Hydroměnič?
Napsal: 31.03.2014 17:09
Čau klubáci,
měl bych dotaz.. Mám b5ku 2.5tdi, automat, tiptronic, najeto 285000km, už jednou měněná převodovka, dána starší.. Asi tak před měsícem jsem byl v servisu na VAGu a ukázalo mi to tam chybu: Spojka pro přemostění měniče - bez přenosu síly - trvalá závada. Tak se chci zeptat, co s tím. V autě se to projevuje tím, že automat točí motor do otáček a řadí při 2500-3000ot. za studena a při 2000ot normálně při lehkej noze, takže si myslím, že to má nesmyslný poměr otáčky/kvalt. Př. při 110 km/h cca 2100 otáček. Při řazení tiptronikem můžu zařadit pouze 1-2-3-4 a když tam hodím 5 a i drobíček šlápnu na plyn, podřadí se na 4. Ikdyž jedu rychle a automat si tam 5 hodí sám, přepnu do tiptroniku a aniž bych cokoli udělal, jenom šlápnu na plyn (stačí malinko) podřadí na 4. Takže co s tím? Vyměnit hydroměnič nebo v tom bude něco víc?
Díky za radu.
měl bych dotaz.. Mám b5ku 2.5tdi, automat, tiptronic, najeto 285000km, už jednou měněná převodovka, dána starší.. Asi tak před měsícem jsem byl v servisu na VAGu a ukázalo mi to tam chybu: Spojka pro přemostění měniče - bez přenosu síly - trvalá závada. Tak se chci zeptat, co s tím. V autě se to projevuje tím, že automat točí motor do otáček a řadí při 2500-3000ot. za studena a při 2000ot normálně při lehkej noze, takže si myslím, že to má nesmyslný poměr otáčky/kvalt. Př. při 110 km/h cca 2100 otáček. Při řazení tiptronikem můžu zařadit pouze 1-2-3-4 a když tam hodím 5 a i drobíček šlápnu na plyn, podřadí se na 4. Ikdyž jedu rychle a automat si tam 5 hodí sám, přepnu do tiptroniku a aniž bych cokoli udělal, jenom šlápnu na plyn (stačí malinko) podřadí na 4. Takže co s tím? Vyměnit hydroměnič nebo v tom bude něco víc?
Díky za radu.