turbo b5.5

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
magnum10
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 15.12.2013 14:30

turbo b5.5

Příspěvek od magnum10 »

Ahoj,mam zvysenej vykon chipem z 96kw na 125kw. Chtel bych jeste vic zvednout vyokn,mohli byste me poradit jak na to? je me jasny ze je potreba turbo chladic a pak asi znovu prechipovat. Ale jaky turbo? nechce se me davat 15tis. Bral bych klidne neaky jety treba z bazosu ale za priznivejsi cenu...Dik

Uživatelský avatar
musli
Člen klubu
Příspěvky: 175
Registrován: 05.07.2012 13:29
Bydliště: Opava, kousek od centra

Re: turbo b5.5

Příspěvek od musli »

Tak v tomhle směru asi nebudeš mít moc na výběr jestli chceš výkon, musíš si ho zaplatit - sada velkého intercooleru, turbo z ARL případně jiné trysky, ale myslím si že turbo z 96 kw snese i více ale repasované turbo nebude dobrá volba pokud chceš vyšší výkon. A jestli se ti podaří sehnat jeté, je možné, že bude super, ale taky je možné že bude totálně dead, a když si pak spočítáš, kolik tě vyjdou takovéhle pokusy s jetým turbem, měl bys za tu cenu už nové, které ten výkon snese stoprocentně a bude se ten soft dát bez problému odladit. Já zastávám názor, že nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci, ale je to na tobě, určitě je tady více zkušenějších lidí, co ti poradí lépe než já, např. motorpower atd...
ex Golf III 1.9 TDi Variant 1Z, EGR off, Sprint 764
Golf IV 1.9 TDi PD 74 KW 4motion Variant ATD, EGR off + chip by TDifun 136 HP, 308 Nm

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: turbo b5.5

Příspěvek od Sedlo01 »

Jestli chceš větší výkon, tak jedině cestou velkých peněz. Sériovej cooler ti ten výkon neuchladí, nehledě na to že nejspíš praskne velkým tlakem, takže FMIC 7k a víc peněz. Spojka to taky nejspíš nepřenese, jak dvouhmota tak lameta, budou s tim mít dost velký problémy. No a nakonec turbo Sériový VAčko ufouká klidně 200HP ale né moc dlouho, protože je už fakt našponovaný. takže nějakej hybrid nebo z ARL. Přestavění VAčka na ARL v turbosportu cca 13k, hybrid do 200HP cca 17k
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“