blbá otázka ale zaujíma ma to!

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

blbá otázka ale zaujíma ma to!

Příspěvek od harmani »

má niekto dieslový motor, kt. nieje zajebaný od oleja? čo treba vymenit aby to bolo ok? lebo lokalizovat tento stav je namáhavé :smoke:

dibarbora
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 12.07.2009 23:39

Re: blbá otázka ale zaujíma ma to!

Příspěvek od dibarbora »

nepises ktory typ motora, ale vzhladom na odbehnute km vacsiny aut a v tomto smere neriesenu udrzbu, najst takyto motor nebude jednoduche. Lokalizacia prebieha jednoducho, umyjes motor, pojazdis a sledujes. Moje skusenosti s unikmi na AFNku su asi nasledovne:
tesnenie pod vikom hlavy valcov
tesnenie pod drziakom olejoveho filtra
gufero na klukovke pod zotrvacnikom
tesnenie olejovej vane
odvetranie klukovej skrine (Tesnenie na bloku, pripadne prasknuta trubka odvetrania neskumal som podrobne)

Nic z tohoto som neriesil, uniky boli v medziach normy (bez kaluzi pod autom)
btw. zaolejovany motor je dobry odpudzovac hlodavcov.

pavlin2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 03.05.2013 16:15

Re: blbá otázka ale zaujíma ma to!

Příspěvek od pavlin2 »

Já když koupil svoje AFN tak mi z toho taky tekl olej. Olej byl kolem celé vany tak to vypadalo na těsnění ale nakonec sem zjistil že byla prasknutá ta trubka odvětrávání klikové skříně. Oprava za 500,- a od té doby ani kapka. Moji dva známí mají taky afn a měli tu trubku prasklou taky.

Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

Re: blbá otázka ale zaujíma ma to!

Příspěvek od harmani »

harmani píše:má niekto dieslový motor, kt. nieje zajebaný od oleja? čo treba vymenit aby to bolo ok? lebo lokalizovat tento stav je namáhavé :smoke:
Je to avf

Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

Re: blbá otázka ale zaujíma ma to!

Příspěvek od harmani »

dibarbora píše:nepises ktory typ motora, ale vzhladom na odbehnute km vacsiny aut a v tomto smere neriesenu udrzbu, najst takyto motor nebude jednoduche. Lokalizacia prebieha jednoducho, umyjes motor, pojazdis a sledujes. Moje skusenosti s unikmi na AFNku su asi nasledovne:
tesnenie pod vikom hlavy valcov
tesnenie pod drziakom olejoveho filtra
gufero na klukovke pod zotrvacnikom
tesnenie olejovej vane
odvetranie klukovej skrine (Tesnenie na bloku, pripadne prasknuta trubka odvetrania neskumal som podrobne)

Nic z tohoto som neriesil, uniky boli v medziach normy (bez kaluzi pod autom)
btw. zaolejovany motor je dobry odpudzovac hlodavcov.
A antikorozne ucinky;) mam asi vez 350 tis.km

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“