Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
PříspěvekNapsal: 11.10.2014 18:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2011

Příspěvky:

154

Bydliště:

Vocaszdejší:Liberec,Jičín

Práci čest mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu

_________________
Pašman B5.5 kombajn 2002 1.9 TDI Highline PD AVF 96kw EGR-OFF, B5 kombajn 1999 AFN 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
PříspěvekNapsal: 16.10.2014 06:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2011

Příspěvky:

154

Bydliště:

Vocaszdejší:Liberec,Jičín

machp píše:
Práci čest mám takový dotaz a problém potřeboval bych nastavit předvstřik Passat 81kw 99rok.Ale když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcípne. Auto po rozvodech v servisu,kontroloval jsem to vše sedí na značkách.Motor špatně startuje studený.Pokud je vypnutý motor a dám základní nastavení tak mi cvakne ventil počátku vstřiku.Otazka kde může být problém?Origo kabel+soft.Ze začátku při komunikaci žádnej problém až teď najednou chcípání motoru.Tak že výsledek nemůžu nastavit předvstřik. Díky za nápad či radu

Vyřešeno díky :thanks:

_________________
Pašman B5.5 kombajn 2002 1.9 TDI Highline PD AVF 96kw EGR-OFF, B5 kombajn 1999 AFN 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
PříspěvekNapsal: 16.10.2014 18:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.08.2010

Příspěvky:

307

Bydliště:

Vysočina

super vysvetleni. Mohl bys napsat co bylo pricinou? Kdyby nekoho potkalo to samy.

_________________
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
PříspěvekNapsal: 17.10.2014 09:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2011

Příspěvky:

154

Bydliště:

Vocaszdejší:Liberec,Jičín

Určitě mohl, ale myslel jsem, že je to tu mrtví, když tu nebyla žádná reakce řešil jsem to ZDE http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138334

tak malej velkej pokrok drát do válce značka na setrváku sedí vačka na pravítko čerpadlo na kolík. Čerpadlo otočené k motoru na doraz málinké zlepšení tak jsem posunul řemen o zub a hle povidlo se lehce doladil základní nastavení 2 pole 53-57 TDIgraf lehounce nad modrou a měřené hodnoty 2 pole 1.1-1.3 3 pole 1.1-1.5 a 4 pole 22-27% a níž mi to nejde stáhnout když to stáhnu na 2.8% tak jsem na grafu i hodnotách příliš brzy ale průsečíky vidím jen jsou mimo osy.teplý to chytá na drc ještě uvidíme až to bude studený s tím byl právě problém a taky se mi zdá že když je to nastavené na osu že je trvdší chod motoru.A jinak díky za POMOC

_________________
Pašman B5.5 kombajn 2002 1.9 TDI Highline PD AVF 96kw EGR-OFF, B5 kombajn 1999 AFN 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
PříspěvekNapsal: 21.10.2014 22:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1654

Bydliště:

Praha-západ

co se hned čertíš? :P ... na dp je zjevně větší provoz (když to tam vidělo 6x tolik lidí ;-) ), tak ti tam poradili dřív no...
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá ;-) )
Tak si vyber :wink:

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Když motor běží a chci se mrknout na graf TDI motor ihned chcipne
PříspěvekNapsal: 22.10.2014 09:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2011

Příspěvky:

154

Bydliště:

Vocaszdejší:Liberec,Jičín

FandaTDI píše:
co se hned čertíš? :P ... na dp je zjevně větší provoz (když to tam vidělo 6x tolik lidí ;-) ), tak ti tam poradili dřív no...
Jinak je to o kompromisech - starty na drc chtěj dřívější předvstřik, ale pokud jsou v cajku trysky,atd., tak výrazně dřívější předvstřik ten motor trochu "brzdí" a víc namáhá (větší kompres.tlak a rozptyl úhlovýho zrychlení/tlaky na ojnici, proto víc "traktor"), ale pokud trysky úplně v kondici nejsou(tak je taky tvrdší chod, ale trošku jinak - zkus si poslechnout jednotl.válce a porovnej si to se sk.13 v bloku hodnot), může to bejt výhoda i při částečnym zatížení, u T4 máme předvstřik seřízenej od "renomovanýho" servisáka dokonce lehce nad zelenou (vedl jsem s nim o tom docela dlouhej hovor vč. řešení klesání podle "vytahání" řemene...) a musim říct, že starty na drc a (možná i díky tomu pětiválu) chod relativně měkkej (za studena na volnoběh krapet tvrdší, ale trysky se zdaj v cajku, všechno rovnoměrný a nad volnoběhem se zklidňuje), takže věřim tomu, že kdyby se to dalo lehce nad modrou, mohl by si "ševelit" ještě měkčeji (a asi i s lepší spotřebou, i když do 100km/h se s tim dá jezdit se slušnou i takhle), ale ty (min.studený) starty by se bez nějakýho toho převalení asi neobešly...
U B5 mam předvstřik "ukázkově" mezi zelenou a modrou a protože už nejen trysky (ale i startér, atd. ) nejsou úplně v kondici, tak se za studena jednou/dvakrát převalí, než chytne, ale za tepla většinou taky na otočení a dálky (např. Pha-ČB) se s tim předpisově(na dálnici spíš "vyhlídkově") daj jezdit i pod 5l/100... (a to při skočení rozvodů o zub, což rozšvihalo několik zdvihátek, nešla palice dolu, jen se dala nová sada zdvihátek a pořád kadlá ;-) )
Tak si vyber :wink:

ne se nečertím jsem v poho :drinks: auto zatím supr možná si s tím trošku ještě pohraju páč pod 5l jezdím ale fakt jen tak na výlet.Auto nemám dlouho a možná je dokonce na drogách když jsem nechával dělat geometrii mechoš z něj uchcá.al

_________________
Pašman B5.5 kombajn 2002 1.9 TDI Highline PD AVF 96kw EGR-OFF, B5 kombajn 1999 AFN 81kw


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: chosee a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group