Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 30.03.2014 01:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Již delší dobu se potýkám s problémem škubání motoru v tahu.Ponejvíce v režimu prudkého přidání plynu bez podřazení při vyšších rychlostech od otáček v rozmezí 1500 -2000 ot/min.Nad 2000 ot/min problem vymizí.Ne však zcela na 100%pouze jako by auto někdo vzadu jemně semtam přidržel za kouli.Vstřiky přetěsněny,filtry vyměněny,egr zaslepen.Režim jízdy jsem nalogoval,tak jestli by se mi na to tady někdo mrknul a poradil.


Přílohy:
log1.JPG
log1.JPG (234.33 KiB) Zobrazeno 970 krát

log2.JPG
log2.JPG (224.98 KiB) Zobrazeno 970 krát

log3.JPG
log3.JPG (229.25 KiB) Zobrazeno 970 krát



Naposledy upravil viktoska dne 05.04.2014 22:09, celkově upraveno 2
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 30.03.2014 12:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Todle ti nikdo luštit nebude, stáhni si program diesel power viewer, v tom otevřeš ten log a hodíš sem tabulky z toho, je to tam pěkně přehledný

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 30.03.2014 13:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2013

Příspěvky:

462

to ne no ... pak uz je jen sifra mistra leonarda :-D

_________________
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 01.04.2014 15:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Tak už jsem to opravil.Může se na to někdo mrknout?
V logu z diesel poweru se mi otevřela jen kolonka č.1.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 02.04.2014 10:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

všechno špatně zpátky na stromy. Naloguj skupiny 3 a 11, tady neni nic poznat. A hlavně nedělej kilometrovej log, ale najdi si rovinku, dej tam čtyřku, spomal skoro na volnoběžný otáčky, šlápni plnej zapni log a drž to aspoň do 4000ot a furt plnej.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 02.04.2014 13:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Sedlo01 píše:
všechno špatně zpátky na stromy. Naloguj skupiny 3 a 11, tady neni nic poznat. A hlavně nedělej kilometrovej log, ale najdi si rovinku, dej tam čtyřku, spomal skoro na volnoběžný otáčky, šlápni plnej zapni log a drž to aspoň do 4000ot a furt plnej.


Ok díky za radu.Prubnu a dám to sem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 03.04.2014 10:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

766

Bydliště:

Moravskoslezský

Pokud mohu přidat trošku moudra do tohoto tématu.Mám to stejné auto se stejným motorem a měl jsem asi 5 let stejnou závadu :D Stálo mě to asi 100 tis a nakonec to bylo tim kovovým nesmyslem co je nad naftovým filtrem..Někde si to tam přisávalo, ale přitom neteklo ven!! A nebo skus vyčistit sítko v nádrži :)

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 03.04.2014 13:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Danny píše:
Pokud mohu přidat trošku moudra do tohoto tématu.Mám to stejné auto se stejným motorem a měl jsem asi 5 let stejnou závadu :D Stálo mě to asi 100 tis a nakonec to bylo tim kovovým nesmyslem co je nad naftovým filtrem..Někde si to tam přisávalo, ale přitom neteklo ven!! A nebo skus vyčistit sítko v nádrži :)

Díky za reakci.Už jsem o tom taky někde četl,že zlobilo tohle předehřívání paliva.Řešil to snad i tím,že to dal zcela pryč,s tím,že mu to sice nepředehřívá ale že má už konečně klid.Mrknu na to....Ohledně filtru paliva v nádrži...na to se taky určitě podívám ale tam jsem docela skeptický.Pravděpodobnost je dost nízká.
Apropó,jak jsi řešil problém s předehříváním Ty?Vyměnil jsi to anebo nějak přetěsnil?Ona je to taková opičárna,kam vedou hadičky z chladicího okruhu,je to přitěsněné k filtru jedním středovým imbusem.Nevím kudyma by to tam přisávalo.Mám hlavu filtru z motoru AFM 81Kw.Koupit k tomu filtr a zkusit to tam dát,jestli to přestane blbit?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 04.04.2014 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

766

Bydliště:

Moravskoslezský

Řešil jsem to s autorizovaným servisem a ti mi řekli, že je to tam zbytečné.Stejně tak jako byl omyl dávat na 85kw AJM hydraulicky napínak (tlumič kmitů) ma rozvodový řemen,že se to bez něj obejde.Tak jsem dam dal obyčejný naftový filtr z golfa (octavie) a to chlazení jsem odpojil.Ono je to spíše příhřev, protože kdyý se podíváš pořádně,tak je to napojené na chladící kapalinu..Ale přitom ta nafta se v té PD hlavě nahřeje dost!! Takže podtrženo sečteno.Mám tam obyčejný filtr, auto přestalo cukat a jede jako z praku.Mám tam čip na 147koní a ani nezakouří..Takže to je opravdu k ničemu.Já bych viděl hlavní problém v tom, že všechny PD motory od ¨konce roku 1999 mají v nádrži palivové podávácí čerpadlo.Já ho tam ještě neměl.Takže tandemové čerpadlo na motoru,si muselo samo natahovat palivo přes sítko z nadrže, přes hadice a ten složity filtr.Přišel jsem na to tak, že jsem dal čiré hadičky mezi palivový filtr a tandemové čerpadlo..A nesmí tam lítat bublinky..Já jich tam měl opravdu dost a dělalo to přesně co píšeš..Nebylo to potrubím, ale tím debilním chladičo-ohřívačem.Takže proto to ty první PD dělají..Nevychytaný motor.Ten chladič tam nemá co dělat, to stejné s tím čerpadélkem v nádrži a nebo ten tlumič na rozvodech..Prostě se to učili! Jelo to když to 100% těsnilo,ale rokama se to zhoršilo.A u novějších passatu ten problém není (2000-a výš) protože již nemají ten předehřev a hlavně už mají to podavaci čerpadlo v nádrži.Tak není v hadicích podtlak ale přetlak!! Stálo mě to hodně peněz než jsem na to přišel.Nové turbo,vstřiky a skončilo to totalní generálkou...Nakonec to bylo touhle prkotinou...Tímto děkuji HUMLOVI z Diesel poweru, který na to přišel z logu..Že má motůrek žízeň :D

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 04.04.2014 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3095

Bydliště:

Karlovarsko

No já to jen opravím: Chlazení paliva bylo i v AVF / AWX do 2002 a čísla kastle 3B-2-450 000. Samozřejmost už bylo podávací čerpadlo v nádrži.


Přílohy:
Chlazení paliva Etka.jpg
Chlazení paliva Etka.jpg (269.41 KiB) Zobrazeno 991 krát

Chlazení paliva.jpg
Chlazení paliva.jpg (72.65 KiB) Zobrazeno 991 krát

Paliv. filtr.jpg
Paliv. filtr.jpg (702.39 KiB) Zobrazeno 991 krát


_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 05.04.2014 09:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Supr reakce,takže se mrknu,jestli mi vedou dráty do nádrže k čerpadlu.Pokud ne,tak to mám jako ty.Náš pašík je tuším 10.měsíc 2000.Myslím si ale,aniž bych se zatím přesvědčoval fyzicky,že tam čerpadlo mám.Už podle toho,jak to bezproblémově chytne po výměně pal.filtru.U rotačky to trvalo,než si to natáhlo.Tady otočím klíčem,chvilku počkám a cvak,běží.Ten bazmecht podle obrázku tam ale přesně mám.Př.z rotačky 81Kw by tam filtr měl jít bez problému,ne?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 05.04.2014 22:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Obměnil jsem svoje logy v úvodním příspěvku,abych to tady nepřeplňoval nesmysly.Dal jsem logovat trojku a jedenáctku.Přidal jsem ještě třináctku.Snažil jsem se dodržet postup.Snad to bude stačit.Jinak předem díky za reakce.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 06.04.2014 11:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Turbo se chová pěkně, váha nemá už hodnoty nic moc, ale ještě ujde a rozhodně by nezpůsobovala to škubání.

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 06.04.2014 11:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2012

Příspěvky:

45

Sedlo01 píše:
Turbo se chová pěkně, váha nemá už hodnoty nic moc, ale ještě ujde a rozhodně by nezpůsobovala to škubání.

Díky za reakci.Možná to bude taky nedostatkem šťávičky....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
PříspěvekNapsal: 06.04.2014 14:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

jestli tam máš problém s tim výměníkem tak bych se určitě zaměril tam

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group