizovatce a zrychlim treba na 60,tak nic. kdyby byla prdla hadice nema to vykon ne? vykon je super


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.12.2013 22:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Když jsem měl prasklej cooler tak jsem taky nepocítil ztrátu výkonu, ono ti to tou prasklinou pokud neni velká neuteče všechno, jestli to třebas místo 1,3atm nafouká jen 1atm tak to bude dost pískat/syčet, ale ztrátu výkonu nepocítíš. Akorát to bude fest hulit. Na výměnu hadic kvůli zámku se vyprdni a jen je prošroubuj šroubem, mám to taky tak a nemusim se bát že to někde vypadne. Neměl jsem jen jednu prošroubovanou a vypadla mi v chorvatsku na dálnici a už tam nedržela.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 25.12.2013 13:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

favoV6 píše:
me teda nic nepiska,ale kdyz jedu pod plnym plynem tka asi od 110 km za hodinu me to zacne neoc jakoby sycet,ale neni to klasicky syceni spis jakoby se otevrla nejaka prasklina ve vyfuku a ono to sycelo pres papir kdyz uberu zmizi to,ale opravdu musim stat na plynu dele,kkdzy jen vytocim motor na krizovatce a zrychlim treba na 60,tak nic. kdyby byla prdla hadice nema to vykon ne? vykon je super



Vyměnil jsem dvě hadice, druhé dvě jsem přetěsnil novými O-kroužky. Je to pořád stejný. Jako není to nic strašnýho, ale dělá mi to asi jak píše tady kolega. Je to ale slyšet i když třeba trochu vytočim motor na dvojku takže tam nemusí být ještě 100 nebo 110 km/h. Zatím to asi řešit nebudu. Výkon se neztrácí, nouzák taky nic... Stejně bych to chtěl vyměnit za 4motion! :-)

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 25.12.2013 20:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

No jestli ti fakt utíká někde tlak tak to turbo dostává pěkně na pr**l.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Sedlo01 píše:
No jestli ti fakt utíká někde tlak tak to turbo dostává pěkně na pr**l.


No nezdá se mi, že by se ztrácel tlak.Nevím. Je ale fakt, že jsem si toho začal všímat po výměně vlnovce. Ten jsem ale prošel a nezdá se, že by to někde kolem něj utíkalo. Díru nevidím a očouzený to taky neni... Dělá to fakt při více sešláptnutým plynu při vyšších otáčkách (cca 3000 +/-) Chci ještě vyčistit EGR, ale to s tim asi spojitost mít nebude...

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Jen doplnim, napadá mě turbo, ale zase bych nerad ho nechával zbytečně repasovat...

Dík za názory.

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Malý úbytek tlaku ty nepoznáš, ani VAG to nepozná, turbo to dožene, ale tím že to dohání právě dostává na p*del :drinks:

Chce to zkontrolovat, většinou tam kde je únik (dírka apod) tak je to tam mastný - spoj, hadice, cooler samotný.... Mě se taky rozšklebil, Sedlovi taky a i pár dalším lidem, u Passata je to docela běžná věc :)

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

playboy píše:
Malý úbytek tlaku ty nepoznáš, ani VAG to nepozná, turbo to dožene, ale tím že to dohání právě dostává na p*del :drinks:

Chce to zkontrolovat, většinou tam kde je únik (dírka apod) tak je to tam mastný - spoj, hadice, cooler samotný.... Mě se taky rozšklebil, Sedlovi taky a i pár dalším lidem, u Passata je to docela běžná věc :)



Mě připadá, že to syčení je ale z druhé strany než je cooler. Ale stejně to zkontroluju až bude chuť a chvilka času. Díky. :-)

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group