Škubání v tahu 85Kw tdi PD

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

viktoska
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 11.02.2012 16:33

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od viktoska »

Dneska jsem to zkouknul.Čerpadlo ta mám,předehřev taky.Čerpadlo funguje.Zruším předehřev a uvidím.Pojedu kousek po kousku.

viktoska
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 11.02.2012 16:33

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od viktoska »

Problém vyřešen.Vyměněno tandemové čerpadlo.

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od seabees »

mám motor 1,9 96Kw r.v.01 škube to sebou v rychlosti 115-130 jinak vůbec nic. Kde se na vagu dočtu jestli mi tam jde dost nafty. Předpokládám ale že když nad 130 jede v pohodě že nafty bude dost.

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od Johnyhu »

Kontakty na vstřiku teď se tenhle problém vyřešil v jinym příspěvku.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

viktoska
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 11.02.2012 16:33

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od viktoska »

seabees píše:mám motor 1,9 96Kw r.v.01 škube to sebou v rychlosti 115-130 jinak vůbec nic. Kde se na vagu dočtu jestli mi tam jde dost nafty. Předpokládám ale že když nad 130 jede v pohodě že nafty bude dost.
Na vagu se to asi nedočteš.Ale tandem to nebude,ten to dělá v nízkých otáčkách.

petulák
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 12.07.2010 20:27

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od petulák »

Ahoj,prosím o radu.již dva dny to tady pročítám a stejný problem s řešením nenašel.Nejsem mechoš tak kromně destiček a žárovek tomu zas tak moc nehovím.
Mám pašíka 1,9 tdi 85kw PD AJM 1999 najeto cca 221000
A dělá mi to že nechce jít přesa 3000 otáček. Mám tu takový krátký kopeck de dole dám 3 a plnej do cca 80 a těch cca 3000 to zrychluje a vic ne. Na dálnici jesm na 5 víc jak 130 nedal.Myslím že do nozáku to nejde.
Byl na diagnostice a bez chyb.
Ted už moc nejezdím,větčinou po okreskách kde mu moc nedávám tak možná zaseklý turbo,mechoš mi odpojil váhu vzduchu ale jedeto stejně. Prej když je špatná tak to s odpojenou jede líp. Když sepnu klíček tak v mot.prostoru cvakne-prý to má N75 dělat.
Ono se to postupně zhoršovalo již dřív se mu nechtělo ale šlo to. Ted jsem jel na dovču trochu naloženej a hrůza.Po těch okreskách na rovinkách ve dvou s naloženým kufrem to jede. Cca kolem 2000-2500 otáček 80-100.
Není někdo z Prahy-Kladno kdo se v tom vyzná a pomohl by?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od majkl1 »

Tak pokud ti to jede stejně s odpojenou váhou jako se zapojenou, bude problém zřejmě tady (nebo jeden z několika problémů)
Pokud je váha v pytli, tak je jedno, zda je zapojená nebo odpojená - ECU si v obou případech dosadí náhradní hodnotu. Ale je zase fakt, že by se takto vadná váha měla ukázat v paměti závad (zkrat na plus nebo mínus). Leda, že by nebyla vyloženě ve zkratu, ale dávala tak málo, že se hodnoty od náhradní moc neliší.

Toto je přesně ten případ, kdy bez důkladného logu za jízdy, to bude věštění z kříšťálové koule. Najdi si někoho v blízkosti s diagnostikou a nech udělat log.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

viktoska
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 11.02.2012 16:33

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od viktoska »

petulák píše:Ahoj,prosím o radu.již dva dny to tady pročítám a stejný problem s řešením nenašel.Nejsem mechoš tak kromně destiček a žárovek tomu zas tak moc nehovím.
Mám pašíka 1,9 tdi 85kw PD AJM 1999 najeto cca 221000
A dělá mi to že nechce jít přesa 3000 otáček. Mám tu takový krátký kopeck de dole dám 3 a plnej do cca 80 a těch cca 3000 to zrychluje a vic ne. Na dálnici jesm na 5 víc jak 130 nedal.Myslím že do nozáku to nejde.
Byl na diagnostice a bez chyb.
Ted už moc nejezdím,větčinou po okreskách kde mu moc nedávám tak možná zaseklý turbo,mechoš mi odpojil váhu vzduchu ale jedeto stejně. Prej když je špatná tak to s odpojenou jede líp. Když sepnu klíček tak v mot.prostoru cvakne-prý to má N75 dělat.
Ono se to postupně zhoršovalo již dřív se mu nechtělo ale šlo to. Ted jsem jel na dovču trochu naloženej a hrůza.Po těch okreskách na rovinkách ve dvou s naloženým kufrem to jede. Cca kolem 2000-2500 otáček 80-100.
Není někdo z Prahy-Kladno kdo se v tom vyzná a pomohl by?
Mám taky 85Kw.Turbo je nízkotlakové.To není benzín,kdy zabere cirka na 3000 ot.a tlačí do 4500 ot.Tady zatahuje už od spoda a na 3000 ot. končí.Takže nemůžeš čekat že turbo potáhne do nebeských výšin.Otázka spíš zní,jak se auto chová třebas na dálnici.Můj případ.Auto rozjedu a udržuji ho cirka při rychlosti 140Km/h na 2500 ot.Jakmile přidám plyn,tak lehce zatáhne a auto přidá.Při 150-160 a 3500 ot.a výš už přidává setrvačností ale turbo už nemá účinek.Jestli ale sotva z auta vymáčkneš 130 do mírného kopce,tak bude špatný regulátor anebo turbo bude mít otevřené klapky,Taky bych se mrknul na EGR ventil a příp.ho rovnou zaslepil.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od majrek001 »

udělej log jak už psal majkl1 je x možností kde je problém - od neodostatku podtlaku (tuhne i brzový pedál po více šlápnutí zasebou), váha, zanešený turbo, prasklá membrána v egr atd.

(když kouknu na můj log mého AVF, tak turbo tlačí požadavek od cca od 1900ot - po 4300ot kde trošku už požadavek klesá, takže ti to musí táhnout podobně)

padá ti to do nouzáku?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goodicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 27.09.2013 17:45
Bydliště: Vlčnov

Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD

Příspěvek od Goodicek »

Zdar, když to tady tak čtu, mám s tím taky problém, nicméně jen a pouze pokud jedu na tempomat¨a delší dobu (třeba dálnice) Jinak to nedělá, diagnostika samozřejmě nic. KDyž sem tu naposledy dával kdysi log, tak bylo všechno v pohodě.... Do nouzáku mi to nepadá
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA

VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“