demontáž turba

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
misak365
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 05.01.2013 21:51

demontáž turba

Příspěvek od misak365 »

čus, potřebuju z auta vyndat a vyčistit turbo, jak povolujete trubku mazání aby se neurvala? pod převlečnou matkou je ještě jedna která se samozřejmě povoluje a žádnej klíč tam nedostanu abych si jí podržel. je na to speciální vercajk?
passat b5.5 1.9 tdi 74kw AVB
díky

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: demontáž turba

Příspěvek od majkl1 »

Vezmeš obyč otevřený klíč a zbrousíš ho tak, aby se ti tam vešel
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

misak365
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 05.01.2013 21:51

Re: demontáž turba

Příspěvek od misak365 »

problém je v tom, že ta matka je pootečná tak že na ní plochej klíč nedám, ještě mě napadlo rozříznout očkovej 12ti hran ale nevím jestlil by to šlo

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: demontáž turba

Příspěvek od greg_kovacs »

Ahoj,

lehce oživím téma, ale ne kvůli povolení trubky mazání.
Všechno mam povolený, všechno je volný, ale turbo (komplet včetně svodů) nemůžu za boha vytáhnout ven - pořád mi zůstává na jený straně chycený za štefty na motoru a na druhý straně se opírá o nosník.

Nemáte někdo trik, jak ho vyndat ? Passat B5 AFN 81 kW.

Díky za rady.

jokes
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 288
Registrován: 08.01.2014 08:39
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: demontáž turba

Příspěvek od jokes »

Máš ho venku? Nenapsal jsi jak to dopadlo. Co bylo za řešení?
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143

ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: demontáž turba

Příspěvek od greg_kovacs »

Dostal jsem ho ven i zpátky. Nešlo mi to jinak, než vytočit dva krajní štefty na pravé straně hlavy (blíž k předku auta, jeden horní a jeden spodní) a pak už to šlo ven pěkně.
U toho spodního šteftu jsem si teda zanadával, ale to už tak bývá.
Možná existuje i jinej způsob, ale já na nic jinýho nepřišel :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“