Typ jednotky - AFN, 1999

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
HynďaAFN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.07.2014 12:06
Bydliště: okr. Břeclav

Typ jednotky - AFN, 1999

Příspěvek od HynďaAFN »

čau, nemáte někdo zkušenosti s chipováním pásovca r.v. 1999 s jednotkou bez podtlaku a budíkama do 260ti? (Passat 1998 AFN s podtlakem a budíkama do 220 pájecí ale konektor nevím, A4 2000 bez podtlaku a budíkama do 260 flashovací ale s jiným konektorem než mám já) jde mi o to, jestli je jednotka pájecí nebo flashovací. taky se mi ukázala na VAGu chyba vedení CAN do budíků, což by mohlo být malinkatý vodítko k tomu, že by jednotka mohla být flashovací, ale vím ho**o tak se radši zeptám, než s tím pojedu za borcem, kterej by mě s pájecí jednotkou poslal do p*delních končin. :laugh:
předem děkuju za jakoukoliv odpověď
Pásovec B5 AFN 235/40 ZR18 8Jx18 + 245/40 ZR18 9,5x18 (mám rád boubelky :laugh:), jinak série
ex: Honda Civic 1.5 VTEC, Nissan Almera 2.0d

Dwonder
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 07.04.2014 18:10

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Příspěvek od Dwonder »

Já myslím, že slušně vybavený chiptuner by měl mít nářadí na oba způsoby chipu :wink:

Uživatelský avatar
HynďaAFN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.07.2014 12:06
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Příspěvek od HynďaAFN »

Slušně vybavený chiptuner je moc drahý, tento nabízí hodně muziky za málo peněz. Jeho práce je prověřená, ale líp zvládá flashovací jednotky. Na pájení tu je jinej. :)
Pásovec B5 AFN 235/40 ZR18 8Jx18 + 245/40 ZR18 9,5x18 (mám rád boubelky :laugh:), jinak série
ex: Honda Civic 1.5 VTEC, Nissan Almera 2.0d

Dwonder
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 07.04.2014 18:10

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Příspěvek od Dwonder »

Být tebou tak si tu přečtu pár témat o tom jací sou ti tuneři za málo peněz hodně muziky :laugh: Já už jsem nad tím taky přemýšlel, ale zbytečně riskovat, že si jen dodrbeš auto a nic z toho to fakt ne. Rači si zaplatit za slušnou práci :wink:

Uživatelský avatar
HynďaAFN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.07.2014 12:06
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Příspěvek od HynďaAFN »

Na fóru se dočteš mraky žvástů, ale toho člověka znám a znám i jeho práci, takže nemám strach. Jenom mě zajímá jestli se ta fena musí pájet nebo ne..
Pásovec B5 AFN 235/40 ZR18 8Jx18 + 245/40 ZR18 9,5x18 (mám rád boubelky :laugh:), jinak série
ex: Honda Civic 1.5 VTEC, Nissan Almera 2.0d

Dwonder
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 07.04.2014 18:10

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Příspěvek od Dwonder »

Tak jsem se po tom trochu díval. a našel jsem toto.

adam.87 píše:
Protože je pasat z roku 1998 tak čiptuning se musí udělat přímo v ŘJ motoru.Od roku výroby 2000 je možno přepisovat data přes diagnostickou zásuvku.

Danny píše:
Přesně tak...Jen řídící jednotky s CAN...Jinak se musí mechanicky přepájet 2 čipy v jednotce..

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“