Přibývání oleje v motoru (ne emulze)
Napsal: 05.07.2014 20:24
Čau,
mam zase problém. VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B6) [10/00-08/05] 1.9 TDI (1896ccm/74kW/101HP) [11/00-05/05] AVB
Začalo to tím, že odešlo turbo, všechen olej vyházelo do výfuku. Namontováno repasované turbo a výměna oleje. Pro jistotu kontroluji olej ,zda je vše O.K. a koukám že mě přibylo 3 decy oleje (ne emulze , voda v nádžce O.K.) najel jsem cca 700 km.
Co s tím ????
Já už jsem z auta na mrtvici
Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy
- nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy
začal se klepat motor a otáčky 800 žádné kolísání
- oprava hlavy sedel vstřiků a rovnou zabroušení ventilů
klepání se krapet uklidnilo ,ale nic moc
- oprava nový dvouhmotý setrvák , takže celá sada se spojkou a ložiskem
klépání ustalo klídek super , ale po čase cca 8 000 km odešlo turbo vis nahoře
- repas turba a výměna oleje teda toho oleje co zbyl (teď když jedu za mnou není vidět kam se hrabe naložená TATRA)
doufám že jsem si už vybral
a to tankuji jen naftu z AGIP a BENZINA + aditiva
předtím jsem měl
VOLKSWAGEN PASSAT Variant (32B) [08/80-06/89] 1.6 (1588ccm/55kW/75HP) [08/80-03/88]
- jen jsem tankoval benzín držák kastle K.O. tak jinej model
VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) [02/88-12/97] 1.9 TD (1896ccm/55kW/75HP) [03/91-08/96]
- jen jsem tankoval naftu z ONO tu bio nejlevnější , taky držák časem kastle FLINSTOUNOVI nebylo za co nadzvednout kolo.
a teď tento Passat a nevím kam dřív nacpat prachy
snad už si vybral, zatím to vypadá kdybych jezdil taxíkem jsem na tom lépe
mam zase problém. VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B6) [10/00-08/05] 1.9 TDI (1896ccm/74kW/101HP) [11/00-05/05] AVB
Začalo to tím, že odešlo turbo, všechen olej vyházelo do výfuku. Namontováno repasované turbo a výměna oleje. Pro jistotu kontroluji olej ,zda je vše O.K. a koukám že mě přibylo 3 decy oleje (ne emulze , voda v nádžce O.K.) najel jsem cca 700 km.
Co s tím ????
Já už jsem z auta na mrtvici
Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy
- nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy
začal se klepat motor a otáčky 800 žádné kolísání
- oprava hlavy sedel vstřiků a rovnou zabroušení ventilů
klepání se krapet uklidnilo ,ale nic moc
- oprava nový dvouhmotý setrvák , takže celá sada se spojkou a ložiskem
klépání ustalo klídek super , ale po čase cca 8 000 km odešlo turbo vis nahoře
- repas turba a výměna oleje teda toho oleje co zbyl (teď když jedu za mnou není vidět kam se hrabe naložená TATRA)
doufám že jsem si už vybral
a to tankuji jen naftu z AGIP a BENZINA + aditiva
předtím jsem měl
VOLKSWAGEN PASSAT Variant (32B) [08/80-06/89] 1.6 (1588ccm/55kW/75HP) [08/80-03/88]
- jen jsem tankoval benzín držák kastle K.O. tak jinej model
VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) [02/88-12/97] 1.9 TD (1896ccm/55kW/75HP) [03/91-08/96]
- jen jsem tankoval naftu z ONO tu bio nejlevnější , taky držák časem kastle FLINSTOUNOVI nebylo za co nadzvednout kolo.
a teď tento Passat a nevím kam dřív nacpat prachy
snad už si vybral, zatím to vypadá kdybych jezdil taxíkem jsem na tom lépe