Zdravím, mám dotaz, měl jsem problémy s nouzaky-klasika, zatuhla regulace turba, pri repasi vyměněno celé turbo zevnitř +podtlak nádobka ovládání +egr ventil. Nyní je to přesně rok a 12tis.km a mám problém znovu. Tentokrát, ale nepadá do nouzaku jako předtím tzn. Emise motor do dílny +chyba překročení pln. Tlaku. Je to prostě bez hlášek, bez chyb, nemohu nic najít jen tu a tam při vytočení otáček a zátěži vykon opadne a po znovunastartovani je vše ok... Nemůže s tím souviset, že svítí servis-olej, mám to tak nastaveno. Nemůže to nějak omezovat chod? V servisu auto bylo, vyměnili těsnící gumičky na hasicích sání... Napadl mě prasklý intercooler, ale to by dělalo furt a našel bych něco v diagnostice....?
Ještě doplním jedná se o VW Passat 1,9Tdi 96kW AWX
Opět nouzak i po repasi turba
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
Opět nouzak i po repasi turba
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět nouzak i po repasi turba
diag , kanal 10 , blok 3 , kontrola kolik tlaci . pokud malo , nekde je chyba , nejcasteji praskla hadice od turba do cooleru , nebo samotny cooler . stahni okynko a dej tomu na trojku od nizkych otacek . mozna uslisis siceni .
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět nouzak i po repasi turba
ne , uvidis aktualni tlak turba . podle toho si domyslis , jestli tlaci spravne a kde by mohla byt chyba ...
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
Re: Opět nouzak i po repasi turba
Ahoj, tak jsem dnes nalogoval kanaly 1, 3, 11 , abych vyloučil i pripadnou vahu vzduchu...moc se v tom nevyznam, ale vypada to, že turbo tlači podle požadavku , na chvilku jsem musel povolit pedál kvůli zatačce, takže teď ověřit jen vačkovou hřidel a N75 ventil....
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
Re: Opět nouzak i po repasi turba
Tady je jeste log kanalu 3, 10, 11
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.01.2013 17:31
- Bydliště: Královohradecko
Re: Opět nouzak i po repasi turba
Tak jen pro ty, ktre by to zajimalo , nakonec to byla uvolnena trubka-vyklepana na tandemovem cerpadle, ktera mimo jine dava i podtlak pro ovladani turba....stalo me to 5tis.....turbo slo na test.stolici, prace kolem, atd....
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: Opět nouzak i po repasi turba
jo podtlak je sviňa