Zajimave ranni starty

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krobik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 26.10.2007 12:28
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Zajimave ranni starty

Příspěvek od Krobik »

Zdravim vas mam passata V6 TDI 132kw a posledni par dni jak je hodne chladno (5°C) tak mam problem po ranu. Nazhavi v pohode a chytne jak vino a bezi v pohode ale cca po 15 vterinach proste chcipne jak kdybych to vypnul. nekdy se to opakuje i pri druhem(tretim) nastartovani a nekdy uz bezi normalne. mam to asi mesic a kdyz bylo tepleji tak bylo vsechno v cajku. Jinak na VAG je jedina chyba a to N239 - přerušení/zkrat na kostru – sporadická ale to uz je tam od koupe vozu. Diky moc za rady :|
Jinak v tydnu probehne vymena rozvodu, olej a filtry tak ze bych jeste neco prikoupil.
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimave ranni starty

Příspěvek od priwi »

Tak možná to je tim špatnym N239, kterej ovládá chcípací klapku. Nebo častější je přerušený vedení k němu - třeba kostra, která se ti pak někde dotkne a zavře se klapka. Takže pokud nenajdeš přerušenej kablík, tak od toho ventilu odpoj konektor.

Uživatelský avatar
Krobik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 26.10.2007 12:28
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimave ranni starty

Příspěvek od Krobik »

priwi píše:Tak možná to je tim špatnym N239, kterej ovládá chcípací klapku. Nebo častější je přerušený vedení k němu - třeba kostra, která se ti pak někde dotkne a zavře se klapka. Takže pokud nenajdeš přerušenej kablík, tak od toho ventilu odpoj konektor.
Kdyz teda odpojim konektor od nej tak by to ranno melo bezet normalne. Jinak kdyz uz se na tom motoru bude delat tak rovnou koupit i ty zhavicky.
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajimave ranni starty

Příspěvek od priwi »

No pokud za to může tohle, tak by to po odpojení chcípat nemělo. Jinak, jak se chová motor při tom zdechnutí? Zaklepe se, nebo doběhne hladce? (to samý když ho vypneš klíčkem?) Pokud doběhne hladce, může za to ta klapka, pokud se zaklepe, tak to bude asi něčim jinym. A pokud je klapka normálně nefunkční, tak by se ti měl motor zatřást i při chcípnutí klíčkem (i když nevim, jak moc se oklepe šestiválec :) ).

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“