Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 10.01.2014 20:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.06.2009

Příspěvky:

39

Ahoj passaťáci.CHtěl jsem poprosit o radu.Hledal jsem tu ,ale po usilovném hledání jsem nenašel odpověď na otázku kterou potřebuji odpopvědět.Auto mi padá do nouzáku,ale je to silně nepravidelné.Někdy už do 100km za hodinu a někdy nad.Nejní to ani podle otáček.Stačí vypnout a zapnout zapalování a auto zas jede normálně pokud zase nespadne do nouzáku.Jedná se o B5 rv.2000 85kw PD.
Krom té chyby co je v přiloze je tam ještě jedna (překročena maximální hodnota plnícího tlaku).Prosím o pomoc těch kteří měli stejnou závadu a jak to odstranili díky moc.Zkoušel jsem měnit egr(je zaslepenej) a váhu vzduchu a měl jsem venku turbo(bylo bez závad tak se jen vyčistilo a vrátilo zpět)


Přílohy:
nouzák 1.png
nouzák 1.png (1.2 MiB) Zobrazeno 406 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 10.01.2014 20:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Udělej log (návodů je tu bezpočet) a výsledný soubor (nikoliv obrázek) sem hoď.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 22:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

Trosku se sem vetřu:-)
Muj passat 1.9 81kw porad jezdil v poho a takrka ze dne na den zacal padat do nouzaku pri tahu napr do kopce. Kouknete mi prosim nekdo zkusenej na log. Diky moc. Chyba mi tam skace 00575r a egr mam zaslepeny. Jezdim sice vic mesto,ale snazim se to obcas protahnout, takze turbo snad zaneseny neni. Hadicky zkontroluji zitra, ale mam tam pred par lety vsechny novy... http://leteckaposta.cz/390345639

Diky

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 23:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2013

Příspěvky:

462

no ty kraaaso ...tak takovejhle prefuk jsem snad jeste nevidel :-D .....bud zadreny lopatky nebo N75....jestli ale jezdis hodne mesto tak bych vsazel na ty saze v turbu....;-) ;-) ;-) ....ale ted koukam ze mas i ten pozadavek na tlak nejak nizkej ...ja teda nevim kolik by melo mit turbo z 81 kw pozadavek ale myslim ze 1500 mbar je malo .....

_________________
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 08:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Předpokládám, že máš jednokonektorovou ECU s integrovaným snímačem tlaku.
Podle logu máš krom regulace turba i v háji čidlo atmosférického tlaku a proto ten nízký požadavek. Myslím, že je pravděpodobné, že můžeš mít i olej v ECU.
Takže podle mne máš víc problémů najednou.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 11:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

jj, mam snimac jeste v jednotce. zkusim to procistit a uvidime co to udela:-) Zatim dik

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 28.01.2014 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

Tak hadicky zkontrolovany, kdyz pripojim pri nastarovanym motoru podtlak k turbu, tak mi tahlo prejede z jedne krajni polohy do druhe. V jednotce kde je snimac tlaku od turba byl olej, tak jsem to opatrne vycistil a dnes udelal 2 novy logy, tak jestli mi na ne prosim nekdo kouknete http://leteckaposta.cz/502237045 . Nekdy mi po tom skoku do nouzaku vyskoci chyba 00575, nekdy 00519. Diky moc za rady

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 28.01.2014 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Turbo se ti rozhodně zasekává v krajní poloze.
Ale stále hapruje čidlo atmosférického tlaku. Během pár vteřin se ti změnila hodnota (965mbar až na 1000mbar) což je pochopitelně nesmysl - pokud auto neletělo volným pádem z letadla k zemi :mrgreen:
Vem si někoho k ruce (plynu) a ať ti sešlápne plyn. Táhlo by mělo zajet částečně zpět (dolů). Podle mne zůstane nahoře. Pravděpodobně tě deratizace turba nemine.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 00:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

Zkusim to, ale mam za to, ze kdyz jsem mel motor nastarovany a pripojoval a odpojoval hadicku k turbu, tak pokud by se sekalo naklapeni, tak po odpojeni podtlaku by tahlo zustalo stat,ale me se hned vratilo a po pripojeni se zas pohlo do druhe krajni polohy. Snazim se fakt jezdit,aby se mi naklapeni hybalo a nezarostlo.

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 07:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

V případě, který jsi uvedl jsou maximální změny podtlaku. Za reálu jsou ty změny menší, tudíž rozdíl tlaků nad a pod membránou je menší a proto ti to klidně za jízdy může drhnout. Taky můžeš dát test akčních členů a vyzkoušet funkčnost regulace. Ta by se měla v pravidelných intervalech naklápět. Případně to zkusit naklopit jen vytvořením podtlaku pusou a přitom kontrolovat rukou hladkost pohybu regulace.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 20:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

Tak naklapeni rekl bych funguje krasne.... Je treba mozny ze je vaha v haji? Ja tem grafum moc nerozumim, takze jestli v tom dobre ctu, nechapu proc v dobe kdy jedu do kopce, chci co nejvetsi vykon, tak je tak nizkej pozadavek na plnici tlak:-/

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Váha s regulací nemá nic společného. Ten nízkej požadavek ná svědomí čidlo atm. tlaku. To je tam jako ochrana turba pře přetočením při nižším tlaku vzduchu (nadmořská výška).
A jak stále říkám - to že ti regulace chodí, když hadičku s podtlakem k membráně přikládáš a odděláváš nemá s reálným provozem moc společného. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

Kdepak, ja koukal jak jsi rikal na to at mi nekdo pridava plyn, jestli se to hne nebo zustane v krajni poloze a krasne rychle se to kus vrati. A ty cidla jsou oboje v jednotce, ze jo? Mam jeste tu starou. A daji se nekde sehnat samostatne? Asi bych nejak radsi vymenil jak to cidlo atm. tlaku, tak to cidlo plniciho tlaku. Je to celkem stary auto, takze kupovat nekde celou jednotku a prehravat nekde neco nebo tak se mi moc nechce.

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9500

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Pokud ti táhlo zajede dolů, měl by tlak jít dolů. Pokud ne, pak je možná špatná délka táhla. Nehrál si někdo s tou regulací?

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 22:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2009

Příspěvky:

274

Bydliště:

Slaný

Kdepak, mam auto uz tak 5 let a na turbo nikdo nesahal.
Jeste jsem nasel v PC nejaky stary log, asi taky muj. www.http://leteckaposta.cz/373041519

_________________
Passat Variant AFN 81kW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: chosee a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group