Zdravim vas mam passata V6 TDI 132kw a posledni par dni jak je hodne chladno (5°C) tak mam problem po ranu. Nazhavi v pohode a chytne jak vino a bezi v pohode ale cca po 15 vterinach proste chcipne jak kdybych to vypnul. nekdy se to opakuje i pri druhem(tretim) nastartovani a nekdy uz bezi normalne. mam to asi mesic a kdyz bylo tepleji tak bylo vsechno v cajku. Jinak na VAG je jedina chyba a to N239 - přerušení/zkrat na kostru – sporadická ale to uz je tam od koupe vozu. Diky moc za rady
Jinak v tydnu probehne vymena rozvodu, olej a filtry tak ze bych jeste neco prikoupil.
Zajimave ranni starty
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Zajimave ranni starty
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave ranni starty
Tak možná to je tim špatnym N239, kterej ovládá chcípací klapku. Nebo častější je přerušený vedení k němu - třeba kostra, která se ti pak někde dotkne a zavře se klapka. Takže pokud nenajdeš přerušenej kablík, tak od toho ventilu odpoj konektor.
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave ranni starty
Kdyz teda odpojim konektor od nej tak by to ranno melo bezet normalne. Jinak kdyz uz se na tom motoru bude delat tak rovnou koupit i ty zhavicky.priwi píše:Tak možná to je tim špatnym N239, kterej ovládá chcípací klapku. Nebo častější je přerušený vedení k němu - třeba kostra, která se ti pak někde dotkne a zavře se klapka. Takže pokud nenajdeš přerušenej kablík, tak od toho ventilu odpoj konektor.
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave ranni starty
No pokud za to může tohle, tak by to po odpojení chcípat nemělo. Jinak, jak se chová motor při tom zdechnutí? Zaklepe se, nebo doběhne hladce? (to samý když ho vypneš klíčkem?) Pokud doběhne hladce, může za to ta klapka, pokud se zaklepe, tak to bude asi něčim jinym. A pokud je klapka normálně nefunkční, tak by se ti měl motor zatřást i při chcípnutí klíčkem (i když nevim, jak moc se oklepe šestiválec ).