Zdravím všechny,
může mi prosím někdo poradit?Jeslti je rozdíl mezi regulačním ventilem tlaku turba "N75" a ventilem regulace výfukových plynů (nevím jestli je to správný název) "N18" ? Jestli je, tak jaký?Koupil jsem nový (N75) kvůli tomu že mi to padá do nouzáku, při zvýšení výkonu(do kopce).Váha vzduchu nová.
Nebo jestli víte někdo co to může způsobovat?
Díky
VW passat 1,9 Tdi 81KW.
ventil turba
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 18.06.2008 01:17
- Bydliště: Děčín
Re: ventil turba
Resil jsem uplne stejny problem, padalo mi to take do nouzaku, projel jsem vsechny hadicky, vymenil zminene regulacni ventily, pujcil jsi funkcni vahu vzduchu a stale to same. Nakonec jsem se dostal k tomu do ceho se mi nejmin chtelo, bylo zasrany turbo, nechteli se naklapet lopatky, tak slo ven, vycistit a zpatky... tak mam konecne pokoj...segipetr píše:Zdravím všechny,
může mi prosím někdo poradit?Jeslti je rozdíl mezi regulačním ventilem tlaku turba "N75" a ventilem regulace výfukových plynů (nevím jestli je to správný název) "N18" ? Jestli je, tak jaký?Koupil jsem nový (N75) kvůli tomu že mi to padá do nouzáku, při zvýšení výkonu(do kopce).Váha vzduchu nová.
Nebo jestli víte někdo co to může způsobovat?
Díky
VW passat 1,9 Tdi 81KW.
Kdyz tak to tu prolez, ve starsich prispevcih toho je ranec...
Jo a jeste k tem ventilum, nevim jestli je kazdej jinej , ale plnej uplne stejnou funkci, kdyz jsme je s mechanikem zamenily (take jsem si myslel ze je spatnej ten "N18", dal jsem misto nej "N75") auto jelo a chovalo se uplne stejne... takze si myslim ze budou stejny, funkcne urcite ano....
Ale znalejsi v oboru poradi...
PS: Zdravim novacka
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventil turba
Jde to zaměnit, taky jsem to testoval a vše fungovalo, ale dávám tam to co tam patří.
Jinak padání do nouzáku, může dělat to zasviněné turbo.
Nebo špatný chip.
Jinak padání do nouzáku, může dělat to zasviněné turbo.
Nebo špatný chip.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
-
- Jezdec
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16.01.2008 08:49
- Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko
Re: ventil turba
u mojho znameho to bolo špinave turbo, vybral som von, vyčistil, vložil, a ide
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2009 21:19
- Bydliště: polička
Re: ventil turba
zdarec nevite kolik stoji ta litinova cast na turbo 1.8 20v mam ji ruplou za v te pretlakove klapce diky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16.01.2008 08:49
- Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko
Re: ventil turba
ja by som povedal zbooohom bud ale ak je niekto šikovny zvarač, zvladne to, ale je to len dočasne, a neviem o tom, žeby sa to dalo kupiť.. daj sem fotopeterfila píše:zdarec nevite kolik stoji ta litinova cast na turbo 1.8 20v mam ji ruplou za v te pretlakove klapce diky
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rikipiki
- Jezdec
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17.01.2008 10:09
- Bydliště: DětmaroVWice
Re: ventil turba
jj , přesně totéž, vyndal jsem turbo , vyčistil ho, hlavně načáčecí lopatky a vše ok. Taky při plném plynu , hlavně v kopci, prásk a bez výkonu. Taky mě to dělalo někdy při studeném motoru při lehké noze na plynu v otáčkách kolem 2500 /min. Jak říkám po vyčištění klid. Samozdřejmě tomu všemu předcházelo napojení na vag.DavidDC píše:Resil jsem uplne stejny problem, padalo mi to take do nouzaku, projel jsem vsechny hadicky, vymenil zminene regulacni ventily, pujcil jsi funkcni vahu vzduchu a stale to same. Nakonec jsem se dostal k tomu do ceho se mi nejmin chtelo, bylo zasrany turbo, nechteli se naklapet lopatky, tak slo ven, vycistit a zpatky... tak mam konecne pokoj...segipetr píše:Zdravím všechny,
může mi prosím někdo poradit?Jeslti je rozdíl mezi regulačním ventilem tlaku turba "N75" a ventilem regulace výfukových plynů (nevím jestli je to správný název) "N18" ? Jestli je, tak jaký?Koupil jsem nový (N75) kvůli tomu že mi to padá do nouzáku, při zvýšení výkonu(do kopce).Váha vzduchu nová.
Nebo jestli víte někdo co to může způsobovat?
Díky
VW passat 1,9 Tdi 81KW.
Kdyz tak to tu prolez, ve starsich prispevcih toho je ranec...
Jo a jeste k tem ventilum, nevim jestli je kazdej jinej , ale plnej uplne stejnou funkci, kdyz jsme je s mechanikem zamenily (take jsem si myslel ze je spatnej ten "N18", dal jsem misto nej "N75") auto jelo a chovalo se uplne stejne... takze si myslim ze budou stejny, funkcne urcite ano....
Ale znalejsi v oboru poradi...
PS: Zdravim novacka
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 12.11.2013 21:45
Re: ventil turba
hele řešil jsem ten samý problém pozdě spínalo turbo "které bylo špatné" vyměnil jsem turbo zlepšilo se to ale pořád spínalo pozdě tak jsem zkusil ty ventyly prohodit jelikož mam EGR zaslepený tak jsem to neřešil a turbo chodí absolutně bez problémů auto jede pěkně od spoda