Skol píše:Zdar, první auto ? to vysvětluje ten pohled na věc
Nákupem to jen začíná
Je to o penězích, Fabka tě vyjde o hodně levněji (spotřeba, servis, provoz). V Passatu si budeš jezdit jako král ... je taky o třídu jinde. 1,4 je osvědčenej motor, 16V nemá smysl brát, jede líp jen když ho honíš do červenýho a žere olej, bonus veškerej žádnej. 1,8 je kladivo ale ta spotřeba je astronomická.
1,4 MPI se nějak od konce roku 2002 nebo záčátku 2003 nedělali a byly nahrazeny 1,2 HTP. Motor 1,4 16V 55 kW je povedený, olej za normálních okolností nežere a ani se nemusí extra točit. Je dost podstatný rozdíl mezi 1,6 16V 55kW a 1,4 16V 74 kW...
S A4 B5 1,8T quattro jsem jezdil kolem 10l, dálka po dálnici v limitech byla za 8l, město tak 12l a extrém při ježdění na letišti byl 25l:-D Jinak, co se týká těch běžných náhradních dílů na Passata a Octavii, tak co mám zkušenosti, nebyl tam extra podstatný rozdíl.
Co se týká toho Pašíka za 36 tis. Kč, tak cena to je zajímavá a podezřelá. Jediná možnost jak ověři je ta, že se na auto pojedeš podívat a vezmeš někoho, komu věříš a v autech se vyzná.