Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
byl ten motor pořádně zahřátej?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
proč s tim chceš něco dělat? Něco se ti na chodu motoru nezdá nebo jinej důvod řešit odchylky v toleranci/vstřiky?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
neřešit
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
Napíchlý to bylo 15min po tom co jsem dojel po 25km cestě domů...
Auto je po výměně motoru (holt jsem ho zadřel než mě napadlo zastavit po havárii turba), turba (repas) ,intercooleru (nový), lamely spojky a přítlačáku (když se sundal motor bylo vidět že lamela je sjetá až k nýtům). Zdá se mi ,že po opravě o něco hůř jede než předtím, taky o cca 0,5-0,7l žere víc, v zátěži nad 150km/h je mnohem více hlučné , takový hrubý chod motoru jakoby. Po opravě byl problém se vstřikem na 3tím (třepání motoru na volnoběh) a prvním (studený auto jelo na 3 válce) válci, třetí vstřik přetěsnili a na všech napružili kontakty.
Taky mi teď připadá že to startuje jinak, chytá to teda na brnk, ale je to takový jak když startujete benzín,jako by chytl některý válec dřív než ostatní, nevím jak to přesně popsat, ale prostě začnu točit, auto snad po půl otáčce motoru chytne ale jakoby poškytne...
Navíc slyším v záběru turba takový jakoby syčení vzduchu a lehce pískání - když přidám lehce plyn, tak mezi 2-3tis otáčkama je slyšet takový zapískání.... turbo mi připadá že zabírá asi o malinko později než před opravou....
Od opravy jsem najel zatím asi 500km, tak třeba si to ještě sedne ?
Podotýkám že původní majitel auta tvrdil že tam není čip, ale že je to poladěný na větší krouťák
BTW, to nastavení vstřiků, jde pomalu s tím motorem otáčet za kolo i se žhavičkama, nebo prostě musí žhavičky na 100% ven jinak s tím vůbec neotočím ?
Auto je po výměně motoru (holt jsem ho zadřel než mě napadlo zastavit po havárii turba), turba (repas) ,intercooleru (nový), lamely spojky a přítlačáku (když se sundal motor bylo vidět že lamela je sjetá až k nýtům). Zdá se mi ,že po opravě o něco hůř jede než předtím, taky o cca 0,5-0,7l žere víc, v zátěži nad 150km/h je mnohem více hlučné , takový hrubý chod motoru jakoby. Po opravě byl problém se vstřikem na 3tím (třepání motoru na volnoběh) a prvním (studený auto jelo na 3 válce) válci, třetí vstřik přetěsnili a na všech napružili kontakty.
Taky mi teď připadá že to startuje jinak, chytá to teda na brnk, ale je to takový jak když startujete benzín,jako by chytl některý válec dřív než ostatní, nevím jak to přesně popsat, ale prostě začnu točit, auto snad po půl otáčce motoru chytne ale jakoby poškytne...
Navíc slyším v záběru turba takový jakoby syčení vzduchu a lehce pískání - když přidám lehce plyn, tak mezi 2-3tis otáčkama je slyšet takový zapískání.... turbo mi připadá že zabírá asi o malinko později než před opravou....
Od opravy jsem najel zatím asi 500km, tak třeba si to ještě sedne ?
Podotýkám že původní majitel auta tvrdil že tam není čip, ale že je to poladěný na větší krouťák
BTW, to nastavení vstřiků, jde pomalu s tím motorem otáčet za kolo i se žhavičkama, nebo prostě musí žhavičky na 100% ven jinak s tím vůbec neotočím ?
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
koukni na synchro klika vačka. žhaviče musí ven jinak s tim za vačku nevotočíš. Jestli slyšíš syčení tak ti někde může utíkat tlak z turba a proto to hůř jede a víc žere. Pískání je u turba vesměs normální
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
Ad synchro vačky, je to na 0.0 , ale netuším jak to bylo se starým motorem....
- jimmy.floyd
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 27.02.2011 22:35
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
Zdar s těma hodnotama nejsem moc nadšenej, ale prej by to měl být důvod mého problému.
nějaké rady.. díky
nějaké rady.. díky
VW Passat Variant , 1.9TDI 96KW, HighLine
- jimmy.floyd
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 27.02.2011 22:35
- Bydliště: Hradec Králové
- jimmy.floyd
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 27.02.2011 22:35
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Hodnoty vstřiků AVF - řešit ?
Tak prolítni nastavení vahadel, já to teda ještě nedělal, ale snad to nebude tak těžký...