Stránka 1 z 1

VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 23.10.2014 10:46
od xtommy
Ahojte, nemate niekto skusenosti, resp. nestretli ste sa niekto s nasledujucim problemom.
Ak mam plno v nadrzi, vsetko ide ok, akonahle zacinam mat v nadrzi okolo polovicky, ako keby nenatlacilo cerpadlo naftu a vypne motor. Vo filtri chyba nafta a po odpojeni privodu je tlak.
Napojim nasapt hadcicku, nafta sa natlaci, motor naskoci a ide cca 2-5 km a znovu to spravi az kym nenatankujem.
Po natankovani to zasa funguje 300- 400 km. Mate niekto s tymto skusenosti?

dakujem

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 23.10.2014 11:42
od priwi
Zkontroluj sací koš v nádrži, jestli neni ucpanej bordelem, je pod zadníma sedačkama. Setkal jsem se s tim na oktávce.

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 23.10.2014 13:14
od M@ty
Pokud je to čtyřkola tak můžeš mít problém s přečerpávacím čerpadlem mezi "půlkami" nádrže. Jsou spojené v horní části a v té spodní už jede každá sama. Podávací čerpadlo je v levé půlce a z pravé do levé to dává přečerpávací čerpadlo.

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 23.10.2014 13:57
od xtommy
Ahojte, nie je to stvorkolka ale dakujem za feedback!

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 23.10.2014 19:47
od trhac
A co bylo příčinou?Pokud si to teda vyřešil

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 24.10.2014 09:03
od xtommy
nevyriesil prave, skusim saci kos vycistit..

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 24.10.2014 18:57
od Atila
Tenhle problém měl kdysi kámoš na Superbu a byla to vývěva!!!Určitě je to ten samý problém.

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 24.10.2014 19:10
od priwi
Ale nevíme, jestli má rotačku nebo PDčko.

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 26.10.2014 09:21
od majkl1
M@ty píše:Pokud je to čtyřkola tak můžeš mít problém s přečerpávacím čerpadlem mezi "půlkami" nádrže. Jsou spojené v horní části a v té spodní už jede každá sama. Podávací čerpadlo je v levé půlce a z pravé do levé to dává přečerpávací čerpadlo.
Je to krapet jinak. Z pravé do levé půlky se to u 4x4 nepřečerpává. Vždy jen z levé do pravé k sacímu koši. Sice přečerpávací čerpadlo tlačí naftu trubkou z prava do leva, ale jen proto, aby principem venturiho trubice přisálo naftu z levé půlky a dopravilo jí to do pravé. Takže teroeticky v levé půlce nemusíš mít skoro žádnou naftu a pravá bude po okraj. :wink: Smyslem toho celého právě je, aby v části se sacím košem bylo vždy plno.

Xtommy: Když ti to chcípne a otevřeš nádrž, nezasyčí to podtlakem? Taky upřesni typ motoru, je to zásadní.

Re: VW Passat B5 1.9 TDI problem ked mam menej nez polku v nadrzi

Napsal: 28.10.2014 15:02
od xtommy
Ahojte motor je 1.9 TDI 96kw, ked to skape tak pri palivovom filtri vpredu pri motori je tlak, nie podtlak.. pri nadrzi som este neskusal, teraz mam asi tristvrte nadrze predpokladam ze okolo vikendu to zacne robit, hned ti dam vediet.