KATALyZator
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
KATALyZator
Ahoj kluci tak mám dotaz Vstřiky jsou OK tedy +- v rámci možnosti turbo tlačí normálka 1.4 baru uplně krásně takže turbo OK mám na paroží připojenej měřák myslím si že už jenom katik jedná se o to že mi v rychlosti 150 nepadne do nouzáku ale strašně dlouho mu trvá než se dostane třeba na 190 a potom se jako by zasekne
Moje uvaha a definice já si myslím že Postup určitě známe jak šlape motor Vznět výfuk sání tlak
Tak si myslím když má vyfukovat ven tak katalyzator to brzdí tak třeba vyfoukne 50% a 50 % zustane ve válci a dokrmí se to tlakem turba a to že tam zustává nějakej vyfukovej plyn tak by nemuselo docházet takové destrukci
Pokud řeknete blbost to by se netočilo turbo tak zase na to mám jinou definici Přece máme naklápění lopatek a on z malého tlaku z těch 50% udělá požadovanej tlak na roztočení
Ještě dodávám že když jsem foukl do katalizatoru když jsem ho odpojil od turba a v puli auta tak to docela šlo krásně nemáte někdo fikl jak změřit ten tlak ??? nebo co já vím došli mi nápady
Chtěl jsem vyndat vejfuk ven ale bohužel od turba mi vede trubka až do pulky auta takže docela ježek v kleci nehulí to že by to nějak hulilo když to natočím za studena tak nic potom se to krapek ohřeje a začne jít pára to je normální dál až to dostane nějakou rozumnou teplotu nehulí odspoda jede jako blázen 1 2 3 4 to jde ale 5 6 to je hluchota nemám chip ani nic takového nedávám nejsem toho zastánce mám najeto 270000km a jak řikám TLAK turba OK váha taky protože by to nedavalo tlak a podobně tak co si myslíte
Moje uvaha a definice já si myslím že Postup určitě známe jak šlape motor Vznět výfuk sání tlak
Tak si myslím když má vyfukovat ven tak katalyzator to brzdí tak třeba vyfoukne 50% a 50 % zustane ve válci a dokrmí se to tlakem turba a to že tam zustává nějakej vyfukovej plyn tak by nemuselo docházet takové destrukci
Pokud řeknete blbost to by se netočilo turbo tak zase na to mám jinou definici Přece máme naklápění lopatek a on z malého tlaku z těch 50% udělá požadovanej tlak na roztočení
Ještě dodávám že když jsem foukl do katalizatoru když jsem ho odpojil od turba a v puli auta tak to docela šlo krásně nemáte někdo fikl jak změřit ten tlak ??? nebo co já vím došli mi nápady
Chtěl jsem vyndat vejfuk ven ale bohužel od turba mi vede trubka až do pulky auta takže docela ježek v kleci nehulí to že by to nějak hulilo když to natočím za studena tak nic potom se to krapek ohřeje a začne jít pára to je normální dál až to dostane nějakou rozumnou teplotu nehulí odspoda jede jako blázen 1 2 3 4 to jde ale 5 6 to je hluchota nemám chip ani nic takového nedávám nejsem toho zastánce mám najeto 270000km a jak řikám TLAK turba OK váha taky protože by to nedavalo tlak a podobně tak co si myslíte
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: KATALyZator
Osobně bych kat vykuchal Pak bych udělal chiptuning a pojede jak z praku.
- adam.87
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 29.06.2010 19:27
Re: KATALyZator
Na STK to technik pozná že tam není kat a bude ti třeba horko
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Re: KATALyZator
musíš dát něco do kapsy a emise jsou jako u 2014 na to nezapomen
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: KATALyZator
adam.87 píše:Na STK to technik pozná že tam není kat a bude ti třeba horko
Nepozná nic. Emisema projdeš v pohodě. Osobní zkušenost
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 21.02.2009 13:01
Re: KATALyZator
přesne tak moje zkušenost je s multivanem 2.5 tdi a to při jizde zamnou se nedalo jed jak to kořilo černe a emise naprosto v pohode !!
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: KATALyZator
Hele sérii se ani na tich 190km moc nechce, takže bych to viděl možná normální, jinak kat kuchnout dovnitř navařit trubku a máš vystaráno. Na STK nic nepoznaj a ani nikomu nemusíš strkat čokoládu do kapsy. Tenhle motor projde normou i bez katu pokud neni extra vylágrovanej.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Re: KATALyZator
heled nezapomen že mám 1.9 96 KW já když jsem to koupil a mělo to 180 000 najeto tak jsem se honil s mercedesama po dalnici 220 a kecal bych jestli jsem nejel ba i 230 fakt to jelo jako šidlo podle mě vše se odstartovalo tou prasklou hadici na tlaku od turba a jezdil jsem na ní dlouho pač nebyla jiná a jak jsem psal tlak je nafta taky a když jsem fouknul jen tak hubou do katika tak to šlo nevím no dneska jsme ješte vypaloval jsel jsem na 2 asi 10 KM pod plným tedy když nebudu počítat křizovatky a kulataky dal jsem mu čoču a když jsme přijel domu krapec to víc žralo na volnoběh ale to neřeším mě jde o to že to prostě nejede ve velkých otáčkách a i víc to žere myslím si fakt že to bude tím katíkem ale nevím mužete mi poradit kdo jak vyndal katik pač já jsem ho povolil na turbu a v puli a fouknul
Někde jsme četl že to čistili octem ale nevím nevím to samé že stříkali vodu do sáání ty vole je mi blbě když o tom přemejšlím vodu do sání jako strkat perko do vosího ulu asi koupím ještě jednu spojku na trubku a řiznu to někde rozumně abych ho mohl vyndat a skusit ho a ten katik je to hned za turbem žejo ?? a vzádu u nápravy je jenom tlumič ale ten jsem kurwnik nevyzkoušel kdo ví jestli když přijdu a normálně ucpu rukou vejfuk a fouká to jako když foukám do dlaně takové o ničem musím porovnat s nějakým jiným autem třeba že na koncovku dám balonek a když prasknou součastně tak je to OK ale zase jde o objem válce no uvidíme zítra to je dobrej nápad s tím balonkem No a takle funguji kluci
Někde jsme četl že to čistili octem ale nevím nevím to samé že stříkali vodu do sáání ty vole je mi blbě když o tom přemejšlím vodu do sání jako strkat perko do vosího ulu asi koupím ještě jednu spojku na trubku a řiznu to někde rozumně abych ho mohl vyndat a skusit ho a ten katik je to hned za turbem žejo ?? a vzádu u nápravy je jenom tlumič ale ten jsem kurwnik nevyzkoušel kdo ví jestli když přijdu a normálně ucpu rukou vejfuk a fouká to jako když foukám do dlaně takové o ničem musím porovnat s nějakým jiným autem třeba že na koncovku dám balonek a když prasknou součastně tak je to OK ale zase jde o objem válce no uvidíme zítra to je dobrej nápad s tím balonkem No a takle funguji kluci
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: KATALyZator
No já mám taky 96kW a přes dvě kila jsem se s tim bez chipu po rovině nedostal. Ten kat bych prostě vyndal a uvnitř vymlátil sám to chci taky udělat až se bude dělat spojka, stejně s tima kilometrama co má najeto už nemá šanci něco katalyzovat když jsi jezdil s dírou v sání dlouho tak je taky možnost že si domršil turbo, protože jednotka se snaží dohnat tu díru regulací a turbo točí jak blázen. Skus nalogovat jak fouká někde na rovině nebo kopec za tři a od volnoběhu do 4tis aspoň. Třeba to něco ukáže. Případně jak vypadá vzduchovej filtr?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: KATALyZator
Miguel: 96kw moc není Né, idální by bylo zaject na brzdu a nechat změřit výkon a průběh. Můžeš mít i špatnou váhu vzduchu - třeba ve vyšších otáčkách dává malé hodnoty a tím to stáhne výkon i Nm - už jsem to na vlastní oči zažil. Takže buď zaject na brzdu, nebo sehnat někoho s 96kw motorem a na zkoušku přecvaknout váhu (popřípadě tuhle tvojí nalogovat do kopce pod plným plynem). Potom bych začal řešit další věci
Stejně tak to může být ucpané sítko paliva na čerpadle v nádrži...
A když vykuchat KAT tak místo něj nebo do něj navařit trubku, nenechávej tam jen obal, potom se tam splodiny tlučou, míchaj, dělají vířivé proudy, duní to a je to naopak průběhu výkonu na škodu.
A s tím jak to leze na 190 - podívej se jak mi lezl passat s 2,2bar tlaku turba, je to dobrý ale hned to tam zrovna není. Potom se stáhl tlak na aktuálních 1,9bar a mám 198PS a 495Nm - Na videu tedy na minulém testovacím SW ještě byl určitě větší krouťák, to vibrovala dvouhmota od 1800 do 2800ot v kuse
Stejně tak to může být ucpané sítko paliva na čerpadle v nádrži...
A když vykuchat KAT tak místo něj nebo do něj navařit trubku, nenechávej tam jen obal, potom se tam splodiny tlučou, míchaj, dělají vířivé proudy, duní to a je to naopak průběhu výkonu na škodu.
A s tím jak to leze na 190 - podívej se jak mi lezl passat s 2,2bar tlaku turba, je to dobrý ale hned to tam zrovna není. Potom se stáhl tlak na aktuálních 1,9bar a mám 198PS a 495Nm - Na videu tedy na minulém testovacím SW ještě byl určitě větší krouťák, to vibrovala dvouhmota od 1800 do 2800ot v kuse
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/