Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 31.12.2013 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

No pokud spoj na propojovací hadici z turba do roury ti určitě drží a těsní, čistě jen blbý nápad, jestli není ucpaný vzducháč že by si to chtělo přisávat někde po cestě z boxu k turbu a tím to "syčelo"? Popřípadě to načaté turbo no... Ale s repasem bych počkal až se to projeví víc... Potom bych se případně obrátil jedině na turbosport.cz - to je kvalitní repas :good:

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.01.2014 10:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Vzducháč je nový a na hadici mezi turbo a rouru jsem dal nové O-kroužky. Zatim to asi nechám být a projevit víc... :-)

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.01.2014 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

A ty O-kroužky jsi kontroloval potom znovu? Nebo jestli tam ta hadice drží? Já tyhle spoje některý musel prošroubovat, jinak furt lezli ven. I na malém tlaku...

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.01.2014 14:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Spoje jsou dobrý. I jsem za ně bral jestli nemaj snahu vylézt ven, ale všechny byli dobré. Mám pořád podezření někde na výfukovou část. Všim jsem si toho totižpo výměně vlnovce a jelikož ten starý byl uplně rozpadlý tak možná montáží a utěsněním nového to prostě někde při větším tlaku fičí...

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.01.2014 17:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.11.2009

Příspěvky:

133

Jen taková vsuvka,když jsi dělal vlnovec neměl jsi venku i turbo?nebo se podívej jestli se ti turbo nepovolilo..už jsem se s tím setkal ze bylo turbo povolené od svodu a pak to sycelo ;-) nejlíp koupit ty origo matice...jsou samojistne


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 01.01.2014 17:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Spider44 píše:
Jen taková vsuvka,když jsi dělal vlnovec neměl jsi venku i turbo?nebo se podívej jestli se ti turbo nepovolilo..už jsem se s tím setkal ze bylo turbo povolené od svodu a pak to sycelo ;-) nejlíp koupit ty origo matice...jsou samojistne



No turbo jsem venku neměl, ale mrknu na to. Dík za radu. :-)

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 09.01.2014 14:09 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2013

Příspěvky:

93

Bydliště:

Kralupy nad Vltavou

Já sem zatím nepřišel čím to je ale mě to šíleně sičí jak sepne turbo cca od 1600 a stupnuje se to až do 2000ot kdy už to syčí hodně.Jako když stáhnu okno tak přes to není slyšet pomalu ani motor.. Ale co je duležité vubec mi to nekouří.. výkon se neztratil ale jakoby to turbo má prodlevu celkem dlouho trvá než se uplně zatáhne. Neznám nikoho s vagem a abych jezdil do servisu tak na to zas v tuhle chvíli nemám.

_________________
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 09.01.2014 14:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3091

Bydliště:

Karlovarsko

Opět: Hledej díru v hadicích sání nebo v intercooleru. Hadice může být jen prasklá a pro zjištění je dobré je demontovat a pořádně prohmatat. Podle toho odkud to syčí - na levé straně je jedna od turba do příčky motoru, vpravo pak dvě do/z cooleru (ten může být rozšklebený).

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 09.01.2014 14:39 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2013

Příspěvky:

93

Bydliště:

Kralupy nad Vltavou

Zkusim nekoho poprosit jestli mi to auto nezvedne ...uz je na takovou praci dost zima :-)

_________________
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 14.01.2014 07:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.07.2009

Příspěvky:

60

Bydliště:

Kolín

Já měl podobný problém se syčením a pískaním a dělal mi to EGR ventil. Když jsem ho zaslepil, auto nepískalo. Casem jsem si na bazaru koupil jinej EGR a po výměně a vyndání záslepky auto už taky nepískalo.

_________________
VW Passat B5.5 1.9 TDI 96KW, PD r.v 2002


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 14.01.2014 09:48 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2013

Příspěvky:

93

Bydliště:

Kralupy nad Vltavou

To jo ale to je spíš jak z kompresoru :-) Hlavně prostě musím sehnat nikoho kdo má nařadí a rozumí tomu aby se na to semnou podíval :-) jsem student a prostě servis na to nemám. Bojim se auto zvednout na hever a líst pod něj. mam pocit že to spadne :-D

_________________
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 18.01.2014 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2013

Příspěvky:

15

Bydliště:

Valašskoooo

Tak pokud Ti to začalo dělat až po výměně vlnovce tak hledej tam, rozhoď to a zkontroluj těsnění na spojích jestli není někde propálené, popř. vem nové a pořádně to dotáhni. Já měl podobný problém na spoji. Pískalo to přesně jak píšeš jen v určitých otáčkách 8) :wink:

_________________
Neměcká letka z roku 2001... VW Passat Vagoon 1.9 TDI 74kW up to 96kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 21:43 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2013

Příspěvky:

93

Bydliště:

Kralupy nad Vltavou

Mirdík píše:
Tak pokud Ti to začalo dělat až po výměně vlnovce tak hledej tam, rozhoď to a zkontroluj těsnění na spojích jestli není někde propálené, popř. vem nové a pořádně to dotáhni. Já měl podobný problém na spoji. Pískalo to přesně jak píšeš jen v určitých otáčkách 8) :wink:
To právě ne .. ono je v podstatě jedno v kolika otáčkách .. spíš čím víc zmáčknu plyn :-)

_________________
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 20.01.2014 17:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.07.2009

Příspěvky:

798

Bydliště:

BRNO

Můj případ toho co popisuješ.


Přílohy:
DSC_0274.JPG
DSC_0274.JPG (574.76 KiB) Zobrazeno 367 krát

DSC_0275.JPG
DSC_0275.JPG (527.94 KiB) Zobrazeno 367 krát


_________________
VW Passat 3B5 1.9 TDI-PD 85kw r.v.2000 ATJ
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání, syčení..
PříspěvekNapsal: 20.01.2014 17:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2011

Příspěvky:

168

Althax píše:
Mirdík píše:
Tak pokud Ti to začalo dělat až po výměně vlnovce tak hledej tam, rozhoď to a zkontroluj těsnění na spojích jestli není někde propálené, popř. vem nové a pořádně to dotáhni. Já měl podobný problém na spoji. Pískalo to přesně jak píšeš jen v určitých otáčkách 8) :wink:
To právě ne .. ono je v podstatě jedno v kolika otáčkách .. spíš čím víc zmáčknu plyn :-)


Přesně tak to mám i já. Když sešlápnu rychleji, syčí to. Když šlapu pozvolna tak to můžu točit třeba na 4000 ot. a nic. Až bude chvilka tak kouknu na ten cooler a zkusim dotahnout šrouby na přírubě u turba a popř. i sponu co je pod autem na potrubí...

_________________
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group