Stránka 1 z 1
Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 15.03.2014 15:51
od TomasG3
ahoj nechal sem si chipnout audi a4 1,9tdi 81kw rv.98 a nejel mi chip...dal mi tam diodu mylsim 1n4007 a jelo to krasne jen to trosku kouri a v nicukych otackach cuka....rikal ze vaha vzduchu nedava nakych 1200(nevim ceho tlaku,omu?nwm) proto ta dioda...poradi me nekdo jak tam tu diodu dat(protoze mi ji vzal ze si mam koupit) a jak vyresit to cukani???diky moc...kdyz tak u obrazky
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 15.03.2014 16:43
od Sedlo01
Kup novou váhu místo diody, na delší ježdění to je prasárna. Cuká to protože ti to tam nasype naftu ale neni tam vzduch. Máš zaslepený EGRko?
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 15.03.2014 19:02
od TomasG3
nene nemam jak to mam udelat???
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 15.03.2014 19:10
od TomasG3
tady jak ej ta mala hadicka to mam zaslepit??a jak nejlip??sroubek a obalit paskou??
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 16.03.2014 11:02
od majkl1
Diodu bez zaslepeného EGR používat nemůžeš.
Apropo to na obrázku není Egr z tvého auto, že? Chcípklapku totiž AFN nemá.
Abys měl jistotu, že není ani trošku průchozí ventil, je třeba dát plnou podložku mezi EGR a sání. Zaslepením samotné hadičky sice zamezíš otvírání ventilu, ale pokud je zadělaný od sazí, nemusí plně dolíhat a bude propouštět.
Každopádně to cukání je tím, že máš diodu a funkční EGR.
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 21.03.2014 21:52
od FandaTDI
TomasG3 píše:ahoj nechal sem si chipnout audi a4 1,9tdi 81kw rv.98 a nejel mi chip...dal mi tam diodu mylsim 1n4007 ...
Wtf?
Co to má bejt? Jakože sis to nechal chipnout (a v klidu zaplatil za "úpravu", která se nijak neprojevila
- nebo co kuwa znamená "nejel mi chip"? Co nějaká reklamace? Co to je vůbec za "chcip"? ) od člověka, co ti tam cpal diodu bez zaslepenýho egru? A bylo pro něj neúnosný ti tu korunovou součástku nechat? (ono je to lepší
) No potěš... pak se nemaj s*át i tyhle držáky ...
Za co to auto trestáš? Nebo ten "úpravce" tebe?
Za neznalost? (těch 1200 bude myšleno mg vzduchu za zdvih, samozřejmě odvozeno od napěťový úrovně na výstupu váhy, která ten vzduch samozřejmě neni schopná "přímo zvážit", proto se to odvozuje od jinejch známejch veličin ... )
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 25.03.2014 10:19
od Sedlo01
No musel to bejt nějakej umělec
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 25.03.2014 10:37
od iNter
Já mám místo váhy diodu a k tomu chip a vše funguje jak má (+ sprinty). Ale taky jsem si ten chip nechal dělat až po tom co jsem dal diodu (ne opačně).
Re: Chip+Vaha Vzduchu+Dioda
Napsal: 25.03.2014 12:06
od FandaTDI
no pokud je ta úprava co k čemu (zohledňuje absenci MAF, což se rovná de facto MAFF OFF, tj. obvykle asi "přesměrování" na MAP), tak je tam i ta dioda zbytečná (je taky možnost posunout limity MAF "na míru" průběhu - s diodou konstantnímu a ve vyšších točkách klesajícímu, ale to je "jen" vyšší level "oblbování" řj a ve vyšších nadmořskejch vejškách to může bejt pro turbo dost záhul i přes funkční čidlo atm.tlaku ... ), tak jako tak tim přijdeš o zpětnou vazbu např. co do netěsností v sání (EGR máš počítam zaslepenej) a pokud ten čip neni jen mírnej (ještě s nějakejma rezervama), určitě bych byl pro dvojí kontrolu (což se vzhledem k životnosti váhy vzduchu dá řešit třeba i druhym MAP s měřením teploty vzduchu, i když s tim se musí počítat už trochu jinak, popř. to řešit se zohledněním diferencí (pod-/)tlaku/teploty v různejch částech sání, čimž by se v extrému dala i přesněji - než jen s MAFF - kontrolovat propustnost samotnýho vzduch. filtru, popř. popustit uzdu dle náporu vzduchu při vyšších rychlostech, atd. ...)
btw. mam taky diodu a adaptivně trochu přiškrcený čerpadlo (otevřenější přepad) a až na některý situace vyžadující víc přemejšlení nebo krocení nohy na plynu je to super, zátah lineárnější a s rozumem spotřeba i pod 5l (párkrát jsem se dostal i ke 4l, ale to už je courání a absence egru se projeví na rychlejším ochlazování motoru)