Stránka 1 z 1

Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 10.01.2014 19:10
od Passatgold
Ahoj passaťáci.CHtěl jsem poprosit o radu.Hledal jsem tu ,ale po usilovném hledání jsem nenašel odpověď na otázku kterou potřebuji odpopvědět.Auto mi padá do nouzáku,ale je to silně nepravidelné.Někdy už do 100km za hodinu a někdy nad.Nejní to ani podle otáček.Stačí vypnout a zapnout zapalování a auto zas jede normálně pokud zase nespadne do nouzáku.Jedná se o B5 rv.2000 85kw PD.
Krom té chyby co je v přiloze je tam ještě jedna (překročena maximální hodnota plnícího tlaku).Prosím o pomoc těch kteří měli stejnou závadu a jak to odstranili díky moc.Zkoušel jsem měnit egr(je zaslepenej) a váhu vzduchu a měl jsem venku turbo(bylo bez závad tak se jen vyčistilo a vrátilo zpět)

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 10.01.2014 19:27
od majkl1
Udělej log (návodů je tu bezpočet) a výsledný soubor (nikoliv obrázek) sem hoď.

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 26.01.2014 21:53
od phanomen
Trosku se sem vetřu:-)
Muj passat 1.9 81kw porad jezdil v poho a takrka ze dne na den zacal padat do nouzaku pri tahu napr do kopce. Kouknete mi prosim nekdo zkusenej na log. Diky moc. Chyba mi tam skace 00575r a egr mam zaslepeny. Jezdim sice vic mesto,ale snazim se to obcas protahnout, takze turbo snad zaneseny neni. Hadicky zkontroluji zitra, ale mam tam pred par lety vsechny novy... http://leteckaposta.cz/390345639" onclick="window.open(this.href);return false;

Diky

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 26.01.2014 22:49
od hucelnevim
no ty kraaaso ...tak takovejhle prefuk jsem snad jeste nevidel :-D .....bud zadreny lopatky nebo N75....jestli ale jezdis hodne mesto tak bych vsazel na ty saze v turbu....;-) ;-) ;-) ....ale ted koukam ze mas i ten pozadavek na tlak nejak nizkej ...ja teda nevim kolik by melo mit turbo z 81 kw pozadavek ale myslim ze 1500 mbar je malo .....

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 27.01.2014 07:13
od majkl1
Předpokládám, že máš jednokonektorovou ECU s integrovaným snímačem tlaku.
Podle logu máš krom regulace turba i v háji čidlo atmosférického tlaku a proto ten nízký požadavek. Myslím, že je pravděpodobné, že můžeš mít i olej v ECU.
Takže podle mne máš víc problémů najednou.

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 27.01.2014 10:59
od phanomen
jj, mam snimac jeste v jednotce. zkusim to procistit a uvidime co to udela:-) Zatim dik

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 28.01.2014 19:00
od phanomen
Tak hadicky zkontrolovany, kdyz pripojim pri nastarovanym motoru podtlak k turbu, tak mi tahlo prejede z jedne krajni polohy do druhe. V jednotce kde je snimac tlaku od turba byl olej, tak jsem to opatrne vycistil a dnes udelal 2 novy logy, tak jestli mi na ne prosim nekdo kouknete http://leteckaposta.cz/502237045" onclick="window.open(this.href);return false; . Nekdy mi po tom skoku do nouzaku vyskoci chyba 00575, nekdy 00519. Diky moc za rady

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 28.01.2014 19:24
od majkl1
Turbo se ti rozhodně zasekává v krajní poloze.
Ale stále hapruje čidlo atmosférického tlaku. Během pár vteřin se ti změnila hodnota (965mbar až na 1000mbar) což je pochopitelně nesmysl - pokud auto neletělo volným pádem z letadla k zemi :mrgreen:
Vem si někoho k ruce (plynu) a ať ti sešlápne plyn. Táhlo by mělo zajet částečně zpět (dolů). Podle mne zůstane nahoře. Pravděpodobně tě deratizace turba nemine.

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 28.01.2014 23:23
od phanomen
Zkusim to, ale mam za to, ze kdyz jsem mel motor nastarovany a pripojoval a odpojoval hadicku k turbu, tak pokud by se sekalo naklapeni, tak po odpojeni podtlaku by tahlo zustalo stat,ale me se hned vratilo a po pripojeni se zas pohlo do druhe krajni polohy. Snazim se fakt jezdit,aby se mi naklapeni hybalo a nezarostlo.

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 29.01.2014 06:14
od majkl1
V případě, který jsi uvedl jsou maximální změny podtlaku. Za reálu jsou ty změny menší, tudíž rozdíl tlaků nad a pod membránou je menší a proto ti to klidně za jízdy může drhnout. Taky můžeš dát test akčních členů a vyzkoušet funkčnost regulace. Ta by se měla v pravidelných intervalech naklápět. Případně to zkusit naklopit jen vytvořením podtlaku pusou a přitom kontrolovat rukou hladkost pohybu regulace.

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 29.01.2014 19:09
od phanomen
Tak naklapeni rekl bych funguje krasne.... Je treba mozny ze je vaha v haji? Ja tem grafum moc nerozumim, takze jestli v tom dobre ctu, nechapu proc v dobe kdy jedu do kopce, chci co nejvetsi vykon, tak je tak nizkej pozadavek na plnici tlak:-/

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 29.01.2014 19:24
od majkl1
Váha s regulací nemá nic společného. Ten nízkej požadavek ná svědomí čidlo atm. tlaku. To je tam jako ochrana turba pře přetočením při nižším tlaku vzduchu (nadmořská výška).
A jak stále říkám - to že ti regulace chodí, když hadičku s podtlakem k membráně přikládáš a odděláváš nemá s reálným provozem moc společného. :wink:

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 29.01.2014 20:21
od phanomen
Kdepak, ja koukal jak jsi rikal na to at mi nekdo pridava plyn, jestli se to hne nebo zustane v krajni poloze a krasne rychle se to kus vrati. A ty cidla jsou oboje v jednotce, ze jo? Mam jeste tu starou. A daji se nekde sehnat samostatne? Asi bych nejak radsi vymenil jak to cidlo atm. tlaku, tak to cidlo plniciho tlaku. Je to celkem stary auto, takze kupovat nekde celou jednotku a prehravat nekde neco nebo tak se mi moc nechce.

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 29.01.2014 20:23
od majkl1
Pokud ti táhlo zajede dolů, měl by tlak jít dolů. Pokud ne, pak je možná špatná délka táhla. Nehrál si někdo s tou regulací?

Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu

Napsal: 29.01.2014 21:32
od phanomen
Kdepak, mam auto uz tak 5 let a na turbo nikdo nesahal.
Jeste jsem nasel v PC nejaky stary log, asi taky muj. www.http://leteckaposta.cz/373041519" onclick="window.open(this.href);return false;