Pískání, syčení..

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

Ahoj. Prosím o radu nebo podobnou zkušenost. Nedavno mi auto začalo dělat to, že když sešlápnu plyn a otačky se dostanou cca na 2500 - 3000 tak se ozve takové pískání. Stačí jen malinko povolit plyn a zmírní to nebo to přestane. Jde to z motoru jako ze strany od turba. Nemá někdo podobnou zkušenost nebo řešení?

Jen doplním, že EGR zaslepený není, vlnovec je nový.

Předem dík za postřehy a rady.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od hucelnevim »

hledej dirku na hadicich :-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

Ok. Prolezu je a uvidim jestli bude někde zrada! :-)

Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
Demolischnmen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 09.03.2008 11:23

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Demolischnmen »

jestli to nebude turbo uz nacle tohle myslim delaji lopatky me to taky trochu kvika :wink:

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Sedlo01 »

pokud to píská a syčí tak to bude něqjaká dirka. Turbo se projevuje spíš houkáním jak sanitka.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od M@ty »

Sundej dekl pod motorem a vymontuj hadici od turba do pricky motoru. Musis ji pomackat a poradne prohlednout. Muze v ni byt mala prasklina.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

Tak dneska jsem koukal na ty hadice. Ta málá co je dole u IC tak je dost povysunutá z tý trubky a má ušoupaný jeden ten zámek. Objednal jsem jinou. Nicméně se mi zdá, že to pískání jde z druhé strany. Až jí tam budu dávat tak ještě kouknu na tu jak píše M@ty...
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od favoV6 »

me teda nic nepiska,ale kdyz jedu pod plnym plynem tka asi od 110 km za hodinu me to zacne neoc jakoby sycet,ale neni to klasicky syceni spis jakoby se otevrla nejaka prasklina ve vyfuku a ono to sycelo pres papir kdyz uberu zmizi to,ale opravdu musim stat na plynu dele,kkdzy jen vytocim motor na krizovatce a zrychlim treba na 60,tak nic. kdyby byla prdla hadice nema to vykon ne? vykon je super

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Sedlo01 »

Když jsem měl prasklej cooler tak jsem taky nepocítil ztrátu výkonu, ono ti to tou prasklinou pokud neni velká neuteče všechno, jestli to třebas místo 1,3atm nafouká jen 1atm tak to bude dost pískat/syčet, ale ztrátu výkonu nepocítíš. Akorát to bude fest hulit. Na výměnu hadic kvůli zámku se vyprdni a jen je prošroubuj šroubem, mám to taky tak a nemusim se bát že to někde vypadne. Neměl jsem jen jednu prošroubovanou a vypadla mi v chorvatsku na dálnici a už tam nedržela.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

favoV6 píše:me teda nic nepiska,ale kdyz jedu pod plnym plynem tka asi od 110 km za hodinu me to zacne neoc jakoby sycet,ale neni to klasicky syceni spis jakoby se otevrla nejaka prasklina ve vyfuku a ono to sycelo pres papir kdyz uberu zmizi to,ale opravdu musim stat na plynu dele,kkdzy jen vytocim motor na krizovatce a zrychlim treba na 60,tak nic. kdyby byla prdla hadice nema to vykon ne? vykon je super

Vyměnil jsem dvě hadice, druhé dvě jsem přetěsnil novými O-kroužky. Je to pořád stejný. Jako není to nic strašnýho, ale dělá mi to asi jak píše tady kolega. Je to ale slyšet i když třeba trochu vytočim motor na dvojku takže tam nemusí být ještě 100 nebo 110 km/h. Zatím to asi řešit nebudu. Výkon se neztrácí, nouzák taky nic... Stejně bych to chtěl vyměnit za 4motion! :-)
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Sedlo01 »

No jestli ti fakt utíká někde tlak tak to turbo dostává pěkně na pr**l.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

Sedlo01 píše:No jestli ti fakt utíká někde tlak tak to turbo dostává pěkně na pr**l.
No nezdá se mi, že by se ztrácel tlak.Nevím. Je ale fakt, že jsem si toho začal všímat po výměně vlnovce. Ten jsem ale prošel a nezdá se, že by to někde kolem něj utíkalo. Díru nevidím a očouzený to taky neni... Dělá to fakt při více sešláptnutým plynu při vyšších otáčkách (cca 3000 +/-) Chci ještě vyčistit EGR, ale to s tim asi spojitost mít nebude...
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

Jen doplnim, napadá mě turbo, ale zase bych nerad ho nechával zbytečně repasovat...

Dík za názory.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od playboy »

Malý úbytek tlaku ty nepoznáš, ani VAG to nepozná, turbo to dožene, ale tím že to dohání právě dostává na p*del :drinks:

Chce to zkontrolovat, většinou tam kde je únik (dírka apod) tak je to tam mastný - spoj, hadice, cooler samotný.... Mě se taky rozšklebil, Sedlovi taky a i pár dalším lidem, u Passata je to docela běžná věc :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Pískání, syčení..

Příspěvek od Milhaus_01 »

playboy píše:Malý úbytek tlaku ty nepoznáš, ani VAG to nepozná, turbo to dožene, ale tím že to dohání právě dostává na p*del :drinks:

Chce to zkontrolovat, většinou tam kde je únik (dírka apod) tak je to tam mastný - spoj, hadice, cooler samotný.... Mě se taky rozšklebil, Sedlovi taky a i pár dalším lidem, u Passata je to docela běžná věc :)

Mě připadá, že to syčení je ale z druhé strany než je cooler. Ale stejně to zkontroluju až bude chuť a chvilka času. Díky. :-)
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“