Stránka 1 z 2

log

Napsal: 23.05.2014 20:51
od Stonefield
cuz,
dneska jsem nalogoval naky data, protoze pastika chvilema netahne... ja tam zadny pruser nevidim, tak kdyby nekdo chtel a mel chut se na to mrknout...

Re: log

Napsal: 24.05.2014 00:14
od Sedlo01
se nedivim že tam nic nevidíš když ten log je úplně k hovnu. Naloguj to pořádně a pak se na to můžeme podívat. Návodů jak udělat log je tu určitě šest půlek

Re: log

Napsal: 24.05.2014 19:58
od Stonefield
log je dobrej je vnem kanal 3 i 11 na 3500 akorat jsem to nepromazaval tak je to nekde veprostred. ze ti to nejde v nejakym log viewu je mozny, upravil jsem ho aby byl citelnej v excellu.

Re: log

Napsal: 24.05.2014 20:44
od Stonefield
nejde mi to vratit do puvodniho stavu, tak udelam nakej jinej az to zase nepojede ..

Re: log

Napsal: 24.05.2014 22:55
od Sedlo01
prolítnul jsem to v excelu, ale jestli si ten log dělal v nouzáku tak co čekáš že se tam objeví když tam jsou nějaký defaultní nouzový hodnoty?

Re: log

Napsal: 24.05.2014 22:57
od Stonefield
jak nouzovy hodnoty ?? nechapu

Re: log

Napsal: 24.05.2014 22:58
od Sedlo01
Stonefield píše: tak udelam nakej jinej az to zase nepojede ..
v předchozím příspěvku píšeš todle tak jak to mám teda pochopit?

Re: log

Napsal: 24.05.2014 22:59
od Stonefield
no on to neni tak uplne nouzak... ono to toci normalne klidne do 4500 ale proste vim, ze to umi jet lip... hlave pred 2000 rpm je to takove line, ale jinde nebo tentyz den treba vecer po tom co to trochu vychladne to zase jede lip a ten rozdil je fakt znat.

Re: log

Napsal: 24.05.2014 23:04
od Sedlo01
jo takhle, já to třeba nemám problém v nouzáku rozjet i na 150kmh když je dlouhá rovinka :D
tak až to nepojede tak udělej pořádnej log, na čtyřku od co nejnižších otáček co tě pustí a neupravuj to v log view mi to přijde přehlednější

Re: log

Napsal: 24.05.2014 23:07
od Stonefield
no dnes jsem zkousel tdi graph a vyhodil na me -> predstih mimo povolenou hodnotu, tak mozna problem bude jinde nez u turba nebo vahy

Re: log

Napsal: 25.05.2014 00:24
od Sedlo01
je to možný, seřiď ten předvstřik a pak se uvidí co dál. Ale ten by to dělal pořád a né jen někdy, hlavně bys to poznal na spotřebě a možná i kouřivosti, podle toho jak by to bylo rozhozený

Re: log

Napsal: 25.05.2014 15:33
od Stonefield
tak dnes to zrovna jelo paradne, log jsem delal abych zkusil ten log view, ale jak rikam dneska to jelo perfektne, zatah uz od spoda.
prikladam screen z tdi graphu.
Jak takove serizeni predvstriku na vp44 probiha? Na audiklubu jsem cetl ze se musi hnout cerpadlem... to asi nebude delat kde kdo, ze?

Re: log

Napsal: 25.05.2014 15:43
od Sedlo01
povolíš šrouby na čerpadle a ťukáš do něj,pohybuje se s nim o desetinky mm. Na jednu stranu se přidává a na druhou ubírá, uděláš to v klidu doma sám, neni to těžký. Ale který šrouby to jsou ti neřeknu, nikdy jsem to nezkoumal. Když tu pohledáš tak to určitě najdeš, majkl1 tu nedávno myslim psal že to seřizoval

Re: log

Napsal: 26.05.2014 11:17
od majkl1
Tak jednak se V6 na TDI-grafu nedělá, ten je pro čtyřvaly.
- zákl. nastavení kanál 4 pozice - ideální hodnota je 1.8 st ATDC za předpokladu, že je čerpadlo přesně postaveno na přípravky vůči klice + vačky.
Haprování předvstřiku je způsobeno - zavzdušňování, voda v naftě, vadný řídící vstřik, snímač na klice, přesuvník v čerpadle.

Re: log

Napsal: 26.05.2014 19:08
od Stonefield
1.8 na volnobeh? :((