Stránka 1 z 2

Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 05.07.2014 20:24
od Venca 1
Čau,
mam zase problém. VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3B6) [10/00-08/05] 1.9 TDI (1896ccm/74kW/101HP) [11/00-05/05] AVB
Začalo to tím, že odešlo turbo, všechen olej vyházelo do výfuku. Namontováno repasované turbo a výměna oleje. Pro jistotu kontroluji olej ,zda je vše O.K. a koukám že mě přibylo 3 decy oleje (ne emulze , voda v nádžce O.K.) najel jsem cca 700 km.
Co s tím ???? :evil: :evil: :evil: :evil:

Já už jsem z auta na mrtvici :evil: :evil:
Před rokem jsem ho koupil takže základní opravy
- nový rozvody,kotouče, destičky a letní gumy
začal se klepat motor a otáčky 800 žádné kolísání
- oprava hlavy sedel vstřiků a rovnou zabroušení ventilů
klepání se krapet uklidnilo ,ale nic moc
- oprava nový dvouhmotý setrvák , takže celá sada se spojkou a ložiskem
klépání ustalo klídek super , ale po čase cca 8 000 km odešlo turbo vis nahoře
- repas turba a výměna oleje teda toho oleje co zbyl (teď když jedu za mnou není vidět kam se hrabe naložená TATRA)
doufám že jsem si už vybral :evil: :evil: :evil:
a to tankuji jen naftu z AGIP a BENZINA + aditiva

předtím jsem měl
VOLKSWAGEN PASSAT Variant (32B) [08/80-06/89] 1.6 (1588ccm/55kW/75HP) [08/80-03/88]
- jen jsem tankoval benzín držák kastle K.O. tak jinej model
VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) [02/88-12/97] 1.9 TD (1896ccm/55kW/75HP) [03/91-08/96]
- jen jsem tankoval naftu z ONO tu bio nejlevnější , taky držák časem kastle FLINSTOUNOVI nebylo za co nadzvednout kolo.
a teď tento Passat a nevím kam dřív nacpat prachy :cry: :cry:
snad už si vybral, zatím to vypadá kdybych jezdil taxíkem jsem na tom lépe :evil: :evil: :evil:

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 05.07.2014 21:04
od M@ty
Pokud ti pribyva olej, tak vadne tesneni vstriku nebo tandem. Vetsinou to delaji protekajici vstriky. Kdyz ti to delali davali novou sadu tesneni vstriku?

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 05.07.2014 21:19
od Venca 1
Čau,
novou sadu u vstřiků nevím no, ale vím že jsem je vyzvedával u Boshe kde ty střiky čistil ultrazvukem.
V pondělí mu cinknu na tu sadu
Prosím tě co je tandem ? :sorry: doufám že nestojí ranec :158:

Dík

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 05.07.2014 21:26
od M@ty
Tandemove cerpadlo. Vstrikovaci cerpadlo a zaroven vyveva podtlaku. Je na hlave motoru na druhe strane nez rozvodovy remen. Pri pohledu zepredu je mezi hlavou motoru a pozarni prickou. Ale u tebe je vetsi pravdepodobnost s prosakovanim nafty pres vstriky. Pokud by to byla pravda je to na reklamaci. Vstriky mohli prijit z repase a nemuselo se pod ne dat nove tesneni. Nebo to nesedi.

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 05.07.2014 21:53
od Venca 1
Dík zavolám mu , ale na ty vstřiky jsem nalítal cca 8 000 km co to bylo dělané, je to rok.

A taky nevím co teď s olejem, když je říznutej z naftou ???
Jsou to cca 3-4 decy. Nad horní ryskou 6-8 mm.
Zítra zkusím krapet oleje odsát na horní rysku.

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 05.07.2014 22:57
od M@ty
No pokud je naredeny naftou, tak nebude moc dobre mazat. Urcite bych odstranil pricinu a moc s tim do te doby nejezdil. Ani pro motor a ani pro turbo to nebude nic dobreho.

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 06.07.2014 10:59
od d.d.t33
ja tedy mam nad riskou temer pulcentak ale jen diky pitomcum v servisu ze neodhadli kolik maji dolit jinak bych to hlidal ale treba ,me nepribylo po 10tkm ani mm na oleji ale mam porad v tom prohybu na merce nad max az do toho zlomu :sorry:

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 06.07.2014 12:31
od Venca 1
přes měrku, jsem vysál cca 250 ml.

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 06.07.2014 12:37
od Venca 1
Cena tandemového čerpadla na hlavě ???
Není někde schéma palivové soustavy u tohoto motoru?

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 06.07.2014 17:42
od Venca 1
tak už, jsem snad našel :yahoo: :yahoo:
jediné co nechápu, kde se vytváří vysoky tlak paliva ??? (nebo se pletu)
toto čerpadlo podle napojení hadiček se tváří, tak na tlakování sifonu :158: :158: :158:

Napsal: 07.07.2014 15:16
od Venca 1
Tak jsem se dnes projel 35 km a nad merkou 5 mm za tu chvilku.

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 07.07.2014 23:26
od hucelnevim
podivej se jeste na vagu na hodnoty vstriku...jestli ti spatne tesnej a tece ti tam nafta pres gumicky tak tam neuvidis nejlepsi hodnoty....kdyz ti to menili tak je tam mohli blbe dat, gumicky se mohly skripnout atd. atd. atd :-)

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 09.07.2014 12:34
od Venca 1
Čau,
tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo najel 50 km a zatim O.K. Uvidíme :smoke:
Drží to na 4 imbusech 3 šli O.K. a ten poslení pod termostatem nešel 2 hodiny jsem ho povoloval :evil:

Nevim zda měnit olej ? Podle mě 0,4 litru nafty tam je natlačeno. :158: :158:

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 09.07.2014 20:57
od M@ty
Náplň je necelé 4l. Já bych řek že to je dost naředěné. Třeba je to zbytečné, ale já bych měnil...

Re: Přibývání oleje v motoru (ne emulze)

Napsal: 10.07.2014 11:11
od Sedlo01
určitě bych to vyměnil. K tomu tandemu, to neni vysokotlaký čerpadlo pro vstřiky. to si obstarávaj vstřiky sami