Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.9 TDI Vstřiky
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 22:02 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2013

Příspěvky:

93

Bydliště:

Kralupy nad Vltavou

Mám 1.9tdi AJM 85kw
Prosím o radu na volnoběžné ot a ve zvýšených cca 800-1100 cuká motor .. někdy to nedělá.. a někdy zase na každých semaforech. Muže být problém jen v kontaktech nebo jsou pryč uplně....



Popř. je možnost Záměni vstřiků z 1.9tdi ATD 74kw do mojí AJM 85kw. Popř je nutná uprava softu.
Tuhle výměnu zvažuju, protože kolega si dává z 96kw vstřiky a ty jeho mají najeto jen 100tk a jsou za dobrou cenu.

_________________
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI Vstřiky
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 20:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

836

Asi bys musel nechat upravit soft


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI Vstřiky
PříspěvekNapsal: 05.02.2015 22:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.07.2009

Příspěvky:

798

Bydliště:

BRNO

A co na to VAG ?

_________________
VW Passat 3B5 1.9 TDI-PD 85kw r.v.2000 ATJ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI Vstřiky
PříspěvekNapsal: 05.02.2015 23:32 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2013

Příspěvky:

93

Bydliště:

Kralupy nad Vltavou

Jak to myslíš?

_________________
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI Vstřiky
PříspěvekNapsal: 07.02.2015 11:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.07.2009

Příspěvky:

60

Bydliště:

Kolín

Ahoj,

Nechci zakládat nové téma ohledně vstřiků. Pokaždé, když ráno nastartuju, tak se mi z výfuku vyvalí čoud smrdící po nespálené naftě. Dnes jsem před startem napíchnul VAG a vstřik na prvním válci ukazoval hodnotu 2.99 po cca 10s to začalo padat k nule a poté jsem měl na všech válcích kolem 0 max do +-0.3. Těsně po nastartování si to lehce zakuckalo a pak motor šel celkem klidně. Venkovní teplota byla -5C.
Co myslíte, kde může být problém? Svíčka, kontakty... nebo ten vstřik začíná dosluhovat? Jinak ten čoud mi vyletí občas i když je motor teplej.

_________________
VW Passat B5.5 1.9 TDI 96KW, PD r.v 2002


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group