Stránka 2 z 2

Re: Moje první auto

Napsal: 16.10.2014 22:17
od Skol
Zdar, první auto ? to vysvětluje ten pohled na věc :) Nákupem to jen začíná :D Je to o penězích, Fabka tě vyjde o hodně levněji (spotřeba, servis, provoz). V Passatu si budeš jezdit jako král ... je taky o třídu jinde. 1,4 je osvědčenej motor, 16V nemá smysl brát, jede líp jen když ho honíš do červenýho a žere olej, bonus veškerej žádnej. 1,8 je kladivo ale ta spotřeba je astronomická.

Re: Moje první auto

Napsal: 17.10.2014 08:46
od L.i.b.o.r
amavet píše:nejde o to hodne . ale vymena tech retazu ...
Ja to dělal doma na zemi, sice je to nepohodlny, ale dá se to.

Já bych jako první auto koupi něco na platformě G4 (octavia, bora, leon, toledo, a3) asi benzinovou 1.6 nebo tdi 66/81kw.

Re: Moje první auto

Napsal: 17.10.2014 11:22
od LancerEVO10
Skol píše:Zdar, první auto ? to vysvětluje ten pohled na věc :) Nákupem to jen začíná :D Je to o penězích, Fabka tě vyjde o hodně levněji (spotřeba, servis, provoz). V Passatu si budeš jezdit jako král ... je taky o třídu jinde. 1,4 je osvědčenej motor, 16V nemá smysl brát, jede líp jen když ho honíš do červenýho a žere olej, bonus veškerej žádnej. 1,8 je kladivo ale ta spotřeba je astronomická.
1,4 MPI se nějak od konce roku 2002 nebo záčátku 2003 nedělali a byly nahrazeny 1,2 HTP. Motor 1,4 16V 55 kW je povedený, olej za normálních okolností nežere a ani se nemusí extra točit. Je dost podstatný rozdíl mezi 1,6 16V 55kW a 1,4 16V 74 kW...

S A4 B5 1,8T quattro jsem jezdil kolem 10l, dálka po dálnici v limitech byla za 8l, město tak 12l a extrém při ježdění na letišti byl 25l:-D Jinak, co se týká těch běžných náhradních dílů na Passata a Octavii, tak co mám zkušenosti, nebyl tam extra podstatný rozdíl.

Co se týká toho Pašíka za 36 tis. Kč, tak cena to je zajímavá a podezřelá. Jediná možnost jak ověři je ta, že se na auto pojedeš podívat a vezmeš někoho, komu věříš a v autech se vyzná.