Seřízení vahadel vstřiků

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Dneska jsem podle návodu seřídil vahadla na vstřikách. Jenže po složení zpátky auto netáhne a kouří černě. úchylkoměrem jsem našel nejnižní polohu vahadla, dotáhl vstřik imbusem a pak pootočil o 180°, dotáhl pojistnej šroub a takto u všechn vstřiků, tři byly asi o 20° povolený a třetí byl o cca 40° povolenej. Já vim že docela málo informací, ale nedokázal by mi někdo poradit co jsem udělal špatně. Má se jít imbusem do prvního náznaku odporu a nebo až na doraz kdy se vstřikem nedá hnout? Nemohly tim protáčením odejít O kroužky na vstřikách?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Zrovna jsem se dočetl že pro motory do roku 2003 platí pootočení o 225 stupňů. Může to přitáhnutí o 45° způsobit takový nejetí auta?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

jestli myslis pootoceni jako ze ho povolis aby vahadlo v dolni uvrati nebylo uplne nadoraz vuci vstriku ...tak si myslim ze to bude mit vliv...kazdopadne za zkousku nic nedas....jestli to do toho vstriku mlati nadoraz tak by to tim mohlo byt....snad jsi me pochopil....ja nevim jak to jinak napsat :-D
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Hele to jsem vůbec nepochopil :D
Ten šroub co se dotýká vstřiku, se vstřiku dotýká pořád. Tim nastavením se v podstatě natavuje dýlka vstřiku paliva, dá se tim dorovnat rozhození hodnot v 13 skupině. Nakonec jsem to nechal na tich 180° a zjistil jsem že jsem si omylem odpojil hadičku podtlaků k turbu, takže v tom byla celá chyba.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od M@ty »

A zlepšily se hodnoty ve sk. 13 po tvém zásahu?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Bohužel jsem si zapoměl vag v plzni a auto zůstalo v čb, takže nevim, ale poslechově se auto ztišilo, nalogovat to můžu v pátek až.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od M@ty »

Tak dej vědět. Třeba se také hecnu a pošteluju to. Nemám to tragický, ale nula tam není. Alespoň opráším své zkušenosti z dob seřizování ventilové vůle na starých motorech. Jinak co jsem se kdysi dočet na DP, tak pootočení o 225° se našich motorů netýká.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

No já jsem tam dneska pročetl 21 stránkový téma o týhle tématice a vesměs tam psali že PD motory do rv 2003 = 225° novější motory povolení jen 180° (spíše rozdělení podle novým a starých vahadel vstřiků) ale pak zas tam padl názor že je to úplně jedno a popravdě co jsem tak zkoušel obě nastavení tak jsem nepoznal rozdíl, možná by byl nějakej ve dlouhodový spotřebě nebo tak něco. Ale seřídit si myslim že to jedině prospěje, jeden vstřik byl vůči ostatním povolenej asi o 40° a jestli to byl zrovna třetí řídící vstřik, může to rozhodit ostatní vstřiky. Nevim jestli se válce počátaj od předu motoru nebo od zadu.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

Sedlo01 píše:Hele to jsem vůbec nepochopil :D
Ten šroub co se dotýká vstřiku, se vstřiku dotýká pořád. Tim nastavením se v podstatě natavuje dýlka vstřiku paliva, dá se tim dorovnat rozhození hodnot v 13 skupině. Nakonec jsem to nechal na tich 180° a zjistil jsem že jsem si omylem odpojil hadičku podtlaků k turbu, takže v tom byla celá chyba.

no ten sroub se dotyka porad ale myslel jsem to tak ze ty ten vstrik zmacknes co nejvic a pak to povolis o tech 180 aby to nebylo uplne na doraz...ty ho utahnes az budes citi odpor to znamena ze vstrik je na doraz....a pak se povoli o tech 180....ted jde o to jestli jsem dobre pochopil ja tebe a nemluvim o koze zatim co ty o voze :-D :-D...no hlavne ze jsi na to prisel :-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Jo takhle se to přesně dělá už se chápeme :yahoo:
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

haaaaa le luja :-D
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Tak jsem dneska kouknul konečně na vstřiky po tom seřizování. Před tim byly hodnoty -1,2 -0,45 +0,8 +0,1 takže docela rozlítaný po seřízení -0,05 -0,25 +0,45 -0,15 takže hodnoty si krásně sedli, takže vřele doporučuju :good:
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

no takhle to dostelujes poze pokud nemas ty vstriky uplne na sracku ....nebo pokud nemas mezi pistem a valcem milimetrovou vuli :-D :-D :-D ...urcite je to vec kterou kdyz si udelas sam tak je zadarmo ....a nemusis hned kupovat novej vstrik za 16 klacku :-D...takze taky se k doporuceni pripojuju :-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

jeste jsem chtel dodat ze ackoliv je to neuveritelny tak kdyz jsem kupoval pasika tak ty hodnoty na dvou valcich byly -1,3, -1,5 .....lil jsem tam hodne vifka....pomalu pul ty pixly na nadrz nekdy i vic ...a ted jsem koukal po roce na vstriky jen tak namatkou jestli se to nezhorsilo a nestacil jsem se divit ....hodnoty jsem mel 0...0...0,4...0,2 .....no cumel jsem na to jak cernoch na gramofon ale hold to tak bylo....tohle bych ti odprisahnul
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Seřízení vahadel vstřiků

Příspěvek od Sedlo01 »

Tak jestli jsi tam lil takový brutál poměry vifu tak poku tam bylo něco usazenýho tak to muselo odejít rychle pryč. Ono pokud jsou jen vstřiky zanesený tak ten vif docela pomáhá, ale pokud jsou domrkvený mechanicky tak je to houby platný.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“