N75 nebo Turbo ????

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od MiguelB6 »

Ahoj mám 96 PDčko a včera jsem kontroloval sání a zaslepoval EGR ventil když jsem jel poté do prahy to project po dálnici vše bylo OK po cestě z5 mi to vlétlo do nouzáku zastavil jsem prohlédl jsem situaci a měl jsem vypadlou hadici od tlaku před EGR nasadil chcípl nastartoval a tradá domu vše v pohodě druhý den jedu do práce a co do kopce na 3 nouzák

Hlásí mi Regulátor tlaku Horní mez překročená píchnul jsem to na vag a zjistil že mi to tlačí 2999 mbaru což znamená moc :D po odpojení podtlakové hadičky z turba se táhlo turba hýba takže přidřené to nebude vyměnil jsem tedy N75 za fungl novou a jel to project Zadrnčela docela fest a auto spadlo zase do nouzáku když jsem meřil napětí na svorkách N75 tak bylo stále něco málo přez 11 V při nastartování mám pocit jako by N75 nezavíral podtlak jako by nedostával signál dá se to nějak otestovat ??

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Sedlo01 »

Otestovat ho můžeš v akčních členech na VAGu
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

holdvain
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 29.04.2013 21:45

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od holdvain »

Pokud ti už jednou vypadla hadička, dal bych novou. Měl jsem podobný problém a hadičky jsem dal nové a dosud ok. V metráži jsem za metr platil 27kč . Ani jsem to nezkoušel na VAG, pokud nedrží fest, přisává a je na nic.

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Sedlo01 »

A jakej vnitřní průměr tam je?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od M@ty »

U našeho motoru na všechny podtlaky potřebuješ metr 3,5x2mm a 80cm 5x3mm.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Sedlo01 »

Díky, mám tu k turbo v dost děsivím stavu, tak je někde budu muset koupit.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od M@ty »

Dá se koupit i silikonová, ale je dražší. Vyplatí se koupit celé 3m balení : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-3-mm
a
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-5-mm

Pokud víš ještě o někom kdo by si chtěl vyměnit podtlak. hadice za silikonové, tak bych je koupil a 2x 1m od každé prodal za cenu co vyjde 1m.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Milhaus_01 »

M@ty píše:Dá se koupit i silikonová, ale je dražší. Vyplatí se koupit celé 3m balení : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-3-mm
a
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-5-mm

Pokud víš ještě o někom kdo by si chtěl vyměnit podtlak. hadice za silikonové, tak bych je koupil a 2x 1m od každé prodal za cenu co vyjde 1m.

Taky zvažuju silikonové hadičky. Nebude problém s tím, že ta menší má mít vnitřek 3,5mm, ale silikonové jsou buď 3mm nebo 4mm?? Kterou mám zvolit?
Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od M@ty »

No tak problém snad nebude. Už jsem to viděl u víc koncern. aut. Počítám že silikonová půjde dobře roztáhnout, takže vnitřní 3mm a 5mm. Nebo koupím klasickou palivovou na přepady. Ta je 3,5mm gumová a taky poslouží. A je to bez problémů.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Milhaus_01 »

Ok. Zkusim tu silikonovou a uvidim.

http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ove-hadice" onclick="window.open(this.href);return false;

Tady jsem koukal, že je prodávaj i po metru tak to zkusím.
Dík.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Tomikcek »

Zdravím,nechci zakládat nové téma tak se, pokud to nevadí zeptám tu . Jak se nejlíp dostanu k N75 ? Dá se tam nějak dostat i bez rozebírání předku ? Díky

Jo a ještě se chystám na vyčištění turba, na co si u toho dát pozor ?
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: N75 nebo Turbo ????

Příspěvek od Sedlo01 »

Jo když sundáš hadici od filtrboxu k turbu tak se k němu relativně dobře dostaneš.
U turba si dávat pozor abys regulační věnec nasadil přesně stejně jak tam byl
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“