Stránka 1 z 1
N75 nebo Turbo ????
Napsal: 16.12.2013 22:09
od MiguelB6
Ahoj mám 96 PDčko a včera jsem kontroloval sání a zaslepoval EGR ventil když jsem jel poté do prahy to project po dálnici vše bylo OK po cestě z5 mi to vlétlo do nouzáku zastavil jsem prohlédl jsem situaci a měl jsem vypadlou hadici od tlaku před EGR nasadil chcípl nastartoval a tradá domu vše v pohodě druhý den jedu do práce a co do kopce na 3 nouzák
Hlásí mi Regulátor tlaku Horní mez překročená píchnul jsem to na vag a zjistil že mi to tlačí 2999 mbaru což znamená moc
po odpojení podtlakové hadičky z turba se táhlo turba hýba takže přidřené to nebude vyměnil jsem tedy N75 za fungl novou a jel to project Zadrnčela docela fest a auto spadlo zase do nouzáku když jsem meřil napětí na svorkách N75 tak bylo stále něco málo přez 11 V při nastartování mám pocit jako by N75 nezavíral podtlak jako by nedostával signál dá se to nějak otestovat ??
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 17.12.2013 22:10
od Sedlo01
Otestovat ho můžeš v akčních členech na VAGu
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 19.12.2013 00:27
od holdvain
Pokud ti už jednou vypadla hadička, dal bych novou. Měl jsem podobný problém a hadičky jsem dal nové a dosud ok. V metráži jsem za metr platil 27kč . Ani jsem to nezkoušel na VAG, pokud nedrží fest, přisává a je na nic.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 19.12.2013 01:18
od Sedlo01
A jakej vnitřní průměr tam je?
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 19.12.2013 07:20
od M@ty
U našeho motoru na všechny podtlaky potřebuješ metr 3,5x2mm a 80cm 5x3mm.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 20.12.2013 07:09
od Sedlo01
Díky, mám tu k turbo v dost děsivím stavu, tak je někde budu muset koupit.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 20.12.2013 15:36
od M@ty
Dá se koupit i silikonová, ale je dražší. Vyplatí se koupit celé 3m balení :
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-3-mm
a
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... rumer-5-mm
Pokud víš ještě o někom kdo by si chtěl vyměnit podtlak. hadice za silikonové, tak bych je koupil a 2x 1m od každé prodal za cenu co vyjde 1m.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 01.01.2014 14:06
od Milhaus_01
Taky zvažuju silikonové hadičky. Nebude problém s tím, že ta menší má mít vnitřek 3,5mm, ale silikonové jsou buď 3mm nebo 4mm?? Kterou mám zvolit?
Díky.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 01.01.2014 15:41
od M@ty
No tak problém snad nebude. Už jsem to viděl u víc koncern. aut. Počítám že silikonová půjde dobře roztáhnout, takže vnitřní 3mm a 5mm. Nebo koupím klasickou palivovou na přepady. Ta je 3,5mm gumová a taky poslouží. A je to bez problémů.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 01.01.2014 15:56
od Milhaus_01
Ok. Zkusim tu silikonovou a uvidim.
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ove-hadice" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady jsem koukal, že je prodávaj i po metru tak to zkusím.
Dík.
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 20.03.2014 14:10
od Tomikcek
Zdravím,nechci zakládat nové téma tak se, pokud to nevadí zeptám tu . Jak se nejlíp dostanu k N75 ? Dá se tam nějak dostat i bez rozebírání předku ? Díky
Jo a ještě se chystám na vyčištění turba, na co si u toho dát pozor ?
Re: N75 nebo Turbo ????
Napsal: 25.03.2014 09:19
od Sedlo01
Jo když sundáš hadici od filtrboxu k turbu tak se k němu relativně dobře dostaneš.
U turba si dávat pozor abys regulační věnec nasadil přesně stejně jak tam byl