Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 15.03.2014 16:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2013

Příspěvky:

28

ahoj nechal sem si chipnout audi a4 1,9tdi 81kw rv.98 a nejel mi chip...dal mi tam diodu mylsim 1n4007 a jelo to krasne jen to trosku kouri a v nicukych otackach cuka....rikal ze vaha vzduchu nedava nakych 1200(nevim ceho tlaku,omu?nwm) proto ta dioda...poradi me nekdo jak tam tu diodu dat(protoze mi ji vzal ze si mam koupit) a jak vyresit to cukani???diky moc...kdyz tak u obrazky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 15.03.2014 17:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Kup novou váhu místo diody, na delší ježdění to je prasárna. Cuká to protože ti to tam nasype naftu ale neni tam vzduch. Máš zaslepený EGRko?

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 15.03.2014 20:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2013

Příspěvky:

28

nene nemam jak to mam udelat???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 15.03.2014 20:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2013

Příspěvky:

28

tady jak ej ta mala hadicka to mam zaslepit??a jak nejlip??sroubek a obalit paskou??


Přílohy:
img-1675-2071470586203676777.jpg
img-1675-2071470586203676777.jpg (97.55 KiB) Zobrazeno 841 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 16.03.2014 12:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9502

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Diodu bez zaslepeného EGR používat nemůžeš. :P
Apropo to na obrázku není Egr z tvého auto, že? Chcípklapku totiž AFN nemá.
Abys měl jistotu, že není ani trošku průchozí ventil, je třeba dát plnou podložku mezi EGR a sání. Zaslepením samotné hadičky sice zamezíš otvírání ventilu, ale pokud je zadělaný od sazí, nemusí plně dolíhat a bude propouštět.
Každopádně to cukání je tím, že máš diodu a funkční EGR.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 2.0 16V Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 21.03.2014 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1655

Bydliště:

Praha-západ

TomasG3 píše:
ahoj nechal sem si chipnout audi a4 1,9tdi 81kw rv.98 a nejel mi chip...dal mi tam diodu mylsim 1n4007 ...

Wtf? :roll:
Co to má bejt? Jakože sis to nechal chipnout (a v klidu zaplatil za "úpravu", která se nijak neprojevila :? - nebo co kuwa znamená "nejel mi chip"? Co nějaká reklamace? Co to je vůbec za "chcip"? ) od člověka, co ti tam cpal diodu bez zaslepenýho egru? A bylo pro něj neúnosný ti tu korunovou součástku nechat? (ono je to lepší :mrgreen: ) No potěš... pak se nemaj s*át i tyhle držáky ... :kto:
Za co to auto trestáš? Nebo ten "úpravce" tebe? :sorry:
Za neznalost? (těch 1200 bude myšleno mg vzduchu za zdvih, samozřejmě odvozeno od napěťový úrovně na výstupu váhy, která ten vzduch samozřejmě neni schopná "přímo zvážit", proto se to odvozuje od jinejch známejch veličin ... )

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 25.03.2014 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

No musel to bejt nějakej umělec

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 25.03.2014 11:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.03.2010

Příspěvky:

161

Bydliště:

Moravskoslezský kraj

Já mám místo váhy diodu a k tomu chip a vše funguje jak má (+ sprinty). Ale taky jsem si ten chip nechal dělat až po tom co jsem dal diodu (ne opačně).

_________________
PASSAT B5 -> FOCUS 2.5 ST


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
PříspěvekNapsal: 25.03.2014 13:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1655

Bydliště:

Praha-západ

no pokud je ta úprava co k čemu (zohledňuje absenci MAF, což se rovná de facto MAFF OFF, tj. obvykle asi "přesměrování" na MAP), tak je tam i ta dioda zbytečná (je taky možnost posunout limity MAF "na míru" průběhu - s diodou konstantnímu a ve vyšších točkách klesajícímu, ale to je "jen" vyšší level "oblbování" řj a ve vyšších nadmořskejch vejškách to může bejt pro turbo dost záhul i přes funkční čidlo atm.tlaku ... ), tak jako tak tim přijdeš o zpětnou vazbu např. co do netěsností v sání (EGR máš počítam zaslepenej) a pokud ten čip neni jen mírnej (ještě s nějakejma rezervama), určitě bych byl pro dvojí kontrolu (což se vzhledem k životnosti váhy vzduchu dá řešit třeba i druhym MAP s měřením teploty vzduchu, i když s tim se musí počítat už trochu jinak, popř. to řešit se zohledněním diferencí (pod-/)tlaku/teploty v různejch částech sání, čimž by se v extrému dala i přesněji - než jen s MAFF - kontrolovat propustnost samotnýho vzduch. filtru, popř. popustit uzdu dle náporu vzduchu při vyšších rychlostech, atd. ...)
btw. mam taky diodu a adaptivně trochu přiškrcený čerpadlo (otevřenější přepad) a až na některý situace vyžadující víc přemejšlení nebo krocení nohy na plynu je to super, zátah lineárnější a s rozumem spotřeba i pod 5l (párkrát jsem se dostal i ke 4l, ale to už je courání a absence egru se projeví na rychlejším ochlazování motoru)

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group