Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: únik oleje
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 12:03 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.04.2014

Příspěvky:

9

Bydliště:

BRNO

Zdravím potřebuju radu, a předem se omlouvám že jsem založil nové téma, jsem na tel a není možné přojíždět všechna vlákna :( mám prase 1.9TDI PD 2002 74KW - začal mi z ničeho nic prosakovat olej v místech podběhu (blatníku) na levé straně u řidiče, jde o to že tam skrz motor dolů není nic vidět, myslím si že je tam intercooler nebo cosi takového :) ale nevím zda z něho může kapat olej...nikde jinde nejsou známky po úniku, motor jinak relativně čistý, tak prosím napište mi možnosti co to může být a já se podle toho zařídím. Samopzřejmě je to nejhorší když dojedu domů - olej je rozehřátý tedy řitčí...pak kapat skoro přestane.
Druhá věc - při zatáčení volantem mi passat kvílí jak postřelenej kanec, při plném rejdu občas malinký kopanec do volantu (zase pouze jen na místě, při parkování, při studeném motoru hlavně) - odešlo servo? čerpadlo? řemeny? posilovač? není kapalina?
děkuji za případné odpovědi.

_________________
VW PASSAT Variant 3BG 1.9TDi PD 74KW B5.5
°°Pumpe-dýze komfortlájn°°
___________________
EX - VW VENTO 1H2 1.9TDi 66KW
°°kastle shnila motor jezdí dál°°


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 12:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Ano v levém př. rohu pod nárazníkem je cooler. Pravděpodobně budou hadice sání i cooler obalené směsí oleje a prachu. Pokud nemáš v cooleru a v hadicích sání díru, tak bych to jen očistil. Kňučící servo může mít za následek nefunkční přepouštěcí ventil na výtlaku čerpadla a určitě zkontroluj množství a stav náplně. Určitě v případě znečištění vyměnit. Já to udělal i s proplachem (stačily mi 2l nového oleje G 004 000).

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 12:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

271

Knučící servo - jako první se podívej na volnoběžku alternátoru.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 13:42 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.04.2014

Příspěvky:

9

Bydliště:

BRNO

a o jaký olej tedy jde když je relativně čistý? tedy ne jako motorový ten bývá černý že? a to že je to obalené prachem a nečistotou zapříčiní kapání oleje? no pokusím tedy očistit všechny hadice co uvidím a snad narazím aj ty o kterých píšeš :D :D
jinak díky za radu, snad tady najdu někde kde je volnoběžka altíku :D holt nejsem motorovej tip :D no příjdu si jako uplná lama :D
a co by mohlo být s volnoběžkou? nutný servis?

_________________
VW PASSAT Variant 3BG 1.9TDi PD 74KW B5.5
°°Pumpe-dýze komfortlájn°°
___________________
EX - VW VENTO 1H2 1.9TDi 66KW
°°kastle shnila motor jezdí dál°°


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Tak vadna volnobezka alternatoru bude spis cukat s rizenim pri otaceni volantem. A remen spis popiskava. Kdezto ty to popisujes ze vytocis rejd a servo zacne rvat. Volnobezka jde vyzkouuset, ale musi se povolit remen. Pak s ni staci rukou zatocit - na jednu stranu zabira i s altikem, na druhou se protoci. Olej v servu musi byt ciry, ne zakaleny, cerny. Bud mas original oranzovy G 002 000 popr. zeleny G 004 000 nebo cerveny Dextron II. Menil bych zase za ten co tam mas, at se to zbytecne nemicha. Ten ventil na vystupu serva se musi hybat kdyz na nej necim hubenym zatlacis.
U hadic sani hlavne mrkni zda neuslysis syceni a podle toho nenajdes diru nebo prasklinu. Jinak olej se tam dostava odvetranim bloku a neco pusti i turbo.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 23:37 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.01.2014

Příspěvky:

209

Bydliště:

Vysoké Mýto

Zkus tu hadici od coleru odpojit a ten olej z něho vypustit . Můžeš dát i nové těsnění cca 80kč jedno . Nebo ti mohlo vytéci levé uložení motoru . Ten olej z něho je trochu do fialova .

_________________
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003

Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
tel. 604310143


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 03.07.2014 06:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.08.2011

Příspěvky:

34

Seš si jistej že je to motorac? Podle toho co popisuje je v háji hydro olej, je moc starej, při zátěži a přehřátí zpění,začne vrzat servo, nabyde na objemu a začne vytikat prez odvetravaci šířku ve vicku nadobky. Zkus se na to mrknout


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 03.07.2014 08:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8569

taky bych tipival že to je olej se serva ale kdyby unikal olej zz nádobky tak by si toho všimnul že je nadobka ulita od oleje

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 03.07.2014 10:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

271

Ta volnoběžka se projevuje různě, mně třeba auto jelo normál, bez zvuků, studený to bylo OK, jak se ohřálo, při vytočení volantu to cukalo jen někdy, v plným rejdu to řvalo... Řemen se pro kontrolu povolovat nemusí, vem si plochej šroubovák, na zdechlým motoru opatrně zkus otočit v altecu chladícíma lopatkama, musí na jednu stranu jít otočit a nadruhou ne....
U mě to byla jen ta volnoběžka, se servem jsem nic nedělal.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 03.07.2014 11:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.08.2011

Příspěvky:

34

Volnobezka a únik oleje a vrzaní serva? no nechám se překvapit


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 10:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

271

Volnoběžka má souvislost jen s tím servem, to že chčije olej z těch spojů hadic je tím, že jste všichi úspory a nechce se vám vyměnit ty těsnění za pajdu kus :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 12:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Já je měnil (všech sedm) a stejně to u IC prosakuje. Jo a cena je cca 75,- Teď montuju odlučovač a odvětrání bloku jde mimo sání. A bude po oleji...

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.02.2010

Příspěvky:

271

Taky se na to chystám. Ono je možný, že jak se to tam tlakováním mele, tak jsou už poškozený ty vnitřní plochy a tak dokonale to už pak netěsní :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 18:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3081

Bydliště:

Karlovarsko

Ten hliník asi ne, ale prostě to netěsní na 100% a olej se dostane ven. Já to vyřešil takto :


Přílohy:
DSC03886.JPG
DSC03886.JPG (643.44 KiB) Zobrazeno 641 krát

DSC03890.JPG
DSC03890.JPG (633.75 KiB) Zobrazeno 641 krát


_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: únik oleje
PříspěvekNapsal: 05.07.2014 00:43 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.01.2014

Příspěvky:

209

Bydliště:

Vysoké Mýto

Je tak , pryč s olejem , horní je varianta bez chladiče NM. To dolní , co má M@ty je na AVF s chladičem NM . :drinks:


Přílohy:
IMAG0149.jpg
IMAG0149.jpg [ 22.79 KiB | Zobrazeno 630 krát ]
IMAG0147.jpg
IMAG0147.jpg [ 24.96 KiB | Zobrazeno 630 krát ]
IMAG0431.jpg
IMAG0431.jpg [ 25.64 KiB | Zobrazeno 628 krát ]
IMAG0432.jpg
IMAG0432.jpg [ 16.25 KiB | Zobrazeno 628 krát ]

_________________
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003

Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
tel. 604310143
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group