Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:11 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.02.2014

Příspěvky:

8

Dobrý den,

chci se zeptat jak dlouho vydrží vstřikovací čerpadlo a turbo u těchto motorů? Jedná se mi o auto, které má najeto cca 290 000km a nebylo tam měněno.

Je mi jasné, že mi řeknete, že záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová (vytáčení za studena, ježdění po městě/dálnici atp...) ale jde mi o to, jestli se to dá říct i nějak globálně. Jestli to klidně ještě 20 000km najede nebo bude za 30km třeba to měnit.

A taky se chci zeptat, kolik oboje stojí, vstřikovací čerpadlo, i turbo.

Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2008

Příspěvky:

379

Bydliště:

Praha 9

Tento motor žádné vstřikovací čerpadlo nemá. Je to technologie PD(čerpadlo-tryska).

_________________
VW Touran 2.0 TDI CFHC 2012 + ŠKODA Octavia kombi 2.0 TDI BKD 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2008

Příspěvky:

379

Bydliště:

Praha 9

Tento motor žádné vstřikovací čerpadlo nemá. Je to technologie PD(čerpadlo-tryska).

_________________
VW Touran 2.0 TDI CFHC 2012 + ŠKODA Octavia kombi 2.0 TDI BKD 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:24 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.02.2014

Příspěvky:

8

Aha, omlouvám se a děkuju za upozornění. A to vydrží jak dlouho, kdy je "ten správný čas to vyměnit"? Nebo můžete mně informovat, kdy co odchází? Jestli se to tak dá říct? Na co si má člověk dát pozor?

Děkuju


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

bumpkin jak mu můžeš s jistotou napsat že to čerpadlo nemá? Nenapsal o jaký auto se jedná, jestli o výkony 66, 81kW tak má čerpadlo. Jestli o 74, 85, 96kW tak je to PDčko a to čerpadlo nemá. Turbo i čerpadlo většinou poznáš dopředu, neodejdou znenadání i když i to se stává. Turbo začne pískat, padat ti to do nouzáku, bude to žrát olej a nepojede to jak by mělo. Podle vůlí na vrtulce, podle logu, podle toho kolik to žere oleje by se dalo zjistit jak je na tom ale je to takovej hrubej nástřel. Čerpadlo většinou hůř startuje, má hrubej zvuk chodu motoru, čadí to atd. Turbo repas na 96kW stojí cca 10k, to samí se dá říct i o čerpadle na rotačku.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2008

Příspěvky:

379

Bydliště:

Praha 9

V názvu tematu je 96kw.

_________________
VW Touran 2.0 TDI CFHC 2012 + ŠKODA Octavia kombi 2.0 TDI BKD 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Vidíš toho jsem si nevšiml sorry :D

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2008

Příspěvky:

379

Bydliště:

Praha 9

Myslím,že když si tazatel trochu pročte zdejší fórum,najde odpověď na svůj dotaz. Životnost komponentů tohoto motoru se hodně různí a je samozřejmě závislá na tom,jak se k motoru kdo chová a jak zanedbává,či šetří na údržbě. Moje vlastní zkušenost je taková:Auto jsem koupil se 110tis.,nechal chipnout na 130kw a nyní mám najeto necelých 200tis. Turbo měněno,protože houkalo,jako sova. Do vstřikování jsem zatím nemusel lezt,pouze jsem napružoval kontakty na vstřikovačích.K tomu měněn vlnovec výfuku a kotva alternátoru.
Přeju hodně štěstí při výběru,protože dneska už koupit kousek s nájezdem pod 200tis bude hodně velká náhoda.

_________________
VW Touran 2.0 TDI CFHC 2012 + ŠKODA Octavia kombi 2.0 TDI BKD 2010


Naposledy upravil bumpkin dne 21.02.2014 23:05, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2014 22:30 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.02.2014

Příspěvky:

8

Děkuju za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 11.02.2014 11:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Bumpkin: Ta poslední věta je optimistická... Dneska je totiž oříšek koupit B5,5 Passata co má pod 500tis km (myslím reálného nájezdu před stočením, nekoukejte všichni na tachometr a Cebii :roll: ). Nehledě na to že spousta aut se stočí několikrát... Dál to nebudu rozebírat ale ta naše česká najivita mě pořád fascinuje... :good:

Přesně proto se taky nedá říct kolik co vydrží. Samozřejmě to záleží na tom jak se k tomu kdo choval, ale NIKDY nezjistíte na celých 100% kolik to auto má skutečně najeto. Takže na tacho se na 12let starým autě každýmu vesele směje 150-220tis km ( :laugh: ) ale v reálu to bude 450tis + a vyjímkou nebudou ani nájezdy okolo 800tis km. Jen o tom nevíte a nejhorší na tom je že si to nehodláte připustit. Jenže to tak je. A pak se někdo diví že mu odešli PD vstřiky, že mu odešel tandem, že turbo je v pytli, motor má horší kompresi a pořád dokola...

Ono totiž turbo vydrží na sériovém motoru i se špatným zacházením hromadu km - svědčí o tom třeba služební dodávky, kdy koupí funglovku auto, řidiči s tím jezdí jako největší prasata, k turbu žádná úcta ale vydrží 300tis km (což najedou maximálně za dva - tři roky s přehledem), i víc. Se správným zacházením by vydrželo jednou tolik :wink: Však taky v odborných článkách se dočtete, že při správném zacházení turbo vydrží takový nájezd co motor (ale to by zase muselo být jako v bavlnce protože tyhle naše PD reálně najedou 1mil km bez opravy motoru jako takového) - opět opakuju, myslím reálný nájezd, nekoukat na stav tachometru :good: :drinks:

Proč taky myslíte, že se do info letáčků v bazarech a do kupních smluv píše doslovný text: "stav tachometru" ? A né: "automobil má najeto" ? protože je to právní ochrana prodejců aby smlouva na tomto základě nebyla vypověditelná. Stav tachometru je totiž to co je na tachometru, neříká nic o tom kolik má mít skutečně auto najeto :wink:

Čecháčství zdar 8)

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 13.02.2014 12:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

10223

Bydliště:

Haná :-D

Moje 96ka má najeto cca 370.000, turbo jsem měnil za repas od Andreho (www.turbosport.cz má spoustu kladných referencí) před dvěma lety (cca 320.000), vstřiky jsou všechny snad ještě původní.

_________________
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

_________________
ROCK-PAPER-SCISSORS-LIZARD-SPOCK


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 13.02.2014 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.05.2009

Příspěvky:

195

Bydliště:

Žďár nad Sázavou

je to ruzne kus od kusu nedávno jsem měl na dílně passata 96kw PD nějakej ro 2004 který teda na venek ne moc pěkný omlácený ze všech stran světla vysvícený ale na tachometru (což mě překvapilo) měl nějakých 970 000km majitel to má od funglovky jako služebák a nechal si dělat rozvody a podotýkám že motor v zimě chytnul na brnknutí nic v něm nemlátilo a dle info od něj měnil akorát dvakrát turbo nápravu brzdy a rozvody ale jak říkáte kolikrát mě uplně fascinujou auta 15let starý který mají na budíkách 180tis a mlátí v nich jak ve starý škatuli :D

_________________
VW Passat B6 1.9TDi 96kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 13.02.2014 23:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Recius: Tady vidíš jak to je :good:
Já jsem zase měl JEDNOU v životě tu čest vidět B5ku prvního majitele od funglovky, která měla najeto poctivých POUHÝCH tuším 350 000km. A nestačil jsem valit bulvy jak to auto bylo zachovalý 8O Teda né zachovalý, dalo by se říct že podle ostatních jak sám píšeš co mají na tacho 180 tis km, tak tohle bylo ve stavu jako kdyby právě sjelo z linky :good: Tak jsem si jen řekl- vidíš jak jsme všichni oklamaný stavem podle stočených tachometrů a přitom auto co má skutečných 350tis je jako funglovka...

A mimochodem turbosport.cz nemá jen spoustu kladných referencí, ale za sebe si troufám říct že to je nejkvalitnější firma přes turba v týhle republice :good:

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 14.02.2014 12:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Přesně tak, táta měl vectru C kupoval jí s 11000km jako předváděčku, když šla pryč tak měla skor 350000km, původní turbo, původní vstřikovací čerpalo, jen spojka byly měněná a uvnitř nic ošmatanýho.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW
PříspěvekNapsal: 14.02.2014 13:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.08.2012

Příspěvky:

509

Bydliště:

okolo Prahy

Jojo, o tom to je :drinks: A ty naše Pašštiky pod půl míče mít nebudou :laugh:

_________________
Passat B5,5 1,9TDI 96kw AVF+ hybrid Andre, větší cooler, vedení 60mm, výfuk 76/55mm, lamela HDS, SW GaragePower- 198PS, 495Nm
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw + GT2056V + SW CampPerformance- 200PS, 492Nm


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group