Stránka 1 z 1

Typ jednotky - AFN, 1999

Napsal: 22.08.2014 00:32
od HynďaAFN
čau, nemáte někdo zkušenosti s chipováním pásovca r.v. 1999 s jednotkou bez podtlaku a budíkama do 260ti? (Passat 1998 AFN s podtlakem a budíkama do 220 pájecí ale konektor nevím, A4 2000 bez podtlaku a budíkama do 260 flashovací ale s jiným konektorem než mám já) jde mi o to, jestli je jednotka pájecí nebo flashovací. taky se mi ukázala na VAGu chyba vedení CAN do budíků, což by mohlo být malinkatý vodítko k tomu, že by jednotka mohla být flashovací, ale vím ho**o tak se radši zeptám, než s tím pojedu za borcem, kterej by mě s pájecí jednotkou poslal do p*delních končin. :laugh:
předem děkuju za jakoukoliv odpověď

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Napsal: 22.08.2014 15:04
od Dwonder
Já myslím, že slušně vybavený chiptuner by měl mít nářadí na oba způsoby chipu :wink:

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Napsal: 24.08.2014 22:32
od HynďaAFN
Slušně vybavený chiptuner je moc drahý, tento nabízí hodně muziky za málo peněz. Jeho práce je prověřená, ale líp zvládá flashovací jednotky. Na pájení tu je jinej. :)

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Napsal: 25.08.2014 01:23
od Dwonder
Být tebou tak si tu přečtu pár témat o tom jací sou ti tuneři za málo peněz hodně muziky :laugh: Já už jsem nad tím taky přemýšlel, ale zbytečně riskovat, že si jen dodrbeš auto a nic z toho to fakt ne. Rači si zaplatit za slušnou práci :wink:

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Napsal: 26.08.2014 12:44
od HynďaAFN
Na fóru se dočteš mraky žvástů, ale toho člověka znám a znám i jeho práci, takže nemám strach. Jenom mě zajímá jestli se ta fena musí pájet nebo ne..

Re: Typ jednotky - AFN, 1999

Napsal: 26.08.2014 23:28
od Dwonder
Tak jsem se po tom trochu díval. a našel jsem toto.

adam.87 píše:
Protože je pasat z roku 1998 tak čiptuning se musí udělat přímo v ŘJ motoru.Od roku výroby 2000 je možno přepisovat data přes diagnostickou zásuvku.

Danny píše:
Přesně tak...Jen řídící jednotky s CAN...Jinak se musí mechanicky přepájet 2 čipy v jednotce..