N75 nebo Turbo ????
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
N75 nebo Turbo ????
Ahoj mám 96 PDčko a včera jsem kontroloval sání a zaslepoval EGR ventil když jsem jel poté do prahy to project po dálnici vše bylo OK po cestě z5 mi to vlétlo do nouzáku zastavil jsem prohlédl jsem situaci a měl jsem vypadlou hadici od tlaku před EGR nasadil chcípl nastartoval a tradá domu vše v pohodě druhý den jedu do práce a co do kopce na 3 nouzák
Hlásí mi Regulátor tlaku Horní mez překročená píchnul jsem to na vag a zjistil že mi to tlačí 2999 mbaru což znamená moc po odpojení podtlakové hadičky z turba se táhlo turba hýba takže přidřené to nebude vyměnil jsem tedy N75 za fungl novou a jel to project Zadrnčela docela fest a auto spadlo zase do nouzáku když jsem meřil napětí na svorkách N75 tak bylo stále něco málo přez 11 V při nastartování mám pocit jako by N75 nezavíral podtlak jako by nedostával signál dá se to nějak otestovat ??
Hlásí mi Regulátor tlaku Horní mez překročená píchnul jsem to na vag a zjistil že mi to tlačí 2999 mbaru což znamená moc po odpojení podtlakové hadičky z turba se táhlo turba hýba takže přidřené to nebude vyměnil jsem tedy N75 za fungl novou a jel to project Zadrnčela docela fest a auto spadlo zase do nouzáku když jsem meřil napětí na svorkách N75 tak bylo stále něco málo přez 11 V při nastartování mám pocit jako by N75 nezavíral podtlak jako by nedostával signál dá se to nějak otestovat ??
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: N75 nebo Turbo ????
Otestovat ho můžeš v akčních členech na VAGu
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.04.2013 21:45
Re: N75 nebo Turbo ????
Pokud ti už jednou vypadla hadička, dal bych novou. Měl jsem podobný problém a hadičky jsem dal nové a dosud ok. V metráži jsem za metr platil 27kč . Ani jsem to nezkoušel na VAG, pokud nedrží fest, přisává a je na nic.
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: N75 nebo Turbo ????
A jakej vnitřní průměr tam je?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: N75 nebo Turbo ????
U našeho motoru na všechny podtlaky potřebuješ metr 3,5x2mm a 80cm 5x3mm.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: N75 nebo Turbo ????
Díky, mám tu k turbo v dost děsivím stavu, tak je někde budu muset koupit.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: N75 nebo Turbo ????
Dá se koupit i silikonová, ale je dražší. Vyplatí se koupit celé 3m balení : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-3-mm
a
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-5-mm
Pokud víš ještě o někom kdo by si chtěl vyměnit podtlak. hadice za silikonové, tak bych je koupil a 2x 1m od každé prodal za cenu co vyjde 1m.
a
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-5-mm
Pokud víš ještě o někom kdo by si chtěl vyměnit podtlak. hadice za silikonové, tak bych je koupil a 2x 1m od každé prodal za cenu co vyjde 1m.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: N75 nebo Turbo ????
M@ty píše:Dá se koupit i silikonová, ale je dražší. Vyplatí se koupit celé 3m balení : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-3-mm
a
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-5-mm
Pokud víš ještě o někom kdo by si chtěl vyměnit podtlak. hadice za silikonové, tak bych je koupil a 2x 1m od každé prodal za cenu co vyjde 1m.
Taky zvažuju silikonové hadičky. Nebude problém s tím, že ta menší má mít vnitřek 3,5mm, ale silikonové jsou buď 3mm nebo 4mm?? Kterou mám zvolit?
Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: N75 nebo Turbo ????
No tak problém snad nebude. Už jsem to viděl u víc koncern. aut. Počítám že silikonová půjde dobře roztáhnout, takže vnitřní 3mm a 5mm. Nebo koupím klasickou palivovou na přepady. Ta je 3,5mm gumová a taky poslouží. A je to bez problémů.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: N75 nebo Turbo ????
Ok. Zkusim tu silikonovou a uvidim.
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ove-hadice" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady jsem koukal, že je prodávaj i po metru tak to zkusím.
Dík.
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ove-hadice" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady jsem koukal, že je prodávaj i po metru tak to zkusím.
Dík.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: N75 nebo Turbo ????
Zdravím,nechci zakládat nové téma tak se, pokud to nevadí zeptám tu . Jak se nejlíp dostanu k N75 ? Dá se tam nějak dostat i bez rozebírání předku ? Díky
Jo a ještě se chystám na vyčištění turba, na co si u toho dát pozor ?
Jo a ještě se chystám na vyčištění turba, na co si u toho dát pozor ?
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: N75 nebo Turbo ????
Jo když sundáš hadici od filtrboxu k turbu tak se k němu relativně dobře dostaneš.
U turba si dávat pozor abys regulační věnec nasadil přesně stejně jak tam byl
U turba si dávat pozor abys regulační věnec nasadil přesně stejně jak tam byl
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP