Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: turbo b5.5
PříspěvekNapsal: 22.03.2014 11:18 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.12.2013

Příspěvky:

5

Ahoj,mam zvysenej vykon chipem z 96kw na 125kw. Chtel bych jeste vic zvednout vyokn,mohli byste me poradit jak na to? je me jasny ze je potreba turbo chladic a pak asi znovu prechipovat. Ale jaky turbo? nechce se me davat 15tis. Bral bych klidne neaky jety treba z bazosu ale za priznivejsi cenu...Dik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo b5.5
PříspěvekNapsal: 22.03.2014 13:11 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

05.07.2012

Příspěvky:

159

Bydliště:

Karlovice 319

Tak v tomhle směru asi nebudeš mít moc na výběr jestli chceš výkon, musíš si ho zaplatit - sada velkého intercooleru, turbo z ARL případně jiné trysky, ale myslím si že turbo z 96 kw snese i více ale repasované turbo nebude dobrá volba pokud chceš vyšší výkon. A jestli se ti podaří sehnat jeté, je možné, že bude super, ale taky je možné že bude totálně dead, a když si pak spočítáš, kolik tě vyjdou takovéhle pokusy s jetým turbem, měl bys za tu cenu už nové, které ten výkon snese stoprocentně a bude se ten soft dát bez problému odladit. Já zastávám názor, že nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci, ale je to na tobě, určitě je tady více zkušenějších lidí, co ti poradí lépe než já, např. motorpower atd...

_________________
ex Golf III 1.9 TDi Variant 1Z, EGR off, Sprint 764
Golf IV 1.9 TDi PD 74 KW 4motion Variant ATD, EGR off + chip by TDifun 136 HP, 308 Nm

_________________
nástrojář


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo b5.5
PříspěvekNapsal: 25.03.2014 11:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Jestli chceš větší výkon, tak jedině cestou velkých peněz. Sériovej cooler ti ten výkon neuchladí, nehledě na to že nejspíš praskne velkým tlakem, takže FMIC 7k a víc peněz. Spojka to taky nejspíš nepřenese, jak dvouhmota tak lameta, budou s tim mít dost velký problémy. No a nakonec turbo Sériový VAčko ufouká klidně 200HP ale né moc dlouho, protože je už fakt našponovaný. takže nějakej hybrid nebo z ARL. Přestavění VAčka na ARL v turbosportu cca 13k, hybrid do 200HP cca 17k

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group