Stránka 1 z 1

Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 17.08.2014 11:32
od peter9587
Nazdar chalani sorry ak tu uz je taká téma, chcem sa spýtať mam taký problém s turbom ze vzdy vypne pri rýchlosti 150 a to buď na 5ke alebo 6ke ostatne rýchlosti točia až do obmedzovaca, tak som zaslepil egr aj tu membrana co je z vrchu, tiahol na nastavenie lopatiek sa pohybuje voľne aj lopatky, diagnostika my vypísala niečo ze vadny ventil n75 niečo take nemam prístup k vagu len co my kamoš spravil.

Re: Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 21.08.2014 16:24
od Munez
tak ho vymen kdyz je vadny

Re: Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 24.08.2014 20:48
od Goodicek
vymeň ventil, případně mě se to stávalo taktéž.... auto padlo do nouzáku nevěděl jsem co s tím, napřed mi diagnostika hodila chybu snímače teploty nafty to sem vymenil a trochu se to zlepšilo(nedělalo to tak často)... pak jsem vyměnil Podtlakový hadičky za silikonový, byly tam ještě od výroby a už mi to nedělá.... po zkoumání sem zjistil že některý hadičky byly už prorvaný i když auto jelo normálně než spadlo do nouzáku....

Re: Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 05.09.2014 15:55
od peter9587
tuna pridavam log tak keby to niekto kukol vdaka
http://leteckaposta.cz/973701864" onclick="window.open(this.href);return false; pri 4000 ot to padlo no nudzaku, vag vypisal chybu: 17965

Re: Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 06.09.2014 08:22
od priwi
Nejdřív zkontroluj a nejlépe vyměň všechny podtlakový hadičky (hlavně jestli neni nějaká skříplá a jestli je průchozí hadička mezi N75 a airboxem). Když to nepomůže, tak vyměň N75 (podle logu vůbec nereguluje).

Re: Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 06.09.2014 12:29
od peter9587
priwi píše:Nejdřív zkontroluj a nejlépe vyměň všechny podtlakový hadičky (hlavně jestli neni nějaká skříplá a jestli je průchozí hadička mezi N75 a airboxem). Když to nepomůže, tak vyměň N75 (podle logu vůbec nereguluje).
Ako nereguluje ale ked turbo ide normálna padne do nudzaku

Re: Turbo passat TDi 96kw

Napsal: 06.09.2014 21:09
od priwi
Padne do nouzáku, protože zůstanou lopatky naklopený na maximum (N75 neubere podtlak na baňce na turbu) a turbo udělá příliš vysokej tlak v potrubí (přefukuju ti to o 0,5 baru). Můžeš zkusit nastartovat a dívat se na táhlo na turbu, když ti někdo bude přidávat plyn (až na podlahu). Táhlo by se mělo trochu hejbat. A nebo zkusit Test akčních členů přes VAG. Můžeš na zkoušku dát místo N75 ventil, co ovládá EGR (jen musíš zaslepit přívodní podtlakovou hadičku, co vede do EGR, aby ti neucházel podtlak).