MAF OFF ?

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

Tak jsem dnes na pašíku 1.9 tdi 81 kw AFN zaslepil egr a dal diodu BAV21.autí bylo před upravou takové línější a mělo docela větší spotřebu.Po projíždce po upravě se mi zdá živejší a spotřebu poznám později,ale hulí jak LOKOMOTIVA :smoke: při sešlánutí plynu na plno.Před upravou bez hulení :) ptal jsem se i na dieselpower foru,ale asi tam moc lidí nechodí :D jako sem.
Přidávám foto před upravou a po.Snad mi někdo řekne,že je to OK.Změnila se skupina 3 třetí okénko .díkes
Přílohy
4097_Bez_zslepky_1_1.jpg
4097_zaslepka1_1.jpg
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od Sedlo01 »

to je jasný že to bude hulit, protože si oblbnul jednotku a ta si myslí že má furt max průtok vzduchu tak tam nasype naftu i když tam ten vzduch ve skutečnosti neni.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

Na to jsem taky myslel,ale ti co dali taky diodu nepíšou,že by to tak kouřilo
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od majkl1 »

Hulí to proto, že už tam nemáš origo soft. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

origo soft ? můžeš to trochu rozvést.Dík
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od majkl1 »

Tak jelikož vidím volnoběžné otáčky a požadavek na množství vzduchu je na max (850mg), tak je možné, že už tam je nějaký chip. Bez váhy pak nefunguje omezení kouřivosti v okamžicích než se "natlakuje" turbo, proto to potom hulí. Ale jen můj dohad :P
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

Nevím o tom,že bych měl čip v autě,ale vše je možné.Předchozí majitel o načipování auta nic neví.Dám diodu pryč a vyčistím váhu.Jsem zvědavý jaká bude požadováná a skutečná hodnota dle VAGU.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

Dnes jsem odstranil diodu a profoukl váhu sprejem na brzdy.Nové foto po vyčištění,ale hodnoty se nějak moc nezměnily :( co vy na to ?
Přílohy
po vyčištění.jpg
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od FandaTDI »

co chceš slyšet (novýho)? Viděl jsem to už na dp fóru a tušil, proč nikdo neodpovídá (taky se mi do toho nechtělo, ještě když vlastně nikdo neví, co chceš slyšet nebo další souvislosti kolem "línější s vyšší spotřebou", což v tvym případě může bejt třeba zanešením turba, když tam řj cpe víc nafty na základě toho softwarově změněnýho požadavku váhy - jakej máš při plný zátěži?)
Stav váhy líp zjistíš taky při plný zátěži, odhadem vypadá dobře, ale třeba to klame právě díky vyšší dávce paliva způsobený zjevně tou "nešikovnou" změnou - slušně řečeno, tipuju to na "plochej nálev", pokud neni ve vyšších ot. taky vyšší a/nebo někdo nezkoušel něco jako sw maf off ;) - požadavku vzduchu na volnoběh, protože s pův. požadavkem by hodnota vstřik. množství podle otáček - 3.pole sk.8 - měla bejt kolem 30(31)mg/R a omezení kouřivosti - 4.pole sk.8 - by se na volnoběhu nemělo moc lišit (a měnit v závislosti na zatížení motoru altíkem, klimou, ap. ) - to je zas jak můžeš vidět ovlivněný "skutečnou" hodnotou váhy (u mě je s diodou na volnoběh omezení kouřivosti 33,6 se stejnou hodnotou "skut.množství vzduchu", tak si řikam, jestli se nedostáváš na "limit průměru dávky", kterej asi bude omezenej i tim, jak ti při takový dávce a otáčkách fouká turbo - svbl, ale může to bejt i jinou jednotkou - já mam GL, atd. )...
S takovouhle úpravou asi potřebuješ špatnou váhu, aby ti to nehulilo :D (jinak s diodou to je vlastně maffoff na druhou :) a to už musí hulit jako bejk a nebude to dělat dobře více věcem ... )
Ideální by samozřejmě bylo dát tam původní sw, ale vzhledem k tomu, co to obnáší, už by rozumnej kvalitní chip např. rovnou s regulerní sw maff off nebyl asi o moc dražší ... třeba ne s odbržděním na válcích, "dolaďováním", apod., ale pokud nejdeš po opravdu výraznějším zvýšení výkonu a chceš u sériovejch komponent nechat aspoň nějakou rezervu, tj. zvýšení řekněme cca 10-20% výkonu, dá se úprava pro danej motor "individualizovat" v podstatě už podle nalogování/zkouknutí stavu motoru a při rozumný výkonový hranici neni potřeba se s tim s*át moc individuálně, když to nebude nějaká plošná úprava od nalejvače, kterej jí používá univerzálně pro všechny 1,9tky, apod. ;) . Ten, kdo tyhle auta/motory zná vč. komponentů to bezpečně upraví i bez brzdy ...
Udělej pár logů a budem chytřejší ;) (př. 1,3,11 ; 3,8,11 , apod. )

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

Dík Fando za vyčerpávajcí odpověď,takovou odpověd jsem očekával.Spotřeba je větší a auto je línější.Nepotřebuji žádný chip a podobné věci.Chtěl bych pokud je tam změněn soft,tak dát tam původní aby auto byla normální seriovka.Pokusím se dát log jak jsi psal 1,3,11 ; 3,8,11.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Uživatelský avatar
galaher
Závodník
Závodník
Příspěvky: 599
Registrován: 27.10.2007 06:52
Bydliště: Slezsko

Re: MAF OFF ?

Příspěvek od galaher »

Tak asi vyřešeno.Byl odpojen zpětný ventil od hadičky podtlaku :baseball: .Po zapojení má pašík bezva zátah.Díkes TDI Drápek.Jen hodil oko na motor a už to našel.Jen vyčistit sání " je fest zasrané " a snad občas při plném plynu nezahulí.Majkl1 měl jsi opět pravdu :drinks: je upravena řídící jednotka motoru.Jen nevím co tam narval.To mi předchozí majitel zatajil.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“