Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klepnutí při řazení
PříspěvekNapsal: 03.12.2013 07:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2010

Příspěvky:

156

V mistnosti SAG jsem nasel muj problem (link) bohuzel bez vysledku...napada nekoho co by to mohlo byt? Mam novou dvouhmotu i se setrvakem, vymeneny obe gufera, vymenen olej...silent bloky mozna uz za sebou neco maj...diky

Citace:
A tady je popis:

Převodovka u Sharanu (1.9 TDI 96 kw,r.v. 2005 - model 2006, 6-ti kvalt, najeto něco přes 100 tis.) - při řazení kterékoliv rychlosti od 1 do 4 /nahoru i dolů/ se při zasunování rychlosti ozve z převodovky klepnutí (kovový zvuk jako bys kladívkem zlehka klepnul do skříně převodovky ...). Při řazení na 5 a 6 už zvuk není slyšet, ale je možné že je jenom překrytý hlukem auta. Zvuk se ozývá POUZE za jízdy - tedy když se točí kola... Pokud zkouším řadit když auto stojí, tak NIC.

Podobné klepnutí se ozývá při vypouštění spojkového pedálu - tedy když se převodovka dostává do záběru (opět - pouze za jízdy)

Takže v praxi to vypadá tak, že když řadím např z 2 na 3 (nebo i naopak), vyšlápnu spojku, zařadím - ozve se KLEP, pouštím spojkový pedál - ozve se KLEP ... jinak žádné další rušivé projevy, ale tohle mě fakt štve.

Klepání se ozvývá také pokud nechám auto jet se zařazeným kvaltem a ubírám/přidávám plyn (tedy auto se dostává ze záběru do brždění motorem a naopak) - při přechodu z brždění do akcelerace a zpět opět vždy KLEP

Auto není moc staré (koupil jsem ho nedávno a má km ověřené z Německa i podle VIN), tak počítám že by tohle dělat nemělo ...

_________________
VW Passat sedan B5 1.9 TDI AFN '99
Ex - VW Passat sedan B4 1.9 TDI 1Z '94


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepnutí při řazení
PříspěvekNapsal: 03.12.2013 16:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Tak pokud je tvůj problém přesně popsaný v tom příspěvku se sekce SAG, tak bych možná věděl příčinu. Při tom zvukovém projevu (cinknutí) to i trochu v autě cukne, viď? Ale nejprve se ještě zeptám: Dělalo ti to i před výměnou spojk. sady? Byla to nová nejetá sada? Pokud ano, tak bych vyzkoušel jak moc se ti motor v hydrolůžkách hýbe - jak moc se zvedá. Dej pod přední kola cihly, otevři víko motoru, zařaď jedničku a skus se přes ně rozjet aby byl pohon auta (motor s převodovkou) v tahu. Mezerou pod z haupnou koukej jak moc se ti motor při tom zvedá. Zdravým selským rozumem poznáš co už je moc. Hydra jsou tu milionkrát omílané téma. Já osobně jsem nechtěl tuto věc řešit nadvakrát a pořídil rovnou originály. Ale jsou tu tací co vzali levnější druhovýrobu a pak jim motor přes tvrdé silentbloky duněl do auta. Takže já osobně ti doporučím koupit rovnou 2x levé hydro OEM č. 8D0 199 379AE (8D0 199 379AR , XS 8D0 199 379AE) - cenově od cca. 1700,- za ks. Ze starého pravého (8D0 199 382AE) přehodíš jen tepelný štít (gumu). Jinak jsou to naprosto stejná hydrolůžka. Přední doraz stojí pakatel : http://www.autodily-cardo.cz/nezarazene/zarazka-zaveseni-motoru-lemforder-lmi-27091-01/
A nezapomeň skontrolovat silentbloky převodovky. Nejlepší je ho rovnou demontovat. Je to práce na chvíli a uvidíš ho z obou stran, jestli není natržený z vrchu. Ty jsou celkem levné a záleží které máš. Teď myslím tyto : http://www.autodily-cardo.cz/silentbloky/ulozeni-automaticka-prevodovka-lemforder-lmi-21114-01/ (2x)
Ale na pravé straně můžeš mít i 1x tento : http://www.autodily-cardo.cz/silentbloky/ulozeni-automaticka-prevodovka-lemforder-lmi-17702-01/
Jinak jak je to na obr.


Přílohy:
Uložení převodovky.jpg
Uložení převodovky.jpg (137.29 KiB) Zobrazeno 411 krát


_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepnutí při řazení
PříspěvekNapsal: 04.12.2013 07:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2010

Příspěvky:

156

diky moc...no kdyz zaradim tak to klepne a to mi neprijde jestli to cukne a kdyz zabere spojka tak to klepne a to mi taky neprijde ze cukne (jenze auto se dostane do tahu takze tak...)
sada byla uplne cela menena za novou LUK dvouhmotu...to je urcite koupim taky origo hydro protoze i spojku jsem koupil origo a ta me vysla na 17k :D ...vyzkousim tvoji metodu kazdopadne je to dobrej postup :idea: ...
kazdopadne taky nakupuju osobne v Cardu-autodilech ale nenasel jsem tam ten hydro (resp. nevim jestli to delal lemforder)
a co se ty prevodovky tyce tak ty jsou origo asi zj...kazdopadne diky moc kouknu na to :!: :drinks:

_________________
VW Passat sedan B5 1.9 TDI AFN '99
Ex - VW Passat sedan B4 1.9 TDI 1Z '94


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepnutí při řazení
PříspěvekNapsal: 04.12.2013 15:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Tak ty LMI hydra třeba nebudou špatný, ale já šel vyloženě po originálech. O tolik dražší už nebyly. Zbytek jsou jen gum. lůžka, takže LMI je v pohodě. Sám je mám také. Proto jsem ti poslal odkazy. Nejprve ale vyzkoušej, jak moc se motor zvedá, ať tě tady nenaočkuju do výměny a budou dobrá. Je pravda že předoplaz se v tomto chová jinak než čtyřkola. Kámošovi na Supu1 drnčel výfuk, klepal se motor , ale necukalo to. A hydra totál. Mě celým pohonem cukne i teď když je vše nové. Méně ale přece. Moje původní hydra teď dojíždí právě na tom Superbu...

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepnutí při řazení
PříspěvekNapsal: 05.12.2013 06:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2010

Příspěvky:

156

no kdyz jsem byl u mechanika a zatlacil a zahejbal s motorem tak rikal ze uz jsou jety ze se hejbe dost ten motor takze bych je stejne asi mel vymenit...kazdopadne si myslim taky ze Lemfordery by meli bejt dobry...stopro lepsi nez Febi :D

_________________
VW Passat sedan B5 1.9 TDI AFN '99
Ex - VW Passat sedan B4 1.9 TDI 1Z '94


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepnutí při řazení
PříspěvekNapsal: 05.12.2013 13:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Jde o to, že to je hydrolůžko. Levné repliky jsou jen z gumy a jsou tvrdé. Netlumí tak jak by měly a tobě pak v autě vše rezonuje a duní. Ale LMI je třeba i přebalený originál (ramena př. nápravy), takže pokud je vezmeš, nafoť mi je a pak poreferuj jestli tlumí dobře.
Jo a test hydrolůžek se dá udělat i tak, že dáš jedničku a s autem budeš hýbat ručně třeba za chladičovku, ale to je spíš dobré v garáži s rovnou podlahou. Navíc utáhnout tu mojí čtyřkolovou svini na gumách 225 i v garáži je výkon.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: chosee a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group