Stránka 1 z 2

cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 15:06
od B.A.Z.Z.Y
Dobry den, chtěl bych se zeptat, mám problém na passatu 1,9TDI 96kW rok 2004, auto začalo cukat při plném plynu, diagnostika ukázala závadu na čidlu teploty, vyměnil jsem ho, ale závada trvá pořád... Mechanik zkoušel menit další čidla plus váhu vzduchu a pořád nic, stejný problém a je mi divné, že při pomalém přidávaní plynu auto necuká, teď mi volal kamarád, že si myslí že je to závada na vačce nebo naftového čerpadla.. autům moc nerozumím, tak se chci zeptat jestli náhodou nemáte nějaký tip či zkušenost, co by to mohlo být.. děkuji za každou radu :)

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 15:15
od M@ty
Může to být kabeláž (konektory) vstřiků nebo vadný dvouhmotý setrvák.

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 17:37
od bobrik123
Mám tu samou závadu naposled jsem vyměnil kabeláž a pořád škube a když ho sešlápnu točí max. 3000 a potom jako by vyplo turbo ale nouzák to není.Přes 4000 nepřeleze.Mám Passat 19TDI 96kw.Prosím poradte.

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 18:02
od M@ty
Budes to muset nalogovat.

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 18:30
od bobrik123
Pojedu v pondělí,tak napíšu jak to dopadlo. :roll:

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 19:55
od B.A.Z.Z.Y
Tak to máme úplně stejnou závadu do 3000 to jede, ale škube a pak jako by nešlo turbo a při napojení na pc to nehází žádnou chybu :(

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 20:24
od M@ty
Chybu to psat nemusi. Spatny kontakt vstriku se nenaprasi, ukecana vaha vzduchu se nenaprasi a prokecavajici cidlo teploty vody nebo nafty take ne. Dej to nekomu kdo vi na co kouknout (nerikam servis) a ne jen vycist pamet zavad.

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 21:37
od bobrik123
Čidlo teploty,váhu vzduchu,turbo,potlak.ventil,egr,kabeláž vše nové. :?

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 21:47
od B.A.Z.Z.Y
čidlo teploty už mám nové... váha vzduchu také a teď budeme pokračovat... mechanik mi říkal, že mi turbo bleje olej, tak asi začneme turbem jen se bojím střiků to už je docela dost peněz :(

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 22:25
od M@ty
Nejvic oleje jde odvetranim motoru. Turbo kdyz lehne tak olej vleti do sani nebo vyfuku. Mas alespon svou diagnostiku aby sis udelal log? Do kopce na trojku z volnobez. ot. do 4,5tis nebo do nouze. sk.3, 7, 11 a plny plyn na podlahu.

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 22:33
od B.A.Z.Z.Y
opravdu děkuji za rady, ale vůbec tomu nerozumím píši to tak jak mi to řekl mechanik... zítra tam zajedu a dám mu to přečíst aby věděl jak pokračovat :)

Re: cukáni auta

Napsal: 03.08.2014 22:55
od M@ty
Asi bych vymenil mechanika...

Re: cukáni auta

Napsal: 04.08.2014 11:43
od bobrik123
Kdy ti to začalo dělat?Mě to začalo dělat,když jsem to nechal stát přes zimu.Předtím to jelo normálně.Pak jsem začal měnit nový EGR,potlak. ventil,turbo,hadice k turbu,vahu vzduchu,vyčistil koš čerpadla v nádrži.Chytá teplý i studený parádně na volnoběh jde krásně už fakt nevím.Děkuji za rady.

Re: cukáni auta

Napsal: 04.08.2014 11:59
od B.A.Z.Z.Y
mě to začalo tak, že lítala teplota motoru a pak to cukalo, ale jak už jsem psal čidlo teploty je nové...

Re: cukáni auta

Napsal: 04.08.2014 14:31
od M@ty
Kam zamířilo to nové čidlo? Už jsem několikrát řešil čidlo teploty chlad. kap. na místě termospínače ventilátoru. Díra jako díra a pasuje i konektor. Čidlo patří na výstup chlad. kap. na hlavě válců pod EGR nad pletenec výfuku, termospínač dolů na vratnou trubku chladiče. Nebyl by jsi první kdo to tak měl. I já to řešil po přitažení Prasete z Reichu. Hold i germán si někdy splete díru..