Stránka 1 z 3

Pískání, syčení..

Napsal: 30.11.2013 16:00
od Milhaus_01
Ahoj. Prosím o radu nebo podobnou zkušenost. Nedavno mi auto začalo dělat to, že když sešlápnu plyn a otačky se dostanou cca na 2500 - 3000 tak se ozve takové pískání. Stačí jen malinko povolit plyn a zmírní to nebo to přestane. Jde to z motoru jako ze strany od turba. Nemá někdo podobnou zkušenost nebo řešení?

Jen doplním, že EGR zaslepený není, vlnovec je nový.

Předem dík za postřehy a rady.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 30.11.2013 16:12
od hucelnevim
hledej dirku na hadicich :-)

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 30.11.2013 16:51
od Milhaus_01
Ok. Prolezu je a uvidim jestli bude někde zrada! :-)

Díky.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 30.11.2013 18:18
od Demolischnmen
jestli to nebude turbo uz nacle tohle myslim delaji lopatky me to taky trochu kvika :wink:

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 30.11.2013 19:41
od Sedlo01
pokud to píská a syčí tak to bude něqjaká dirka. Turbo se projevuje spíš houkáním jak sanitka.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 01.12.2013 11:21
od M@ty
Sundej dekl pod motorem a vymontuj hadici od turba do pricky motoru. Musis ji pomackat a poradne prohlednout. Muze v ni byt mala prasklina.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 01.12.2013 19:35
od Milhaus_01
Tak dneska jsem koukal na ty hadice. Ta málá co je dole u IC tak je dost povysunutá z tý trubky a má ušoupaný jeden ten zámek. Objednal jsem jinou. Nicméně se mi zdá, že to pískání jde z druhé strany. Až jí tam budu dávat tak ještě kouknu na tu jak píše M@ty...

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 01.12.2013 21:15
od favoV6
me teda nic nepiska,ale kdyz jedu pod plnym plynem tka asi od 110 km za hodinu me to zacne neoc jakoby sycet,ale neni to klasicky syceni spis jakoby se otevrla nejaka prasklina ve vyfuku a ono to sycelo pres papir kdyz uberu zmizi to,ale opravdu musim stat na plynu dele,kkdzy jen vytocim motor na krizovatce a zrychlim treba na 60,tak nic. kdyby byla prdla hadice nema to vykon ne? vykon je super

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 01.12.2013 21:54
od Sedlo01
Když jsem měl prasklej cooler tak jsem taky nepocítil ztrátu výkonu, ono ti to tou prasklinou pokud neni velká neuteče všechno, jestli to třebas místo 1,3atm nafouká jen 1atm tak to bude dost pískat/syčet, ale ztrátu výkonu nepocítíš. Akorát to bude fest hulit. Na výměnu hadic kvůli zámku se vyprdni a jen je prošroubuj šroubem, mám to taky tak a nemusim se bát že to někde vypadne. Neměl jsem jen jednu prošroubovanou a vypadla mi v chorvatsku na dálnici a už tam nedržela.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 25.12.2013 12:29
od Milhaus_01
favoV6 píše:me teda nic nepiska,ale kdyz jedu pod plnym plynem tka asi od 110 km za hodinu me to zacne neoc jakoby sycet,ale neni to klasicky syceni spis jakoby se otevrla nejaka prasklina ve vyfuku a ono to sycelo pres papir kdyz uberu zmizi to,ale opravdu musim stat na plynu dele,kkdzy jen vytocim motor na krizovatce a zrychlim treba na 60,tak nic. kdyby byla prdla hadice nema to vykon ne? vykon je super

Vyměnil jsem dvě hadice, druhé dvě jsem přetěsnil novými O-kroužky. Je to pořád stejný. Jako není to nic strašnýho, ale dělá mi to asi jak píše tady kolega. Je to ale slyšet i když třeba trochu vytočim motor na dvojku takže tam nemusí být ještě 100 nebo 110 km/h. Zatím to asi řešit nebudu. Výkon se neztrácí, nouzák taky nic... Stejně bych to chtěl vyměnit za 4motion! :-)

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 25.12.2013 19:58
od Sedlo01
No jestli ti fakt utíká někde tlak tak to turbo dostává pěkně na pr**l.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 31.12.2013 18:21
od Milhaus_01
Sedlo01 píše:No jestli ti fakt utíká někde tlak tak to turbo dostává pěkně na pr**l.
No nezdá se mi, že by se ztrácel tlak.Nevím. Je ale fakt, že jsem si toho začal všímat po výměně vlnovce. Ten jsem ale prošel a nezdá se, že by to někde kolem něj utíkalo. Díru nevidím a očouzený to taky neni... Dělá to fakt při více sešláptnutým plynu při vyšších otáčkách (cca 3000 +/-) Chci ještě vyčistit EGR, ale to s tim asi spojitost mít nebude...

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 31.12.2013 18:23
od Milhaus_01
Jen doplnim, napadá mě turbo, ale zase bych nerad ho nechával zbytečně repasovat...

Dík za názory.

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 31.12.2013 19:08
od playboy
Malý úbytek tlaku ty nepoznáš, ani VAG to nepozná, turbo to dožene, ale tím že to dohání právě dostává na p*del :drinks:

Chce to zkontrolovat, většinou tam kde je únik (dírka apod) tak je to tam mastný - spoj, hadice, cooler samotný.... Mě se taky rozšklebil, Sedlovi taky a i pár dalším lidem, u Passata je to docela běžná věc :)

Re: Pískání, syčení..

Napsal: 31.12.2013 19:22
od Milhaus_01
playboy píše:Malý úbytek tlaku ty nepoznáš, ani VAG to nepozná, turbo to dožene, ale tím že to dohání právě dostává na p*del :drinks:

Chce to zkontrolovat, většinou tam kde je únik (dírka apod) tak je to tam mastný - spoj, hadice, cooler samotný.... Mě se taky rozšklebil, Sedlovi taky a i pár dalším lidem, u Passata je to docela běžná věc :)

Mě připadá, že to syčení je ale z druhé strany než je cooler. Ale stejně to zkontroluju až bude chuť a chvilka času. Díky. :-)