Stránka 1 z 2

Vyřešeno smazat

Napsal: 21.03.2014 23:40
od Rostakub
Zdravím,
když startuju, tak se ozve jakoby klepání z prostoru motoru. Je možné že by to dělalo zavěšení motoru? Dělá to jen než se nastartuje. Jinak vše šlape jak má. Jízda perfekt, žádné pazvuky nic, zkrátka jen než motor chytne
Nic jného mě nenapadá než ty silent. motoru. Měnili jsme spojku ta maká skvěle. Klepne to jen při strartu. tak mě napadlo jestli jsme motor správně zavěsili.

Vyřešeno smazat

Napsal: 22.03.2014 12:29
od M@ty
Tak to ti takhle na dálku nepovím. Nějak mě nenapadá důvod proč by se cokoliv ozývalo jen při startu a třeba při chcípnutí ne.

Zkus něčí další názor až si to poslechne. Víc očí víc vidí... nebo uší...

Vyřešeno smazat

Napsal: 22.03.2014 20:53
od FandaTDI
no jestli to tak neklepne v žádný jiný situaci (např. při chcípání, což je kolikrát větší otřes), tak bych šel spíš po startéru, ap. ...

Vyřešeno smazat

Napsal: 23.03.2014 22:02
od amavet
neni klepani jako klepani ... dela to kazdy start nebo jen studeny ? to je taky podstatna vec . klepak muze treba vyfuk o cast karoserie , kryci plech vyfuku , hydroluzko , dvouhmota ( i kdyz jste menily spojku menily jste ji i s dvouhmotou ? skontrolovali jste ji poradne ? ) muzou klepat zdvihaka , nez se naplni olejem ... je to siroky pojem klepe po startu

Vyřešeno smazat

Napsal: 24.03.2014 12:45
od FandaTDI
píše při startu/než se nastartuje, i když nějaký upřesnění by to asi stejně zasloužilo, mě třeba "kňučí" startér někdy při studenejch startech pod nulou (bude asi nejen zatuhlej, volnoběžka/pastorek už budou mít nejlepší leta za sebou), ale většinou startuje "normálně" a i když už točí pomaleji, pár let s tim v pohodě funguju (ťuk, ťuk, ťuk ;) )

Vyřešeno smazat

Napsal: 27.03.2014 07:43
od Rostakub
Zkusím upřesnit, je to kovový zvuk který se samozřejmě ozve i při vypnutí klíčku. Jde to odspodu motoru, takže mě napadá zavěšení výfuku a nebo uchycení motoru. Cítím při jízdě chvění jako kdyby něco bylo volně.
Dnes jedu do dílny.

Vyřešeno smazat

Napsal: 27.03.2014 12:18
od Rostakub
Dnes jsem si všimnul, že se motor příšerně třese a při rozjezdu se hodně zvedá. Takže mě napadá špatné zavěšení motoru, vibrace jdou až do kabiny. Před výměnou spojky to nedělalo, takže mechanik opět na něco zapoměl.

Vyřešeno smazat

Napsal: 27.03.2014 15:42
od FandaTDI
tak teoreticky to může bejt i od uložení převodovky, něco někde nedotaženýho, atd. ... může to bejt i chyba mechoše, ale ten tvuj popis je taky na křišťálovou kouli (někdo neslušnější by řekl na vyliž... ;) ), když nejdřív napíšeš
Rostakub píše: zkrátka jen než motor chytne
... Klepne to jen při strartu.
a pak
Rostakub píše:... se samozřejmě ozve i při vypnutí klíčku. ...
;)

Vyřešeno smazat

Napsal: 27.03.2014 20:08
od amavet
muze to klidne byt i dvouhmota . ta vybruje casteji nez hydroluzko .

Vyřešeno smazat

Napsal: 28.03.2014 19:53
od stan vw
Rostakub píše:Před výměnou spojky to nedělalo, takže mechanik opět na něco zapoměl.
podle toho, co pises, bych si tipnul na spatne vystredenou lamelu na pritlacnak, kdyz to pred vymenou nedelalo ...

ja mel neco podobnyho, kdyz jsem auto nastartoval od motoru tlouklo jako kdyby si triskal do zvonu. kdyz jsem auto chcipal, tak to byl zase zvuk, jako kdyz se sype zelezo .... byla to utrzena dvouhmota

nech je to rozebrat a znovu vystredit

Vyřešeno smazat

Napsal: 28.03.2014 20:11
od amavet
spatne vystredena lamela ? co to je zas za blbost ...

lamela se vystreduje jen z duvodu , aby se neposkodila pri montazi prevodovky a aby se hridely prevodovky jednodusse trefil do loziska v v klice . lamela si pri prvnim seslapnuti spojky uvolni a sedne si kam potrebuje .

nechapu co to je za blbost pri vystredeni lamely . zbytecne sundavani a vystredovani lamely , kdyz pri kazdem seslapnuti spojky je lamela volna . kdyby ne , k cemu by tam byla . tudiz vubec nechapu tvuj dodatek na vystredeneni lamely :roll:

a kdyz uz jo , jak se tedy vystreduje lamela ? kdyz pri seslapnuti spojky si sedne jak potrebuje ? :lol: :lol: :lol:

Vyřešeno smazat

Napsal: 07.04.2014 20:59
od Rostakub
amavet píše:muze to klidne byt i dvouhmota . ta vybruje casteji nez hydroluzko .

dvouhmota je nová a ta co tam patří podle vin od LUKu

Vyřešeno smazat

Napsal: 07.04.2014 21:08
od Rostakub
FandaTDI píše:tak teoreticky to může bejt i od uložení převodovky, něco někde nedotaženýho, atd. ... může to bejt i chyba mechoše, ale ten tvuj popis je taky na křišťálovou kouli (někdo neslušnější by řekl na vyliž... ;) ), když nejdřív napíšeš
Rostakub píše: zkrátka jen než motor chytne
... Klepne to jen při strartu.
a pak
Rostakub píše:... se samozřejmě ozve i při vypnutí klíčku. ...
;)
Tak jsem stím byl u kamaráda v dílně (má kanál ) po sundání spodních krytů jsem nastartoval a on byl pod autem. První co bylo, tak si všimnul úplně povolenýho silentbloku .To byl ten kovový buchot při startu, po utažení už žádný zvuk při startu a třes motoru se zmírnil. Ale nyní opět problém, auto jede pěkně, živě ale když je v tahu tak se mi zdá že auto nějak podivně poškubává, jakoby se vlnilo ale třeba do kopce a pak na rovině zase pohoda. Může to souviset se špatně utaženýma siletblokama? Napadlo mě jestli nemůžou být nějak zkřížený, předtím to nedělalo.
Díky

Vyřešeno smazat

Napsal: 24.03.2024 06:24
od Lukasmucha1988
Čau chlapy,mám Passat B5 1.9tdi 66kw..
Před pár dny vše fungovalo ale nedávno při nastartování auta se auto roztřepe má dost divný zvuk ..když nastartují starý traktor tak je o proti mému autu tichý .
Při rozjezdu ti netahne maximální rychlost mě to nepustí víc jak na 60km za hodinu ..
Neví někdo co stim může být?
Děkuji předem za jakékoliv rady

Vyřešeno smazat

Napsal: 24.03.2024 07:52
od srotty
Počítám, že to auto bude mít najeto kolem 300 tis. km. Takže tam už může být špatné cokoliv - čerpadlo, vstřiky, turbo, hadičky...Rada je tedy taková, zajet na diagnostiku a zkontrolovat v měřených hodnotách, jak se motor chová .