Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2009

Příspěvky:

141

Bydliště:

Na ICQ

Ahoj kluci tak mám dotaz Vstřiky jsou OK tedy +- v rámci možnosti turbo tlačí normálka 1.4 baru uplně krásně takže turbo OK mám na paroží připojenej měřák myslím si že už jenom katik jedná se o to že mi v rychlosti 150 nepadne do nouzáku ale strašně dlouho mu trvá než se dostane třeba na 190 a potom se jako by zasekne

Moje uvaha a definice :D já si myslím že Postup určitě známe jak šlape motor Vznět výfuk sání tlak

Tak si myslím když má vyfukovat ven tak katalyzator to brzdí tak třeba vyfoukne 50% a 50 % zustane ve válci a dokrmí se to tlakem turba a to že tam zustává nějakej vyfukovej plyn tak by nemuselo docházet takové destrukci


Pokud řeknete blbost to by se netočilo turbo tak zase na to mám jinou definici Přece máme naklápění lopatek a on z malého tlaku z těch 50% udělá požadovanej tlak na roztočení

Ještě dodávám že když jsem foukl do katalizatoru když jsem ho odpojil od turba a v puli auta tak to docela šlo krásně nemáte někdo fikl jak změřit ten tlak ??? nebo co já vím došli mi nápady :D


Chtěl jsem vyndat vejfuk ven ale bohužel od turba mi vede trubka až do pulky auta takže docela ježek v kleci nehulí to že by to nějak hulilo když to natočím za studena tak nic potom se to krapek ohřeje a začne jít pára to je normální dál až to dostane nějakou rozumnou teplotu nehulí odspoda jede jako blázen 1 2 3 4 to jde ale 5 6 to je hluchota nemám chip ani nic takového nedávám nejsem toho zastánce mám najeto 270000km a jak řikám TLAK turba OK váha taky protože by to nedavalo tlak a podobně tak co si myslíte

_________________
vW PASSAT 5,5


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

373

Osobně bych kat vykuchal :wink: Pak bych udělal chiptuning a pojede jak z praku. :good:

_________________
Octavia combi facelift RS, 2.0TDi, CR (157kw/420Nm-SGS)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2010

Příspěvky:

766

Na STK to technik pozná že tam není kat a bude ti třeba horko :)

_________________
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.



"A protože fotím podobně jako ty a jsem trochu soudnej,tak sem svoje fotky nedávám".


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 20:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2009

Příspěvky:

141

Bydliště:

Na ICQ

musíš dát něco do kapsy a emise jsou jako u 2014 :D na to nezapomen :D

_________________
vW PASSAT 5,5


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

373

adam.87 píše:
Na STK to technik pozná že tam není kat a bude ti třeba horko :)



Nepozná nic. Emisema projdeš v pohodě. Osobní zkušenost :drinks:

_________________
Octavia combi facelift RS, 2.0TDi, CR (157kw/420Nm-SGS)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2009

Příspěvky:

71

přesne tak moje zkušenost je s multivanem 2.5 tdi a to při jizde zamnou se nedalo jed jak to kořilo černe a emise naprosto v pohode !!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 04.01.2014 23:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Hele sérii se ani na tich 190km moc nechce, takže bych to viděl možná normální, jinak kat kuchnout dovnitř navařit trubku a máš vystaráno. Na STK nic nepoznaj a ani nikomu nemusíš strkat čokoládu do kapsy. Tenhle motor projde normou i bez katu pokud neni extra vylágrovanej.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 05.01.2014 02:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2009

Příspěvky:

141

Bydliště:

Na ICQ

heled nezapomen že mám 1.9 96 KW :D já když jsem to koupil a mělo to 180 000 najeto tak jsem se honil s mercedesama po dalnici 220 a kecal bych jestli jsem nejel ba i 230 fakt to jelo jako šidlo podle mě vše se odstartovalo tou prasklou hadici na tlaku od turba a jezdil jsem na ní dlouho pač nebyla jiná a jak jsem psal tlak je nafta taky a když jsem fouknul jen tak hubou do katika tak to šlo nevím no dneska jsme ješte vypaloval jsel jsem na 2 asi 10 KM :D pod plným tedy když nebudu počítat křizovatky a kulataky dal jsem mu čoču a když jsme přijel domu krapec to víc žralo na volnoběh ale to neřeším mě jde o to že to prostě nejede ve velkých otáčkách a i víc to žere myslím si fakt že to bude tím katíkem ale nevím mužete mi poradit kdo jak vyndal katik pač já jsem ho povolil na turbu a v puli a fouknul

Někde jsme četl že to čistili octem :D ale nevím nevím to samé že stříkali vodu do sáání ty vole je mi blbě když o tom přemejšlím vodu do sání jako strkat perko do vosího ulu :D asi koupím ještě jednu spojku na trubku a řiznu to někde rozumně abych ho mohl vyndat a skusit ho a ten katik je to hned za turbem žejo ?? a vzádu u nápravy je jenom tlumič ale ten jsem kurwnik nevyzkoušel :D kdo ví jestli když přijdu a normálně ucpu rukou vejfuk a fouká to jako když foukám do dlaně takové o ničem musím porovnat s nějakým jiným autem třeba že na koncovku dám balonek a když prasknou součastně tak je to OK ale zase jde o objem válce no uvidíme zítra to je dobrej nápad s tím balonkem :D No a takle funguji kluci :D

_________________
vW PASSAT 5,5


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 05.01.2014 12:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

:D No já mám taky 96kW a přes dvě kila jsem se s tim bez chipu po rovině nedostal. Ten kat bych prostě vyndal a uvnitř vymlátil sám to chci taky udělat až se bude dělat spojka, stejně s tima kilometrama co má najeto už nemá šanci něco katalyzovat :D když jsi jezdil s dírou v sání dlouho tak je taky možnost že si domršil turbo, protože jednotka se snaží dohnat tu díru regulací a turbo točí jak blázen. Skus nalogovat jak fouká někde na rovině nebo kopec za tři a od volnoběhu do 4tis aspoň. Třeba to něco ukáže. Případně jak vypadá vzduchovej filtr?

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KATALyZator
PříspěvekNapsal: 05.01.2014 13:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Miguel: 96kw moc není :wink: Né, idální by bylo zaject na brzdu a nechat změřit výkon a průběh. Můžeš mít i špatnou váhu vzduchu - třeba ve vyšších otáčkách dává malé hodnoty a tím to stáhne výkon i Nm - už jsem to na vlastní oči zažil. Takže buď zaject na brzdu, nebo sehnat někoho s 96kw motorem a na zkoušku přecvaknout váhu (popřípadě tuhle tvojí nalogovat do kopce pod plným plynem). Potom bych začal řešit další věci :wink:
Stejně tak to může být ucpané sítko paliva na čerpadle v nádrži...

A když vykuchat KAT tak místo něj nebo do něj navařit trubku, nenechávej tam jen obal, potom se tam splodiny tlučou, míchaj, dělají vířivé proudy, duní to a je to naopak průběhu výkonu na škodu.

A s tím jak to leze na 190 - podívej se jak mi lezl passat s 2,2bar tlaku turba, je to dobrý ale hned to tam zrovna není. Potom se stáhl tlak na aktuálních 1,9bar a mám 198PS a 495Nm - Na videu tedy na minulém testovacím SW ještě byl určitě větší krouťák, to vibrovala dvouhmota od 1800 do 2800ot v kuse :wink:


_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group